**LOKALAISTEN SUNNUNTAISUPINAT**
Missäs yökypelit on olleet kun ei tähän aikaan pinoa näy ;) ?
Kommentit (44)
yö meni niin ja näin;aurora valitti masuaan,päästi kurat pariin otteeseen ja valvoskeli viekussa..välillä tissiteltiin ja kyllä sitten nukuttiinkin siinä sivussa.
MIEHEN ÄRSYTTÄVISTÄ TAVOISTA oli juttua;ei juurikaan ärsytä,kun ei harrasta baarireissuja yms.mutta yks on se että on niin vaikeeta myöntää olevansa väärässä jossain asiassa..vaikka jopa ite huomais että nyt meni metsään,niin onnistuu kääntämään asian jotenkin toisinpäin,mutta ei voi myöntää että olis väärässä!!AARRRRGHHHH!
toinen on tosi ällö,mutta kun putsaa korvansa niin jättää likaiset topsit puolihuolimattomasti vessan peilikaappiin!EIEIEIEIIIIIIIII!!!
arvatkaa kuinka monta kertaa on tullut mainittua asiasta..
no,mutta täytyy kehuakin;on kyllä ihana tapaus kun ei ramppaa baareissa,eikä pahemmin juurikaan ryypiskele,mikä on mulle tärkeetä kun oon alkoholistiperheestä niin en todellakaan jaksais katella.muutenkin on symppis-tyyppi.
VALLUn tyttöjenilta kuulosti kyllä mukavalle..varmasti oli pikkuinen onnessaan!meillä myös linnea tahtoo aina " kaupungille" ja on onnessaan jos kaksin jotain puuhataan,tai kolmistaan tyttöjen kesken.
pojat ei oikein innostu mistään vastaavasta,mutta elokuviin aattelin ne kuskata tässä joku päivä..pojat kun on jo vähän isompia niin niillä on jo " omat kuviot" ,ei oikein äipän järjestelyt nappaa,kirppisreissut sun muut.. ;)
meinaatteko äänestämään?minä menen kun kerkiän..
mites muuten MISULIN tai siis isännän juhlat sujui?
no mutta nyt aamiaiselle!leppoisaa sunnuntaita siskot!
-nasuli
Eilisen pinkan lopun kävin just lukemassa, mutta eipä tuottanut järjin suurta tuskaa: VAIN Nnnulin viesti enää omani jälkeen :-O!!! Huvitti kyllä:
" ...vaan liukkaille en lähde..."
:D
Ä3: Sun tartteekin sitten tehdä äiti-poikapäiviä. Teette jotain ' rajumpaa' , jos poikia ei nuo naisten shoppailuhommat kiinnosta ;). Meette uimaan ja sen jälkeen jädelle tai vaikka pelaan jääkiekkoa ja syömään jotain ' tavallisesta poikkeavaa' . Hui, onpa muuten pojalle vaikeeta keksiä tekemistä, siis semmosta ERILAISTA tekemistä. Mutta onneksi niillekin riittää tai on se pääasia, että saavat olla äitinsä kanssa kahden ja saavat sitä jakamatonta huomiota :). Vielä kun joskus sitä ehtis miehellekin antaa ;D....
Sitten kyssäri: [b]Tietsikan sijaintipaikka kotonanne?[/b]
Mulla taitaa tulla kohta nettipimento, kun aletaan
ehkä
tänään liikuttaan tää masina tästä makkarista tuonne olohuoneeseen. Mä en tykkää sitten yhtään, että tää sinne viedään, mutta pakko kai se on, että äiti saa rauhassa webbailla ;). Nyt kun näytän olevani häiriöksi..... Toivottavasti meidän yhdellä kaverilla on AIKAA tulla vaihtaan tuo MikäLieJuttu tuolta puh.pistokkeesta toiseen, että saadaan yhteys pelittään. Kaveri on puhelinlaitoksella toissa, joten ei sitä siirtoo kuitenkaan loputtomasti tartte jonottaa :D.
Mutta nyt juomaan toinen kuppi kahvia. Mies ja Eemil vielä nukkuvat käpertyneinä toisiinsa - liikkis :´) - ja tyttö kattoo lastenohjelmia. Ihana rauha siis, nyt ehtis kattoo Kalevankin.
Palataan taas!
*Valtsu*
Juu-u, meen äänestään!!!!!!!
*Wal, yhä täällä*
pitäähän se tänään äänestämässä käydä..
