Miten 4l lasta synnyttänyt 33 vuotias voi saada enää vatsansa kuntoon?
Kommentit (7)
Abdominoplastia, noin 4000 euroa. Leikkauksia tehdään kaikissa isoissa kaupungeissa.
Itse kävin leikkauksessa, kun vatsa ei vaan palautunut kolmen ison vauvan jälkeen. Nyt on taas hyvä vatsa :-)
Käyn neljää kertaa viikossa aerobicissa ja ei ole mahaa!T.Kolme nelikiloista synnyttänyt
Minulla kaksi lasta ja ikääkin vasta 29-v. mutta mahaa on :( Olen vain niin laiska kuntoilemaan ja herkkujakin tulee syötyä.
Vatsalihaksien treenaamista, ja vatsan saa kuntoon. T: neljä synnyttänyt.
mutta mitä tehdä tuolle venyneelle iholle,joka nyt ei onneksi ihan roiku,mut on paljon löysempi kuin aikasemmin ja esim. kumartuessa menee pienille mummo-rutuille navasta alaspäin iho :(
paino ok 165cm, 51kg, mut nahka ruma. Suorassa kun seisoo ei huomaa, mut jos makuullakin jalat koukistaa niin mummo rutut näkyy:( Ne häiritsee siis rakastellessakin...
Miten n ää saa pois?
Ensimmäinen lapsi ei muuttanut vartaloa yhtään, mut toisen jälkeen (oli kyllä raskausaikanakin isompi maha kuin esikoisella..)jäi iho nyt tälläseksi. Synnytyksestä nyt noin 5kk aikaa, että ehkä vielä hiukan voi parantua tilanne!?
Molemmissa raskauksissa kiloja tuli 9-10kg, että kovasta lihomisesta raskausaikana tuo ihon venyminen ei voi johtua ja raskausarpiakaan ei paria pientä lukuunottamatta tullut.
harmittaa hiukan tuo iho nyt, mutta vaik ois miljoona kertaa pahempikin niin lapset oisin silti tehnyt, eipä sillä;)
Saa kai sitä vähän äiditkin huolehtia omasta ulkonäöstään ilman pinnalliseksi leimaamista, toivon niin ainakin:)
T: 2 lasta synnyttänyt 33-vuotias