Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SYYSKEIJUT SUNNUNTAIHIN*****

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä pinossa vielä sen verran uusi, että en oikeen osaa muiden kirjoituksia kommentoida, varsinkaan kun en ole niitä juuri ehtinyt lukemaan... Mut sen verran huomasin, että aika monella on ollu nyt mutkia matkassa -> pidän peukkuja ja toivon, että kaikki menis kuiteskin hyvin. Ja niille joille on tullu keskenmeno, niin HALEJA ja jaksamisia!!! =(

).( Vieläkin vaan on epäuskoinen olo ja pelottaa, että menee kesken. Nyt on rv6 ja tosiaan hedelmättömyyshoitojen avulla raskauduin. Tätä on odotettu jo 4 vuotta ja yritetty yli vuosi... että siinä mielessä oon tosi innoissani ja onnellinen. Onneksi pääsen ultraan Väestöliittoon helmikuun 6,7 tai 8 pv, ni saa vähän varmistusta tälle.

Onko täällä muuten muita Tamperelaisia?? Olis kiva vaihtaa kuulumisia.. =)

Burde

Vierailija
22/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä juuri lähdössä jooga-tunnille niin tulipa mieleeni mitä te muut harrastatte masun kanssa?

Spinning on himoni, mutta neuvolassa kielsivät sen =( joogaa olen nyt pari kertaa kokeillut, muttei sekään ole ns mammajoogaa eli joudun jo passaamaan muutamat liikkeet kun masu ottaa vastaan.

No, nyt on lähdettävä ettei myöhästy ;-)

Sunmom rv8+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottelin tuossa aiemmin, muistaakseni 14.juttu tänään, noista raskasuoireista rv8, vaikuttaisi, että niitä olisivat. muutenkin mm.helistimen sivuilla tosi hyviä oirekuvauksia, millaisia millonkin voi tulla, kannattaa katsoa.

vauva06 rv6+6

Vierailija
24/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän viikon onnellisen testaamisen seurauksena saan nyt siirtyä tälle listalle. Olen uusi ihminen koko palstalla; tuolla ensikoiden juttuja kävin joskus lukemassa. Mutta tiistaina tosiaan plussaa näytti, ja kuuden raskausviikko on menossa. Laskettu aika on 29.9., tulevan isän nimipäivänä. =)

Ihanaa, kun on näin paljon aktiivisia " kohtalotovereita" . Mäkin tulen varmasti nyt liikkumaan täällä aktiivisemmin.

Olo on epäuskoisen onnellinen, ja huomenna aion soittaa neuvolaan. =)

Cherie_80, rv5+3

Vierailija
25/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa kun porukkaa tulee kokoajan lisää, tervetuloa palstalle!

vauva06 rv6+6

Vierailija
26/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea plussasta! ja muutkin jos unohdin mainita.

Vierailija
27/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta sain lisää uutta tietoa. Kuulemma oksentelua ilmenee vain 1 % raskaana olevista ja pahoinvointia ja/tai kuvotusta voi esiintyä jopa puolella raskaana olevista. Joten normaalilta kuulostaa meidän kaikkien oireet ja oireettomuudet. Yllättävä tieto oli minulle myös se, että riskiryhmään kuuluvat alle 18- ja yli 38-vuotiaat ensisynnyttäjät, tai liekkö tullut asiaa aiemmin erityisemmin ajateltua. Että sellaisia tietoja ongin tällä kertaa. (kirja:Jorma Palon Lääkärikirja, WSOY)

vauva06 rv6+6

Vierailija
28/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäköhän se nyt sitten alkaa... On nimittäin koko päivän ollut pirun öklö olo eikä se oksennuskaan kovin kaukana ole ollut... Ja lähes koko viikonloppu onkin mennyt nukkuessa. Harmi, kun olisi ollut kiva hoidella asioita, mutta toisaalta on ollut ihana viettää miehen kanssa kahdenkeskeistä laatu aikaa :) öööh. sohvalla nukkuessa...

Katsotaas nyt miten alkuviikko menee, josko aamupahoinvointia tulee vai ei, käyn hieronnassa pari kertaa viikossa ja tulevalla viikolla on ajat aika aikasin aamusta.