Miehen ärsyttävistä tavoista:meilläkin mies tekee ruoan ja aina on keittiö ku pommin jäliltä..ja minähän sen siivoon..toinen on sit ne vaatteet..ikinä ei kuulema ole puhtaita vaatteita..mitäs jättää ne lojumaan sängyn viereen lattialle, sohville ja kaikkialle muualle paitsi pyykkikoriin..
makuuhuoneesta siivosin kerran miehen kaikki vaatteet lattialta ja sängyn alta ja pesin sekä laskostelin ne kaappiin..eikä reppana löytäny itselleen puhtaita vaatteita..ei osannut kaapista etsiä :)
kolmas ja pahin taitaa olla se juopottelu ja kavereiden kans örvellys..se ottaa eniten päähän..
onkos kellään kokemusta ehkäisy-laastareista..
mulla pitäs keskiviikkona alkaa viikon tauko mut menkat alko jo pari päivää sitten..ala selkä on tulessa..
oviksen aikaan oli muna sarjat kipeenä ja seksiäkin tietty harrastettiin..
mietin vaan et oisinko voinu olla raskaana ja nyt tullut kesken meno..
näyttäskö raskaus testi plussaa vielä jos niin olisi käynyt?
siinäpä ne tais olla taas tärkeimmät jutut..
pitää lähtee aamu palan tekoon..
äippäli& tytöt
Väsyttää...Aleksi söi 2 tunnin välein. Mä olen niin kateellinen niille jokka osaa nukkua tjs. vauvan imiessä, mä en, herään täysin. Ja kun on noi kumitkin käytössä ni...
Kävin äsken kattelemassa odotuspuolella, siellä ne lokamammat alkaa plussailee,voi juku miettikää siellä mekin tasan vuosi sitten joko plussasimme, testailimme tai teimme sitä vauvaa, niin se aika menee.
Miehen ärsyttävät tavat: Niitä on paljon, astiat ei mee koneeseen, kahvinkeittimen suodatinpussi jää keittimeen, vaatteet lattialla, ei harjaa takan/uunin edustaa, pistää ittensä AINA etusijalle(tyyliin, mä juon nyt kahvin, mä meen nyt paskalle, MÄ teen sitä sun tätä ensin), on liikaa pois kotoo, on muutenkin siivoton. No en jaksa nyt enempää haukkua. Mut hyviä puolia on ettei juo, käy baareissa ikinä, halii ja pussaa, kova/liian kova tekee töitä.
Monet on jo mulle ehdotellut jotain velliä iltaisin et saisi pojan nukkumaan pidempiä jaksoja. Mitä mieltä ootte? Siis aleksi nukkui koko pienen ikänsä hyvin, nyt on muutaman viikon herännyt tosiaan vähän välii ja aina pitää tissiä saaha. Aika väsyttävää, en haluisi aloittaa vielä mitään muuta kuin maitoa, mut alkaa itte olee jo aikas väsy.Kertokaa josteillä on joku hyvä vinkki.
annu
No eipä tosiaan eilinen pino ollut pitkä. Ei kai sen aina tarvi ollakaan.
Meillä on edelleen nukuttu ihan mukavasti yöt. Ja edelleen iltaisin saatu poika nukahtamaan omaan sänkyyn, yes!
ÄITIKOLMELLE: jepulis, tamperetärskyillä tavataan :)
NASULI: Kyllä äänestetään uudelleen mekin. Saas nähdä kummasta tulee uus pressa.
VALLU: Meillä tietsikka on makkarissa, mahtuu ihan hyvin. Välillä ärsyttää, että kun ei ole ylimääräistä huonetta(kaksiossa asutaan)mihin koneen sijoittaa. Olkkariinkaan en tykkää laittaa, joten eipä ole vaihtoehtoja. Sillä en iltaisin pinoile, kun poika nukkuu, niin pelkään herättäväni sitten pojan.
Eipäs meidänkään arkeen ihmeellisempää kuulu. Toivotan kaikille mukavaa päivänjatkoa.
Hemulii_i
Mulle sitten tyttö tosi kauniisti eilen tokas, et äiti et sä sillee ole pullee, et kyl me voidaan leipoo pullaa. Yks päivä se kovalla äänellä sano ku kerhosta kotiin käveltiin, et isillä on iso peppu. Lasten suustahan ne totuudet tulee.... Voi että mua sieppaa, kun just sain Janeten nukkumaan niin eiköhän tuo isosisko sitte tossa kailota niin, et Jansku heräs JA MÄ EN TAASKAAN SAA JUODA KAHVIA RAUHASSA!!!!!!
