Katsokaapas ja arvostelkaa! (talomalli..)
www.lappli.fi ja sieltä 1-kerroksinen malli Riekonkieppi 117.
en osaa linkittää...
ihastuin tuohon pohjaan, koska siihen saisi leivinuunin lisäksi myös hellan! =) ja eikun miehelle esittämään löytöä! arvostelkaa tekin, plussat ja miinukset!
Kommentit (7)
Mutta makuuhuoneet on liian pienet! Meillä on kaksi makuuhuonetta 10m2 (lastenhuoneina) ja ne on tosi pienet kyllä, hyvä kun sänky ja pöytä mahtuu, lattiatilaa jää keskelle 1,5m... =(
Enkä itse tykkäisi tupakeittiöstä. Mutta varsinkin ulkoapäin ihana! ja kai sitä saa pienillä korjauksilla joitakin muutoksia+
Käynti " master" -makkarista pesutiloihin olisi minunkin haaveena. Toisaalta vessanpönttö saunatiloissa ei jotenkin tunnu houkuttelevalta. Makkaritkin olisi mukavampi olla kaikki yläkerrassa, mitä tähän talomalliin ei nyt saa. Minä pidän siitä, että nukkumatilat on erillään oleskelutiloista.
Mutta myös minä pidin talon ulkonäöstä, oikein kotoisan näköinen!
Vaikuttaa nätin perinteikkäältä talolta, ei mitenkään " kermakakku" -tyyppinen, suht. yksinkertainen, mutta kuitenkin kaunis ulkonäkö. Hiukan historiallisen maalaistalon näköinen, oikein kaunis.
se on vähän sellainen kiva vanha pappila-tyyppinen talo. Upea siitä tulee.
meille kyllä riittäisi tuon kokoiset huoneet... ja muutenkin tykkäisin tuosta isosta tupakeittiöratkaisusta. melkein kaikissa on aina olohuoneen ja keittiön välissä kaapistoja tms. eikä siis suoraa näköyhteyttä... myös sellainen kävisi missä olisi uuni siinä välillä mutta tälläinen ratkaisu mihin saisi puuhellankin olisi aivan mahtava! mieskin on aina sanonut että kun rakennetaan niin ehdottomasti siihen tulee hella. =) keittiöön haluaisin nurkkaan uunin ja rosterisen liesikuvun... vaikka ne viekin tilaa kaapistoilta...
ottaisin ehkä ekan alakertapohjan, mutta vaihtaisin saunan ja makkarin paikkaa.. Siten makkarista voisi tehdä kirjaston esim. lasiovilla ja saada siten tilantuntua. Olisiko silloin myös kodinhoitohuoneen ovi lähempänä ulko-ovea
http://www.lappli.fi/talomallit/riekonkieppi-117.html