Seirana rv7 +4

Vierailija
29/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taas selviää kuka tätä maata luotsaa seuraavat kuusi vuotta. Toivottavasti tulee ajamaan lapsiperheiden etuja hyvin ;)

vauva2006: Kiitokset tiedoista, täytyykin käydä vilkaisemassa niitä sivuja. Olo on onneksi ollut koko päivän suht.koht. normaali: pientä alavatsan jomotusta ja palan tunnetta kurkussa eli ainakaan pahempaan ei ole tullut muutosta. Toivotaan siis että papu siellä on vain myllertänyt ja raivannut itselleen tilaa ;) Onneksi voi täällä käydä purkamassa tuntojaan, mieskin sanoi aamulla että kysy nyt niiltä vauvapalstalaisilta tietäiskö ne.... :)

Sain onneks muuta ajateltavaa, käytiin nimittäin työmaaesittelyssä katsomassa tonttia jonne aletaan rakentaa kevään aikana uutta rivi-/paritalo yhtiötä ja vaikutti TOSI hyvältä!! Se valmistuu tammikuussa -07 eli jos iskettäis siihen kiinni ja tämä papu syntyisi niin kuin pitäis niin reilu kolme kuukautta täytyis asustella tässä vanhassa vauvan kanssa. Ei onneks kauheen pitkään, ihan hyvin siitä selvittäis. No, nyt täytyy vähän funtsia uskalletaanko tilaisuteen tarttua :)

Burde: Meikäläinen on myöskin Tampereelta :) Satuitko lukemaan Aamulehden yleisönosastolta kirjotusta Taysin tavasta kohdella synnyttäjiä...aika kovaa tekstiä oli!

Kovasti onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan! :)

:) elaine + papu

Vierailija
30/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva viikonloppu.Olimme pojan kanssa mökillä viikonlopun ja oli melko rento olo koko ajan, sillä mummi jaksoi kokoajan passata ja leikittä poikaa,joten sain aivan rauhassa levätä ja SYÖDÄ(kokajan on hirmu nälkä) Nyt kun tulimme kotiin niin huomasin, että tuossa on hirveä pyykkivuori odottamassa(hieman masentaa)No ei auta, se on vain ruvettava hommiin:)

Olo on ihan OK.Rinnat ovat tosin hirmu kipeät.

Minulla on myös masu kasvanut todella paljon,ei nyt tosin mikään mahdottoman iso ole,mutta kuitenkin sen verran iso että huomaa ihan selvästi.Myös minun äitini on aivan satavarma että kaksoset on tulossa!!Hieman kyllä pelottaa,vaikka olenkin kyllä itse melko varma että yksi sieltä on tulossa.Kun toista odottaa niin kyllähän se massu melko nopeasti varmasti venyy ;)

Voimia kaikille joilla on jotain ongelmia :(

SyksyäOdotellen:Tulehan huomenna kertomaan kuulumisesi.Toivotan paljon onnea matkaan ja pidän peukut ja varpaat pystyssä!!!:)

Nyt kömmin tuonne pyykkivuoren joukkoon lajittelemaan pyykit :)

Nirpukka 9+2

Vierailija
31/32 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa on tullut tänään ihan pikkusen, mutta alamahaa jomottaa menkkojen lailla ja tänään aamulla tunsin ihan selkeitä supisteluita. Vielä tämä yö kärvisteltävä töissä, huomenna on pakko soittaa saikulle ja ruinata ultraan pääsyä tai jotain.

Hirvittää. Ilmoittelen huomenna sit, miten kävi. Oireita on yhä, äklötys jatkuu ja väsymys myös. Silloin kun mulla todettiin tuulimuna rv10+ (vuonna 2000), ei raskausoireina ollut kuin väsymys. Sit eräänä päivänä alkoi vuoto ja kivut vasta myöhemmin sairaalassa.

Mutta tervetuloa uudet Keijut, onneksi olkoon ja ennen kaikkea: mahdollisimman hyvää vointia :)

-piias- rv 7+6 (vielä saan laittaa lukemat..)

Vierailija
32/32 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan olla mahdollista että tää oksentelu nyt jo helpottaisi. En uskalla vielä liputtaa sen puolesta, mutta tänään oli kuitenkin jo toinen päivä kun en oksentannu.

Väsymys puolestaan vie voiton. Koko päivän on ollut aivan rätti olo. Ehkä osa syynä se, kun tälle meidän kohta nelikuiselle on puhkeamassa hammas. On nyt sitä itkenyt jo usean yön. Apua jaksankohan jos en saa nukutuksi enempää.Vaikka ainahan niitä voimia jostain itselleen taikoo.

Mutta pakko lopetta neiti huutaa taas täyttä häkää ja mies on saunassa.Toivotaan kaikille vuotajille, että kaikki kuitankin hyvin ja pääsisitte vain säikähdyksellä.

js79+nelikko ja 9+2 vai oliko kolme?! taidan olla vähän väsynyt.