No niin nyt on Jansku sylissä ja kahvikuppi pöydällä.......
Päätin eilen ostaa isompia vaippoja(5-8kg), mut niistähän tuli yöllä pissat läpi, ku se vaippa oli jotenki irronnu. Eipä auta ku kauppaan lähteä tänään hakemaan vielä paketti niitä 3-6 kilosten vaippoja.
Miehen ärsyttäviä piirteitä meillä on toi älytön siivoushulluus. Mä en todellakaan ole mikään sotkunen ihminen, mut joka päivä toi äijä jostain natisee. Meillä on vähän eri järjestys päivässä, minä kun menen ensin lasten kanssa ulos ja siivoan sitten kun tulen kotiin jos on siivottavaa. Mies taas ei lähde ulos ennen kun kämppä on tiptop ja jos ulos ei ehdi niin ei voi mitään. Vaikka täällä kiiltäis ja hohkais mun jäljiltä kaikki niin se kyllä aina keksii vaikka tikusta jotain valittamista. Muutamaan otteeseen olen asiasta huutanu, mut ei kai se luonnolleen mitään mahda.... Ruokaa se ei koskaan tee, ei pese pyykkiä, ei lattioita, eikä siivoo muutenkaan sellaista mikä nyt ei ihan arkipäivästä ole, mut sit se kuitenki väittää olevansa ihan älyttömän siisti, juupa juu. Joku kaunis päivä mä en oikeesti tee yhtikäs mitään, katotaan sit miten se suu pannaan.Kheh kheh!!
Meillä tietsika on makuuhuoneessa, en kestä muualla katsella, eikä täällä muualle mahtuiskaan. Jansku ei häiriinny vaikka nukkuuki vieressä.
Äänestämään hilppaisen minäkin, kunhan pojat taas tulevat uimakoulusta.
Niin ja pojalle minäkin annan laatuaikaa käymällä kaupassa kaksin ja maaliskuussa alkaa uimakoulu. Siskoni myös lähtee poikansa kanssa uimakouluun. Jäädään sitten koulun jälkeen uimaan kaikki ja varmaan käväistää aina kahvilla ennen kotiin lähtöä. Isähän meillä näiden isompien kanssa jaksaa aina johonkin lähteä, yleensä urheilemaan.
En mä sitä kaljaa muistanu sitten kaappiin laittaa enkä viittiny lämmintäkään juoda. No sitten seuraavaan saunareissuun pitää kyllä pullo muistaa kaappiin laittaa.
Nyt loppu löpinät, koitan palailla myöhemmin jos ehdin. Meillä kun tänään on kahdet synttärit, joten voi olla iltasella hiukan väsy.
Hennajo
On niin rauhaisa aamu eikä parempaakaan tekemistä, isot katsoo vielä tv:tä mut kohta se on pantava kiinni. Sampo (tänään 4-kk päivä!!) meni jo unosille ulos.
Äänestämässä mä olen jo käynyt ennakkoon, kun on toi miehen duunipäivä. Ehkä asiaa ei sen enempää teille tarvi selittää :)
Tietsikka on meidän makkarissa. Pari viikkoa sitten siirrettiin; se oli vierashuoneessa mut rakennettiin sinne Lego-junarata (piii-itkä) ja siitä tuli junahuone! Kiitti Vallu vinkeistä, pitäis kyllä juu ottaa äiti-poikapäivä mut mistä ihmeen raosta *potee huonoa omaatuntoa*, tuo 4-v ei vielä ole juuri luistellut mutta kyllä pojillekin kivoja juttuja on!
Kun aloitte listaamaan niitä miehen HYVIÄ puolia niin laitetaan -sama kun Nasulilla eli ei juo! Mahtavaa. Eikä poltakaan, vielä hienompaa. Sit halii ja pussaa usein ohimennen, pitää poikia hyvänä, tuo kaupasta yllätyksiä (herkkuja, kuinkahan se nyt on hyvä asia..) ja muistaa sanoa lypsämättä että r a k a s t a a. Tosi tärkeetä!! Kyl ne ärsytykset unohtuu helposti näin..
ÄIPPÄLI -sun kyssärit oli niin vaikeita et en osaa vastata. Toivottavasti nyt ei sitä km:oa :/ Mulla menee aina maha ympäri ja sanat hukkuu kun kuulee keskenmenosta, vaikken ole itse kokenutkaan.
Nyt leikkimään!
