Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi vaivaamaan se Toppila-keskustelu...

Vierailija
29.01.2006 |

Ollaan asuttu Oulun Toppilassa puoli vuotta, ilman suurempia ongelmia. Mutta se keskustelu tällä palstalla Toppilan hirveydestä jäi nyt kalvamaan..



Pitääkö täältä muuttaa pois ennenku jotain tapahtuu vai voiko joku puolustaa meille Toppilaa????



Tää on kuitenki niin hyvällä paikalla Oulua kun joutuu rampata pyörällä keskustassa ja Linnanmaalla. Lapsi on vasta reilun vuoden, eikä sen kanssa tuu oltua pihalla muuta kuin päiväsaikaan, mutta entä myöhemmin? Tarkottaako tää nyt sitä ettei mihinkään lapsen kans kun se kasvaa? Pelottavaa....

Ja tää kämppäki on suht halpa, eikä rahaa ois kalliimpaan..



Kannattaako/pitääkö muuttaa pois?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole koskaan asunu Toppilassa mutta se ketju oli aika karua luettavaa, jos ne tosiaan pitää paikkansa.

Jos se kämppä on sen takia niin halpa ku sinne ei kukaan halua muuttaa.

Minä hakisin uutta asuntoa.

Vierailija
2/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekkin totesit niin parempi lähteä ennen kuin jotain sattuu. Tuo ketju Toppilasta oli totta ja juuri sen takia siellä on edullisia asuntoja. Katso vaikka sivakalta vapaita asuntoja jostain muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi