Kaveri sai tytön ja on nyt jotenkin
niin onnistunutta mammaa kun esikoinen on poika. On siis molemmat sukupuolet edustettuina.
Kommentit (46)
Ylemmyydentunnoksi en kyllä tunnetta kuvailisi, enkä sanoisi " onnistuneeni" . Mutta olen hurjan onnellinen, että meillä oli niin hyvä tuuri, että saamme nyt seurata molempien sukupuolten kasvua.
Jos olisi tullut 2 poikaa tai 2 tyttöä, olisi harmittanut, että jää toisen sukupuolen kasvun seurannasta paitsi. Muuten ihan sama, mitä merkkiä ne mukulat on ;)
Poikien ja tyttöjen välissä on 3 vuotta (siis nuoremman pojan ja vanhemman tytön) :)
t.15
Mulla kaksi poikaa ja kolmatta lasta haluaisimme mutta sukupuoli ihan sama, kumpikin käy!
Toisaalta olis kiva saada poika veljessarjan jatkoksi, toisaalta voisi olla kiva olla äiti tytöllekin. En osaa toivoa kumpaakaan sukupuolta sen ihmeemmin mutta kolmatta LASTA toivon kyllä paljon!
Ja se on muuten ihan hölynpölyä että kaikki naiset toivoo tyttäriä enemmän kuin poikia.
En tunne alemmuutta. Pitäisikö? ;)
Eiköhän jokainen toivo tervettä lasta, tai lasta ylipäätään. Nämä sukupuoliasiat ovat sitten vaan sitä extrahömppäonnea :)
Vaikka ei aktiivisesti TOIVO jompaa kumpaa sukupuolta, saa kai olla onnellinen, että on molemmat saanut? Siitä kai ap aloituksessaan oli närkästynyt.
Miksi pitäisi kieltää, se, että on onnellinen, että saa osallistua molempien sukupuolten kasvatukseen? (ja vaikka olisi 2 samaa sukupuolta, ei se tarkoita, että onneton olisin. Onnellinen silloinikin, mutta nyt vieläkin onnellisempi)
t.53
minulla on poika ja olen juuri saanut tytön.Onnellisempi en voisi olla.
lapsen äiti tuntisi epäonnistuneeksi itsensä, hah!Aika köyhää olettaa niin.
ja vielä oikeassa järjestyksessä. Voi kiesus, halvalla lähtee joidenkin ylemmyydentunto.
Jännä että mistään ei saisi olla onnellinen.Ap olet tietty lapseton
joista A-vauva oli tyttö ja B-vauva poika. Ou jee!
On eri asia olla onnellinen lapsistaan kuin niiden sukupuolesta??
ap
koska haluan 3 lasta enkä halua, että ihmiset ajattele, että tehtiin vielä kolmas, että saataisiin molempia " laatuja" .
Tytöille ikäeroa tulee puolitoista vuotta. Unelmoin jo siitä, kun isä voi tehdä poikien kanssa poikien juttuja ja minä tyttöjen kanssa tyttöjen juttuja. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja neljäskin syntyy terveenä ja elävänä, jotta pääsen unelmiani toteuttamaan. Etukäteen en kyllä uskaltanut tällaisesta onnesta haaveillakaan, olin ihan hämmästynyt kun kolmas ja neljäs ovatkin tyttöjä, nyt minäkin pääsen " hömpöttelemään" niiden kanssa :)
Anoppini sanoi aika suoraan minulle, että hänen neljästä pojastaan kaksi nuorinta olivat sellaisia tytön yrityksiä - sitten antoivat periksi... Varoitteli, että ei heidän sukuun synny kuin poikia, että en tekisi " turhaan" isoa liutaa, kuten hän.
sain ensin pojan ja sitten vielä tytön lisäksi. Eli kaikenkaikkiian " unelmatapaus" monenkin mielestä. Sääli niitä joilla ensin tyttö ja sitten vasta poika tai kaksi kumpaakin sukupuolta jne..
Kaikinpuolin onnellinen kolmen suloisen prinsessan äiti ;)
Vierailija:
Sääli niitä joilla ensin tyttö ja sitten vasta poika tai kaksi kumpaakin sukupuolta jne..
Voin kyllä myöntää että itse toivoin aina että saisin yhden tytön edes, siskoja tai tyttö-serkkuja mulla ei ole ja ajattelin että oma tytär olisi niin ihana.. Esikoinen oli tyttö ja olin tosi onnellinen siitä. Toinenkin lapsi oli tyttö, ja olin iloinen kun nyt tytöillä on siskot joiden kanssa höpsötellä :) Kolmas on poika, ja maailman ihanin onkin!! En ikinä vaihtaisi tyttöön. Haluaisin vielä lisää lapsia, mies vain on aina halunnut kolme eikä enempää, että tähän taitaa meillä jäädä. Mutta jos saisin vielä yhden, ei sukupuolella väliä olisi, rakkaita ovat kaikki! Suurenmoisia lahjoja. No ehkä pikkuisen enemmän poikaa toivoisin kun on ne pojat niin hurmaavia :) Mutta ihan hassulle kuulostaa ettei joku uskalla yrittää kolmatta ettei vaan tulisi poika..???