Jos poika kasvaa hyvin niin en kyllä suosittele mitään ylinmääräistä antaa enneku vasta sit kun on vähintään sen neljä kuukautta vanha. Mä jouduin esikoisen kanssa aloittaa kiinteet 3 kuukauden iässä, kun korviketta meni vähintään 1,5 litraa päivässä ja nyt tuolla on allergioita. Toisen kanssa vähän pitkitin kiinteiden antamista eikä ainakaan vielä ole mitään tullu. Janskun kanssa meinasin kanssa vielä ainakin 1,5 kuukautta pärjätä imetyksellä jos kasvu on ihan kunnossa, vaikka tuo neiti heräileeki nyt vähän useammin. Varmaan nukkuis paremmin, jos antais velliä, mut en uskalla riskeetata, ku ei ole pakko.
Testi näyttää todennäköisesti vielä plussaa, jos olisit ollu raskaana.
Kamalaa kun on olevinaan niin kiireinen, ettei ehdi pinoa lukemaan edes, nyt aamulla silmäilin nopeasti! Mies katsoo vielä Remonnti Reiskaa, poika torkkuu sylissä=) Aika luksusta pitkään aikaan jouda aamukahvia rauhassa koneella!
Koneen sijainnista... Meillä esikoisen huoneessa (läppäri yleensä keittiön tasolla, mutten käytä sitä). Esikoinen on aika kova kuluttaa myöskin nykyisin tätä tietokonetuoliaeli siitäkin johtuu harvempi pinoutumiseni. Meillä oli meidän makkarissa ennen, mutta ennen pojan syntymää sai väistyä pinnasängyn tieltä.
Miehen ärsyttävistä tavoista: Meillä myös mies hoitaa omat tarpeensa aina ennen muita, jos poika esim huutaa nälkäänsä, juo sen kahvikupin loppuun varmasti ensin ja käy vielä siellä paskallakin. Ja on mestari unohtamaan kaikkea, se mua riepoo ihan kamalasti! Hyvä esimerkki on, että jos yhdessä lähdetään autolla jonnekkin, mies ajaa ja mä etupenkillä, niin ajaa tiehaaroista ohi ellen erikseen sano, että hei, tosta pitäs mennä=( Ja aina saa muistuttaa et muistaa ottaa mukaansa puhelimen, rahapussin ja avaimet kun johkin lähtee...
Ja niistä ihanista tavoista: Kotona ollessaan (joskin vähän nykyisin) syöttää pojan yöllä! Ja hoitaa kyllä muutenkin kivasti kunhan vaan ehtis kotona olla. Onhan tuo muutenkin ihana, ottaa toiset huomioon ja moni asia perheessä menee kyllä hänen omien menojensa ohi.
Esikoinen edelleen ärhäkän vesirokon kourissa=( Kuumetta on hiukan edelleen nyt kuudetta päivää ja näppyjä on PALJON! Tulehtuneitakin monta kymmentä ja nyt on kovat rasvaustoimenpiteet päällä!
Jaaha, nyt keskeyty kirjotus taas pitkäksi aikaa, syytä lähettää taas ettei katoa!
Vaimo75 ja poika 3kk1pvä
[b]Vallun[/b] eilinen päivä kuulosti tosi hauskalta!! Saa nähdä, haetaanko tänään hampparit kun oon eilisestä asti haaveillu.... krääääks.... ei kyllä paranis, mutta...... *slurps*
[b]Tietokone[/b] on olkkarissa, kun ei mahdu muualle. Oikeestaan tää on hyvä tässä, koska saa sitten rauhassa surffailla :)
Menossa ollaan juu [b]äänestämään[/b] jahka tästä päästään liikenteeseen.
[b]Nasuli[/b], jos laitat sun osoitteen niin mä pistän jotain kuvajaisia, mutta todennäköisesti ehdin vasta illalla kun ei olla tänään paljoa kotosalla. Mutta jos mä sitten en muille enää pistä, kun en halua ihan ympäriinsä kuvia laitella... ;)
[b]Coppola[/b], mä myös oon tosi onsku että mies on kaikki vapaa-ajat kotona perheen kanssa [color=red]♥[/color]
Oolraits, pakko lopetella, tuli vähän lyhykäinen visiitti...... elkää kasvattako pinoa ihan jätiksi sit, ettei oo illalla kauheesti luettavaa!!
Emppu
tää menee pian nettipimentoon. mutta illalla viimestään pääsen taas tänne ;). tulee nääs kaveri iltapäivällä vaihtaan tuon liittymä-jutun paikan.
