Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKALAISTEN SUNNUNTAISUPINAT**

29.01.2006 |

Missäs yökypelit on olleet kun ei tähän aikaan pinoa näy ;) ?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan alkaa olla vuosi siitä, kun Eemil ja Pinja saivat alkunsa :D Ja muistakko kun siellä Haahuleissa pörrättiin ja lopulta " maastouduttiin" Odotus-puolelle ;D

Ja Misulit sun muut sitten kävivät meitä urkkimassa siellä :D

Niin se aika vaan menee..... uskomatonta!

Mutta uskomatonta on sekin että nyt tarvii mennä.... Pinja mekkaloi :-/

Vierailija
42/44 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo _Empun yskänkarkoitusloru, toivottavasti Vallu tehoaa tuo :) Muutoinpa en osaa Vallua tossa yskänlääkeasiassa auttaa, sorry.

Niin se aika vaan vierii, näihin aikoihin tosiaan Roopekin on saanut alkunsa vuosi sitten... Ja taas _Emppu ystävällisesti muistuttaa siitä että meikä oli salapoliisi :O Milteipä hävettää jo...

Saas nähdä miten tuon pojan saa nukkumaan. Kävin saunassa ja sillä välin mies syötti sen, no eiköhän se ollu sitte syönnin päätteeks nukkunu sille syliin, vasta tuossa heräili suloisen jokeltelun kera... kovasti oli isälle asiaa.

No eipä mulla muuta asiaa sitten ollutkaan...

Misuli ja pirteänä jokelteleva Roope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain pikasesti sanomassa teille,että olen tänään palannut kotiin.Eli taasen koneen ääreen.Ja nyt meen nukku,meillä on jo muut painuneet unten maille.Pitänee lukee viellä parin päivän pinot ja huomenna vasta kommentoimaan.

Hyvää yötä teille kaikille!!

johannu ja aada

Vierailija
44/44 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin pinoutumaan.En ole oikein ehtinyt pinoja lukemaan enkä kirjoittamaan.Jos tässä nyt aktivoituis.:)Yhteisöönkin laitoin hakemuksen, ja oli hyväksytty.:) Laitan mahd.vielä tänään kuvia sinne.On vaan aika hidas tai mulla välillä jumittaa se.

Vähän ensin meidän kuulumisia:

Miska täytti juuri 3 kk, ja neuvolassa kävimme perjantaina.Mitat oli pituus 62,5 cm(50cm) ja paino 6385 g(3450g).Suluissa syntymämitat.:) Miskalla on jo jonkin aikaa ollut selkeä rytmi päivässä, mikä on mukava juttu.Reilun 2 kk ikäisenä alkoi nukkua yöt, eli käy yöunille 21-22 välillä, ja herää syömään vasta 7-8 aamulla ja nukkuu siitä vielä 2h.Eli saan nukkua itsekin hyvin.:) Päiväunia nukkuu aamupäivällä n. 3h ja iltapäivällä 1h ja illalla 1h.

Täysimetyksellä ollaan, ja kiinteitä ei aloiteta ennen 6 kk ikää, jos kasvu jatkuu yhtä hyvänä.Pulloa ei suostu syömään eikä tuttia, joten aika kiinni olen hänessä,mutta kaikkeen tottuu.

Miska iloinen ja rauhallinen poika.Ihana kun nauraa ääneen.Viihtyy hyvin lattialla sekä sitterissä.Jokeltelee paljon.Kovasti yrittää kääntyä masulleen, ja jos laittaa masulle niin yrittää ryömiä/päästä eteenpäin.

Ponnyt ja Miska 3kk