Elohiiri masussa
Täällä mennään huimissa lukemissa 4+1. Pitkän yrityksen ja parin epäonnistumisen jälkeen toivotaan, että tämä tapaus pysyisi kyydissä.
Mutta nyt mulla on hieman jopa hymyilyttävä oire, ollut jo viikon verran. " Elohiiri" masussa. Eli kohdun kohtaa nykii välillä vähän kuin olisi elohiiri. Muistaakseni tämä alkoi oletetun kiinnittymisen aikoihin. Ei se tee kipeää, eikä ees inhottavaa, mutta tuli vaan mieleen, että onko muilla ollut vastaavia oireita? :) Tällaista ei muissa raskauksissa ole ollut, lupaisikohan se hyvää, kun pistää tulevan mamman hymyilemään?
Kommentit (2)
Oon kyllä varma viikoista. Enkä mä sillä kysynytkään, että kuvittelisin niiden vauvan liikkeitä olevan, ei tietenkään. Enemmänkin ajattelin, että johtuu kohdun asennon muuttumisesta, yms. ehkä. On vaan niin hassun tuntuista " kutittelua" , niin mietin että onko yleistäkin kun yleensä vaan aina nipistelyistä ja kivuista puhutaan.
ootko ihan varma viikoistasi?
mulla kun nuo elohiiri tuntemukset on olleet vauvan ensi liikkeitä...mutta oot kyllä niin aikasessa vaiheessa ettei nuo vaavin liikkeitä vielä ole jos olet raskausviikoistasi varma.
tarrasukkia masuasukille!
krisse rv19+6