Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituista vihlontaa

27.01.2006 |

Onko kellään vastaavaa?

Siis mulla nyt pari kiertoa on tuntunut lähes läpi kierron selässä ja mahassa vihlontaa. Välillä on välipäiviä, välillä vihloo selästä, välillä mahasta ja välillä molemmista. On siis menkkavihlonnan tapaista. Ja oviksen aikaan kovempaa. Mutta miten voi läpi kierron vihloa?

Olen gynelle varannut jo ajan... Mutta ajattelin nyt kysäistä onko joku muu kokenut vastaavaa.

Toivottavasti ei oo mitään tulehdusta tai mitään vakavampaa. Kp on nyt 7/27 ja heti menkkojen loputtua on vihlonut :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ollut vihlomista ja muita menkkatuntemuksia läpi kierron. En sitten tiedä voisiko vielä hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa vaikka syksyllä jo jätetty pois. Ajattelin rauhassa odotella ja mennä sitten lääkäriin.

Vierailija
2/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös vihloo ja kipristelee, mutta vasta oviksen jälkeen kuukautisiin asti. Juuri kuulin, että samaa on muutamalla muullakin. Varsinkin ennen kuukautisia saattaa vihloa niin, että vetää ihan kippuraan. Mulla viimeisenä ehkäisynä oli kuparikierukka (poistettiin elokuussa 05). Senkin kanssa oli samaa, mutta silloin laitoin oireet kierukan syyksi. Vaan eivätpä loppuneetkaan poiston jälkeen. Ennen ekaa synnytystä ei tämmöistä vaivaa ollut. Tulehan sitten kertomaan, mitä gyne sanoi asiasta! Minua kiinnostaisi myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siis ole ennen tätä ollut, kuin nyt kaksi edellistä kiertoa. Sitä oviksesta menkkoihin asti vihlontaa on mulla ollut aikaisemminkin. Se on kuulemma suht normaalia. Mutta tämä on nyt pistänyt mietittämään, kun koko menkkojen ajan kipuili. Nyt on menkoista jo monta päivää, ja tänään kipuillut paljon, lähinnä selkään vihloo. Niin ja ehkäisyä ei ole käytössä, minipillerit oli 6kk, ne jätetty kesäkuussa... Mutta tiistaina siis gynelle....