Emppu: HUOMENNA ON VAAKAPÄIVÄ!!!!
Mut ny hommiin. Son Moro! *WAL*
Ja Annu :D voi sinua että osaat kirjoittaa asiat niin hauskasti *reps* Joo-o samat listaukset täälläkin suurinpiirtein kuin muillakin nuista ärsyttävistä miehen tavoista.
Tietsikka meillä lastenhuoneessa, sopii hyvin kun pinnasänky tossa vieressä, niin voi äippä välillä laittaa tuttia suuhun ja surffailla netissä siinä sivussa ;)
Meillä on kaksi pinnasänkyä, toinen on sitten tuolla meidän makkarissa. Neitillä siis päivä ja yösänky erikseen.. :)
Äänestämään ollaan menossa päivän päälle ja illalla katellaan tietty sitten telkkua.
Tää poistuu nyt
Puh
Äänestämään ollaan menos kans pian.
Miehen ärsyttävistä tavoista on ollut puhetta... no aika lailla samoja kun muillakin, jättää tyhjän maitopurkin tiskipöydälle ja jos esim. poika itkee, niin odottaa et mä meen heti pojan luo. Haluaa et koti on siisti, mut ei piittaa vaikka kaapit pursuis rojua täynnä. Mut hyviä puolia on onneksi enemmän. Ei ryypiskele ja on paljon kotona. Saattaa kesken työpäivän soittaa ja sanoa että on ikävä. Onhan se ihana mies...En vaihtaisi pois!
Meillä on kannettava tietokone. Kone kulkee mukana huoneesta toiseen.
ANNU: Sosionomi koulutus mun mielestä vaatii joko yo-pohjan tai sitten jonkun ammatillisen koulutuksen. Ja tietenkin alan työnkokemus tuo lisäpisteitä.
ÄIPPÄLI: Toivottavasti ei ollut km, mutta kun mä sain 2 vuotta sitten km:n, niin mulla oli just selkä aivan tules.
Nyt pitää mennä, poika kutsuu mansikkia!
Hyvää sunnuntain jatkoa lokamammoille!
Emily
[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]
LP 65kg TP 60kg VMP 64,3 ***
[b][color=fuchsia]blacka[/b]
LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,5kg ***
[b][color=darkviolet]Emily78[/b]
LP 106,4kg TP 90kg VMP 102,1kg ***
[b][color=fuchsia]Emppu[/b]
LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg ***
[b][color=darkviolet]hennajo[/b]
LP 62,1kg TP 55kg VMP 62,6kg #####
[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b]
LP 82kg TP 65kg VMP 83,6kg #####
[b][color=darkviolet]mamiko[/b]
LP 66,1kg TP 55kg VMP 62.9KG ***
[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]
LP 60kg TP 55kg VMP 57,7kg ***
[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b]
LP 81kg TP 65-68kg VMP
[b][color=fuchsia]NikkeH[/b]
LP 66,3kg TP 60kg VMP 65,4kg ***
[b][color=darkviolet]Päippy71[/b]
LP 70kg TP 65kg VMP 69,0kg ***
[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b]
LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg ***
[b][color=darkviolet]Vallu[/b]
LP 72kg TP n. 60kg VMP 71,0kg ***
[b][color=fuchsia]Waimo72[/b]
LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg ***
[b][color=darkviolet]äitikolmelle[/b]
LP 68kg TP 60-63kg VMP 62,5kg ***
[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]
Jotenki on masentunu olo :/
Eilinen päivä meni siivoillessa (äitini tuli motkottaen hakkaamaan matot
ja muutenki mäkättämään) ja illalla oliki sitte niin hirvee v***tus päällä että!!
MIEHEN ÄRSYTTÄVISTÄ PIIRTEISTÄ:
niitä on :( Mutta pääsääntöisesti hä on kultanen ukkoni mun=)
Pahimpia on anopin lausahdukset ominaan esiintuonti (vetää samantien
karvat kattoon ja minut puolustuskannalle) Esim." Sun lastenkasvatus ei ole onnistunut!" -juu, ei varmaan ihan täydellisesti ,mutta empähän oo niitä muilla kasvattanu, eikä ukko liioin ole auttanu)
Kiukkuaa minulle illan jos äitinsä on marissu jostain... näkee heti naamasta ku niin on käyny (mulla ei välejä anopin kans).
ÄÄNESTÄMISESTÄ:
Pitäs mennä ,mut nytki ootellaan vieraita tulevaksi ettei päästä...
