Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut kateellinen parempituloisille?

Vierailija
23.07.2015 |

En ollut itse aikaisemmin koskaan ajatellut olevani, mutta sitten kävin vierailulla erään tuttavani luona. Heillä on iso 3-kerroksinen talo, todella hieno. Selvästi ovat varakkaita. Itse asun ihan tavallisessa kerrostalokolmiossa miehen ja lasten kanssa. Lapsilla on yhteinen huone. Meillä ei ole koskaan ollut mitään niin luksusta elämässä, kuin mitä tuolla perheellä on aina. Alkoi harmittaa lastenkin puolesta, kun emme pysty tarjoamaan kaikkea hienoa. :( Olenko kateellinen turhaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu kuin laiskuus ja tyhmyys estävät sinua hankkimasta suuria tuloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö ovet ovet autossa, vähänkö siistii.
Jospa joku kadehtisi edes vähän meitäkin.

Vierailija
4/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps:D

Vierailija
5/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:33"]Sähkö ovet ovet autossa, vähänkö siistii.
Jospa joku kadehtisi edes vähän meitäkin.
[/quote]Voi reppanaa:(.

Vierailija
6/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos en olisi itse perinyt suht paljon, varmaan olisin. 

Vierailija
7/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä että ne eivät ole syrjäytyneitä, en niinkään suoranaisesti kadehdi rahaa/tavaraa

Vierailija
8/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:32"]Mikä muu kuin laiskuus ja tyhmyys estävät sinua hankkimasta suuria tuloja?
[/quote]

Palsta-psyko.

Vierailija
9/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalituloisuuskin riittäisi tässä tilanteessa ja tuntuisi luksukselta - kun tulot on alle tonnin kuussa, ei paljon mitään jää pakollisten menojen jälkeen käteen (opiskelija). Nytkin on jotain 15 euroa loppukuuksi...

Vierailija
10/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näitä kysymyksiä, johon on aika helppo todeta, että kaikki jotka väittävät etteivät olisi, valehtelevat joko itselleen tai kaikille muille. Poikkeuksena tietty jotkut Gandhi-tyyppiset poikkeusihmiset, mutta heitä ei varmaankaan av-palstalta löydy.

Vierailija
11/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut kateellinen useinkaan mistään materiaan liittyvästä, mutta kerran huomasin kadehtivani kaveria, joka meni todella rikkaisiin naimisiin. Siihen asti meidän elämäntilanteemme oli ollut ihan sama, ja sitten hän muutti todella hulppeaan asuntoon asumaan. Itse etsin silloin kuumeisesti vuokra-asuntoa, ja tilanne tuntui ihan toivottomalta, kun ei meinannut mitään kelvollista löytyä. Kadehdin sitä, että hän saa asua ilman asumiskustannuksia mahtavissa puitteissa, kun omasta palkasta menee iso osa kehnohkon kämpän vuokrakuluihin. Sitten pääsin siitä yli. Ainakin enimmäkseen. Ei se ainakaan näin monen vuoden jälkeen enää usein tule mieleen. Itse asiassa heillä on tosi kiva käydä kylässä, tuntuu melkein kuin olisi lomalla. Kateus nyt johtui vaan siitä, että olisin ehkä omassa elämäntilanteessani toivonut myös pikku breikin kaikesta raatamisesta ja kituuttamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan