Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinä ja miehesi ostatte esim. digikameran, neuvotteletteko siitä ensin miehen vanhempien kanssa?

Vierailija
22.01.2006 |

Me ollaan miehen kanssa päätetty mikä kamera ostetaan ensi viikolla ja nyt parhaillaan mies väittelee äitinsä kanssa voidaanko se ostaa!!

Siis huh mulla menee hermo kun 27v miehen pitää äitinsä kanssa neuvotella vaikka ME jo asiasta päätettiin. Ja itse siis maksetaan (anoppi ja appi lupas maksaa, mutta riitelivät miehen kanssa joten ostetaan omilla rahoilla!!!)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tyydyn vähän pienempiin hankintoihin, kuten juuri digi-kamera, uuden talon huonekalut, tv-tuolit, matot, telkkarit yms. kysymättä mieheltä, mutta mies päräytti edelliskesänä yks iltapäivä kotiin autolla, jollaista en tiennyt meillä edes olevan!

Vierailija
2/4 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan saattaa viettää tunnin tai pari (!) veljensä kanssa puhelimessa ja samaan aikaan netissä jotain kameranmyyntisivuja selaillen, väitellen siitä, millainen kannattaisi ostaa, mistä ja miksi, ja puhuen kaikenmaailman teknisistä ominaisuuksista ja nippelitiedosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ostanut tavallisen kameran ihan itsekseen, minä taas digikameran.

Vierailija
4/4 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä parempi tieto kameroista. Mä en todellakaan tiedä mikä ois hyvä. Luultavasti ostaisin hinnan ja ulkonäön perusteella. Muutenkin kaikki tekniikkaan liittyvä on miehen harteilla, muo ei edes kiinnosta, riittää että semmoisin vempaimia on jos tarvitsee. Kodin sisustamisesta sitten neuvotellaan yhdessä ja esim. autojen vaihdoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän