Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen.. vaimo raskaana

Vierailija
27.01.2006 |

ja nyt ekaa kertaa oon päässyt peppuun panemaan. Ennen ei puhettakaan.

Hieroin vaimoni alaselkää ja hartioita kevyesti hänen ollessa kylkiasennossa makuulla selin minuun. Käytin rasvaa ja sivelin myös pakaroita. Kaluni seisoi kivikovana ja laskin vaimon pikkuhousut alaspäin. Työnnyin pimpsaan ja jatkoin sivelyä. Otin kalun ulos ja rasvasin sen. Hyväilin rasvatulla kalullani vaimoni peppureikää. Hän pyllisti vastaan joten upotin terskan sisälle.

Kiihotuin niin että hieronta jäi ja panin vaan. Ennen raskautta ei puhettakaan. Mites muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja minua haluttaa ihan kamalasti koko ajan. Mies siinä mukana. Kyllä ei tarvitse kauaa suukotella tai edes halailla kun se päätyy upeaan seksiin. Koko ajan ajatus uusista jutuista kiihottaa enemmän. Kokeillaan pikkuhiljaa kaikkea uutta. Mutta nytkin ajatus siitä että mies työntyisi peppuuni.... tuntuu jo niin kiihottavalta. Monesti kun ruvetaan nukkumaan, nukun niin että olen selkä miestä vasten ja mies takana. Mies aloittaa aina hieromalla ja siitä alkaa suudella selkääni ja kaulaani intohimoisesti. Rakastellaan joka päivä, jopa kahdesti.

Vierailija
2/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana pystyin kakkoseen, mut synnytyksen jälkeen ei oo onnistunu. sääli miestäni:( tykkäsi kovasti.

mut joo... raskauden aikana kyllä, mua ainaski halutti ihan hirveesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset taitaa olla villimpiä raskaus aikan.. ainakin itse olen joka raskauden aikana ollut koko ajan vailla.. käytä hyvä mies tilannetta hyväksesi... tilanne voi muuttua hetkeksi raskauden jälkeen! :D

Vierailija
4/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta löytyyhän sitä " kakkosta" vaikka työpaikan miehiltä, jos mieli tekee.

Vierailija
5/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ollu raskausaikoina ihan hulluna seksin perään,just kun ei miestä oo niinkään hotsittanu,sitä ku ei mikää isomaha kiinnostanu.

Eli ap,se johtuu siitä että emäntä on tiineenä ja hormonit hyrrää ja verenkierto sillä alueella vilkastunut,nauti kun vielä voit ja toivotaan että saat sit myöhemminkin!

Vierailija
6/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi vain että mies ei halunnut yhtä usein...

Vierailija
7/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ollessani kiinnostuin kuin varkain peppu seksistä...juurikin noin kun teillä oli käynyt...nykyään tykkään kun samalla takaapäin naiden mieheni hieroo pyllynreikää... aivan mieletöntä...ja itse auttaa klitorista niin on takuu varma aivot pellolle meininki...

Vierailija
8/10 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä taustalla jotain homopiirteitä, muuten en ymmärrä...

Vierailija
9/10 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ihmeen takia jotkut naiset antaa panna peppuun??????

Vierailija
10/10 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin tykkään peppuseksistä... kun mies panee mua takaapäin ja pistää sormen mun pepuun tunne 0n aivan mahtava. oli sitten raskaana tai ei. ja mitä tulee näihin naisiin mitkä ihmettelee että kuka antaa panna peppuun niin voin sanoa että ehkä teidänki olis aika koeilla jotain uutta... vois mieskin yllättyä iloisesti. toi on vaan tiedon puutetta teiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän