Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pois LEVOTON OLO?! Olen ollut kaksi vuotta kotiäitinä ja ihan tyytyväinen, nyt yhtäkkiä:

Vierailija
28.01.2006 |

tekee mieli aloittaa röökinpoltto uudestaan (lopetin plussaan), vetää lärvit, bailata koko yö, ja kaiken kukkuraksi panettaa niin p..keleesti!!! Mies on pitkällä työkomennuksella (usein) ja lastenhoitoapua ei ole (ei niin että se tohon panettamiseen auttaiskaan, heh), enkä hennoisi pientä vieraan hoiviin laittaa ja vielä maksaa siitä, vain päästäkseni radalle. Ehdotelkaa siskot rakkaat, mitä voisin tehdä että tämä kamala levoton fiilis lähtisi pois?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäläinen saa, kun laittaa stereoihin (tai miksei vaikka korvalappuihin lasten nukkuessa...) lempparibilemusaa ihan täysille, pistää silmät kiinni ja tanssii ku hullu pitkin kämppää! ;) Mulla rv 30 menossa ja naapureilla on varmaan ollu hauskaa, ku ovat kattelleet mun jamitusta...

Vierailija
2/2 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans viime keväänä ja kesänä menohaluja vaikka muille jakaa kolmen kotivuoden jälkeen. Käytännössä kävin kerran itsekseni ja kerran isännän kanssa viihteellä. Se on kyllä niin että monet tarjoutuu lapsenvahdiksi mutta sit kun kysyt niin ei saa ketään. No ne mun menohalut loppui loppukesästä kun plussasin. Mieli olisi hinkunut mutta väsymys voitti. Nyt sitä on taas asennoitunut ettei 1,5 vuoteen pääse mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi