Arvailua unien perusteella....
Mites teillä jo synnyttäneillä.....?? oletteko nähneet unta vauvan sukupuolesta ja onko pitänyt paikkansa?? Olen nyt nähnyt 3 unta poikavauvasta ja mietin vaan....!! Jännä arvuutella et kumpi siä masussa mahtaa olla...!! huuhaa testien mukaan kyllä tyttö...mut itsellä poikaolo = ) anskuli rv23+4
Kommentit (4)
...ja poikahan sieltä tuli!
Mutta eiköhän noihin poikauniin vaikuttanut oleellisesti se että olin aivan varma pojasta. Vaikkei sitä ultralla kertaakaan vahvistettukkaan.
Että omalla kohdallani luotin kyllä vahvasti omaan " äidinvaistooni" .
Arvailu oli kyllä jännää :) Kyllähän sitä mietti joskus tyttö-vaihtoehtoakin, mutta pojasta silti 100% varma olin.
Onnellista odotusta!
mama22+poika5kk
...Näin unta että saan kaksoset. No plussa tuli. Siitä meni muutama viikko niin unessa sain kaskenmenon.. Ja sitten rv9 alkoi vuoto. Toinen meni kesken, toinen porskuttaa vatsassa. Nyt rv 21.
Aika moni on nähnyt unessa sukupuolen juuri sellaisena kuin sen on olettanut olevan oikeassa elämässäkin olevan. Minä taas näin esikolta monta unta, että meille tulee iso poika vauva ja olin aivan varma, että näen asian unessa käänteisenä ja meille syntyy pieni tyttö vauva. Ja niinhän meille syntyi 2,8 kiloa painanut pikuinen tyttö. Saapa nähdä kuinka nyt käy! Mitään unia ei ole vielä näkynyt, kun esikolta näin jatkuvasti mitä ihmeellisimpiä unia.... Tai voihan olla että ne alkoivat vielä vähän myöhemmin.
Niinaemo rv 16+6
Sama täällä, olen nähnyt kolme unta pojasta, vaikka en mitenkään odota tiettyä sukupuolta, tyttökin yhtä mieluinen. Jännää tämä on, jääpi nähtäväksi, minkä sukupuolen Luoja suo. Tsemppiä sulle unien näkijä!:)