Hitto nyt sitten kummilapselleni syntyi sisarus 2 päivää
myöhemmin kuin kummilapseni synttärit oli. Äiti ilmoitti et tästä lähin pidetään yhteissynttärit. Onko mun pakko viedä lahja molemmille? En ainakaan mitään kallista ala osteleen. Harmittaa tuollaiset kun tulee vaan lisä´kustannuksia.
Kommentit (24)
Jos tiedät voisit sopia etukäteen, että kumpikin ostaa vain omille kummilapsilleen, tuleehan kumpikin yhtäaikaa synttäreille.
Ainahan voi kysäistä vanhempien mielipidettä asiasta, minä en ainakaan siittä suuttuisi jos tällaista asiaa kysyttäisiin.
meillä ainakin on molempien lasten synttäreillä samat aikuisvieraat.
Joululahjasta sanoin kummeille, että vain kummilapselle. Silti kaikki osti toisellekin pienen paketin. Kaikki kummit näkee molempia lapsia viikottain, että kai ne sitten tuntuu molemmat niin läheisiltä.
lapset on nyt 6.v ja 4.v ja toistaiseksi lapset on tyytyväisiä ja haluavat yhteiset juhlat. esim. myöhemmin kaverisynttärit tuleekin olemaan eri aikaan ja aikuisille olevat kahvit yhdellä kertaa.
kyllä mua enempi risoo se kun kaverilla on 3 lasta syntyneet 6vkon sisällä ja pitävät jokaiselle erikseen juhlat joten meillä menee joka toinen viikonloppu siihen että olemme lauantaina heillä juhlistamassa lasta eikä esim. mökillä tai muualla.
Olemme välillä olleet menemättä joihinkin noista juhlista mutta kaveri on sen jälkeen loukkaantunut marttyyri ja vaatii selitystä miksei tulla....