Nolottaa mutta puoliso pyöräilykypärässä hävettää
Oikeasti joskus on tehnyt mieli piilottaa se kamala kypärä tai heittää roskiin. :(((( En tiedä miksi se näyttää niin tyhmältä kun eihän esim. inttikypärä näytä ollenkaan huonolta ;))))
Kommentit (56)
Pyöräilykypärä on tosi seksikäs samoin kuin kireät pyöräilyshortsitkin. Pyydän aina miestäni laittamaan pyöräilykypärän päähän ja pyöräilytrikoot jalkaan esileikin ajaksi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:20"]
Oikeasti joskus on tehnyt mieli piilottaa se kamala kypärä tai heittää roskiin. :(((( En tiedä miksi se näyttää niin tyhmältä kun eihän esim. inttikypärä näytä ollenkaan huonolta ;))))
[/quote]
Totta, on ne tyhmän näköisiä nämä pyöräilijät tuo tökerö kypärä päässään, varsinkin nämä himopyöräilijät kaikki pyöräilytamineet päällä, en ihmettele jos häpeet ja nolottaa.
Eikö noilla mene kärpäsiä ja muita kovakuoriaisia suuhun kun ne aina suu auki sotkee menemään sillä kilpapyörällä hullinkiilto silmissä.
Ei minustakaan kaikki pyöräilykypärät ole hienon näköisiä, mutta niitäkin on niin eri mallisia että on vara valita se mikä silmää miellyttää..
Ja loppupeleissä, hienompi asia on aivot yhdessä koossa.
"Minä en käytä kypärää, koska kuulokket päässä." - Suosittelen nappikuulokkeita. joo, - ottaen huomioon kuinka mielikuvituksellisia upeita hattuja olen nähnyt, niin olen nähnyt valitettavan vähän hyvännäköisiä pyöräilykypäriiä. Pitäisi varmaan toivoa, että joku suomalainen design-brandi, kuten Marimekko ottaa haasteenvastaan. Ksyntää voisi olla Suomen rajojen ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Kypärää käyttää ne, joilla on päässä jotain suojeltavaakin.
t. akateeminen
Aika monella sekakäyttäjällä on tuolla kypärä päässä, mitä lie sitten suojelevat..
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Miksi, ajaako ketään enää edes tähän aikaan vuodesta?
Minua nolottaisi jos mieheni ei käyttäisi pyöräilykypärää. Onneksi mieheni on niin fiksu että käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa, miten tyhmältä näytän pyöräilykypärä päässä, koska onhan se ihan saakelun ruma. Sitten mietin, miltä näytän sairaalasängyssä aivovaurion saaneena ja pistän kypärän päähäni.
Suurin osa aivovauroista tapahtuu ilman fillaria. Muistathan siis käyttää kypärää kävellessäsikin?
Pitäisköhän ostaa kypärä, aamulla vedin kunnon liparit ku oli pirun liukasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa että aikuinen ihminen kantaa mukanaan jotain tarhaikäisenä oppimiaan vääristymiä.
Jos joskus kasikytluvulla joku vitun räkänaamainen nikopetteri on pilkannut kypärääsi, ja vielä tänäpäivänäkin kunnioitat tuon apinan mielipidettä jättämällä aivosi suojaamatta, niin varmaan on ok jos makaat paskat vaipossa ja kallohalki osastolla.
Kasikytluvulla kellään mitään kypärää ollut.
Serkkuni mies kaatui 90-luvun alussa pyörällä tavallisella työmatkallaan. Serkusta tuli leski ja alle vuoden ikäinen vauva ei koskaan muista isäänsä. Siksi kypärä. Aina.
Vierailij4a kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Miksi, ajaako ketään enää edes tähän aikaan vuodesta?
Mä ajoin eilen ja toissapäivänä ja yli 20 asteen pakkasellakin kauppamatkat. Joo ei ole kypärää. En ole vieläkään sellaista ostanut. Kovilla pakkasilla on mulle tärkeämpää ettei pää jäädy. Kesällä taas haluan pitää lippistä koska lippa suojaa auringon kirkkaudelta. Muutenkin hankala mukana raahattava kun on kasseja eikä päästämään viitsi sisällä pitää. 70 luvun lapsi oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa että aikuinen ihminen kantaa mukanaan jotain tarhaikäisenä oppimiaan vääristymiä.
Jos joskus kasikytluvulla joku vitun räkänaamainen nikopetteri on pilkannut kypärääsi, ja vielä tänäpäivänäkin kunnioitat tuon apinan mielipidettä jättämällä aivosi suojaamatta, niin varmaan on ok jos makaat paskat vaipossa ja kallohalki osastolla.Kasikytluvulla kellään mitään kypärää ollut.
Joo ei ollut pyöräily- eikä luistelukypäriä. Ei myöskään kävelykypäriä. Lasketeltiinkim ilman kypärää. Ei silloin pidetty pipojakaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies on ihan nössö, jos käyttää sellaista perinteistä pyöräilykypärää. Ehkä, joku pelkistetty skeittikypärä toimii joillakin, mut muuten homoo ja noloo...
Voi jeesus miten lapsellisia ihmisiä täällä taas on.
Aikuinen, joka ei käytä kypärää, koska pelkää, että ei ole tarpeeksi coolin näköinen se päässä on kyllä paljon nolompi kuin aikuinen, joka käyttää kypärää.
PS. Jos sattuisi käymään niin ikävästi, että ilman kypärää pyöräillessäsi sattuisitte kuolla lipsahtamaan kaaduttuasi, niin ei kukaan kuitenkaan sanoisi, että "mutta oli sillä ainakin tikka hyvin" kun aivot valuisivat korvista. Ja vaikka sanoisikin, niin olisihan se aika laiha lohtu siinä tilanteessa.
En ole koskaan ajatellut kenestäkään pyöräilykypäräpäisestä että onpa tyhmännäköinen tai nolo.
Kuinka paljon kyttäättet ihmisten pukeutumista ja ulkonäköä ja ajattelette tuntemattomista ihmisistä että ne on noloja?