TIETSIKAN SIJOITUSPAIKKA:
Meillä tietsikat on toisessa keittiössä.Eipähän kenekään yöunet vaarannu sen vuoksi :(
ÄITI-TYTÄRILLAT (-POIKAILLAT)
Meillä yleensä tällasia extrailtoja vietetään koko perheen voimin. Katotaan leffoja ja syödään hyvin.Käydään kaupungilla - mäkkärissä.
Ja jos lähdetään yhden lapsen kans kahdestaan, mennään lapsen toiveiden mukaan esim.lelukauppaan ja syömään...
ja nyt kuuluu ääniä makkarista ;)
Palaillaan
Waimo72 & Bää-Hanna 3kk ja rapiat
joo pitihän se testata ja negaa näytti..
taitaa olla vaan ihan normaalit menkat..
on kai hormonit vielä kuitenkin raskauden ja synnytyksen takia sekaisin..
kylläpäs helpotti..
Nyt jos lyhyesti täällä vierailis:)
Mun vanhemmat vietiin just lentokentälle.Oli kyllä mukava kun kävivät,aika meni vaan liian nopsaan!Aina se tulee haikee olo kun lähteevät/itse lähdetään heiltä kotiin...vaikka kuitenkin nähdään vähintään kerran 2 kk sisään!
Pakko myöntää että en nyt jaksanu lukea eilisen pinoa ollenkaan,niin en tiedä mitä olette jutskailleet..
Täällä on aivan ihana ilma!Kuhan Juliuksen päikkäriaika alkaa olemaan niin lähdetään kyllä piiiitkälle lenkille!On tullu nimittäin syötyä kaikkee herkkuja ja muuta lihottavaa koko vkonlopun...huomenna en kehtaa tulla päivittämään painoa:(
Äänestämässä tuli käytyä jo ennakkoon.
Miehen ärsyttäviä tapoja...niitähän riittää:) Hirmu hidasta on aamusin touhuaminen kun pitäs ruveta vaippaa vaihtamaan pojalle jne...niin itse pitää ensin käydä vessassa,pukea päälle...minä kerkeisin siinä ajassa vaihtaa 2 vaippaa!!!!
Muutenkin välistä tosi saamaton...
Sillon kun lähtee viihteelle ei osaa ottaa kohtuudella vaan kunnon hevimiehen tapaan perseet olalle..tai ainakin melkein...
JNE,JNE.....
Ja nyt tuli taas itselle ajatuskatkos joten lopetan kirjottelun tähän...huomenna sit taas:)
Blacka ja Julius
Taisi olla päiväpinoon siirtymisemme jälkeen historian ohuin nippu :/ No mitäpä siitä. Kyllä tältä koneeltakin lomaa vois ottaa joskus..
Kohtuuhyvä yö takana, tosin aamulla olis uni maistunut i h a n liian hyvin. Mies nousi töihinlähtöä varten ja penskat herää takuuvarmasti silloin.
VALLU -kyllä kuulosti kivalta teidän tyttöjen päivä! Minä saan tyttäriä vasta vuosien päästä.. oikee poikatehdas toi mun mies :) Kyllä se kiva on antaa huomiota isoimmalle erikseenkin; meillä kaiken vähimmälle tuntuu tuo keskimmäinen jäävän äidin jakamattomassa huomiossa mitattuna.
COPPOLA -kyllä mullakin ajoittain on selkä kipeä; pahaa tekee hoitaa vauvaa esim. sängyllä kun joutuu kumarassa olemaan. Vatsalihaksia voi alkaa varovasti vahvistamaan syvillä napa-selkärankaan-supistuksilla. Ja muista hyvä ergonomia!
ÄRSYTYKSIÄ miehessä -no te olette tuoneet hyvin julki koko sukupuolen tyyppiviat kaiketi :) Meillä myös riepoo se, että 20ml vaille tyhjä maitopurkki/mehukannu/margariinirasia laitetaan jääkaappiin eikä roskiin tai tiskiin kun taas täydet vastaavat unohtuu tuntikausiksi pöydälle. Sukkia lojuu joskus, vaikka tässä olenkin tehnyt huiman edistyksen motkottamisellani. Ja sit useat askareet jää roikkumaan niin kauaksi aikaa että minä ne teen.. hajulukkojen puhdistus tässä perheessä on naisen työ erimerkin mainitakseni.
Pientä aamu-uni-kiukkua on ilmassa, joten siirryn hoivaamaan pientä. Rauhaisaa päivää kaikille.
äitikolmelle ja pojat