Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei TYYDYTÄ seksuaalisesti..

Vierailija
28.01.2006 |

Onko samoja kokemuksia ja mikä mielenkiintoisinta onko joitain jotka ovat päässeet asissa eteenpäin.

En siis ole ssanu 7 yhteisen vuoden aikana yhtäkään orgasmia, en suusekisä ja ihan oikeasti rupean tulemaan hulluksi (ennen häntä minuööa oli mielenkiintoinen ja vilkas seksielämä).

Nyt saan 1kuussa 2 min takaapäin ja sekin vain sattuu..

Mitä teksin.. perhettä en halua rikkoa, mutta tämäkin ottaa koville..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti, me miehen kanssa katotaan ja siitä saa aina jotain irti...oikeesti. hyvä ja " antelias" ohjelma...nauttikaa toisistanne, niin se homma etenee

Vierailija
2/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan katsottu muutakin, ei vaan sytytä.

Olen kyllä jo ilmaissut miehelle huolen hänen seksuaalisista taipumuksistaan eikä ole kiistänyt..

Mietin täsäs enemmänkin että pitäisikö lähte itse vähän viihteelle..

Kullittaa niin vietävästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko se sitten aitoa???

Vierailija
4/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en rupea seksiä vinkumaan. Olen ollut ennen aviomiestäni seksuaalisesti todella aktiivinen ja ensimmäiset 2 vuotta oli meilläkin ihan ok (vaikka en kliimaksia kokenutkaan).

5 vuotta on ollut ihan yhtä vaivaantuneisuutta punkan puolella. mutten tiedä miten asiaa lähtisi purkamaan..

T: Ap

Vierailija
5/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli samanlainen tilanne tossa pari vuotta sitten. Nostin kissan pöydälle ja sanoin, että " mä tarvitsen seksiä. Siis mun mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen" siis kunnon itkuraivarit...Ei olla sen jälkeen juteltu, mutta ei o kyllä tarvinnutkaan koska mies tosissaan valpastui tän jälkeen ja nyt edelleen seksielämä loistaa. Eli: puhu sille ja sano mitä oikeesti ajattelet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi