Ärsyttää, kun epävakaa äitini velkaantuu tahallaan ja tuhlaa mun tulevan perintöni
Saako sitä maniassa olevaa ihmistä mitenkään holhouksen alle?
Kommentit (19)
ja rahantarpeessa myytiin osuutemme äidillemme.
Nyt eukko on ottanut pankkivelkaa koko asunnon arvon edestä ja lisäki pikalainoja ja muita törkeällä korolla olevia vippejä. Sinne meni minun ja veljeni äidinperintö.Harmi, olisin voinut maksaa sillä opintolainarästit kelalle.
Sait siis ilmeisesti isänperintösi myydessäsi osuutesi asunnosta äidillesi, nyt koko kämppä on äitisi, joka saa tietysti tehdä sillä mitä lystää, kuten ottaa sitä vastaan velkaa. Jos epäilet äitisi olevan hoidon tarpeessa tulee sinun pyrkiä saamaan hänet itsensä hakeutumaan hoitoon. Kenenkään ei kannattaisi suunnitella hoitavansa velkansa tai muutenkaan hankintojaan mahdollisen tulevan perinnön varaan - jokainen on oman onnensa seppä.
Itse juuri isäni menettäneenä RAHA on pienin murhe tässä kaikessa!!!
ja vituttaa sen takia, että äitini velkaantuu todennäköisesti siksi, että syöttää ja vaatettaa mun kolmikymppistä juoppoveljeäni.
No, äidilleni en ainakaan kalliita hautajaisia kustanna, enkä ota velkaa niiden takia. Menköön hautaan vaikka pahviarkussa ja ilman kalliita muistotilaisuuksia. Kuolinilmoituskin hoituu tekstiviestillä sukulaisille.
Jos velipoika haluaa äidilleni kalliimmat hautajaiset, hän saa itse maksaa. Minä en äitini hautajaisiin penniäkään sijoita, sitten kun se aika joskus koittaa.
pitäkööt vaikka sairaalan kylmiössä kymmenen vuotta jos häntä ei ilman velkaa hautaan saada. Ja sukulaisia ei niissä bileissä syötetä eikä juoteta
Omat vanehmpani saivat miljoonaperintönsä(markoissa) ja kumpikin pistri kurkusta aslas kaikki. Samalla kummallakin vanhemmallani on ollut hyvä akateeminen työ ja hyvät ansiot.
Itselläni ei ole oikeastaan mitään, tällä hetkellä työtön ja rahaton mutta en juokaan, joka on kuitenkin minusta se kaikkein tärkein asia minun elämässäni!
Ihmettelen vaan miksi ei tavallista ahkeraa ihmistä ikinä onnista, vain näitä juoppolalleja?
vaan sitä että ensin äiti on "epävakaa", sitten hänellä on jo "mania", ja sitten käykin ilmi että hän velkaantuu "tahallaan" syystä että yrittää hoivata aikuista alkoholistipoikaansa (ei kovin tuloksekasta yleensä, mutta täysin äidin oma asia).
Ennemminkin vaikuttaa siltä että tytär tässä on epävakaa - tai sitten koko perhe... :D
Äitis saa tehdä omaisuudellaan ja rahoillaan han mitä haluaa!
sukulaisuudesta ja mahdollisesta kuolinpesästä joka todennäköisesti jää velkaa pankille ja lukuisille pikaluottofirmoille. Ei kiitos, konkurssipesää perinnöksi.
Ja vituttaa kun väkivaltaiselle juoppo-narsisti isällenikin piti järjestää hautajaiset, jotka maksoivat melkein 6000 euroa. Perkele, olis syötetty sioille koko äijä, niin olis saatu enemmän perintöä.
Itse nuorena äitini menettäneenä en voi kuin ihmetellä noita puheita. Käsittämätöntä, kyse on ÄIDISTÄ!!! En perinyt montaa markkaa itse mutta ei ole käynyt mielessäkään surra sitä, maksaisin vaikka että saisin äidin takaisin (jos se nyt jotenkin olisi mahdollista...)
lapsilleen turvallisen ja onnellisen lapsuuden. Äiti niittää nyt sitä mitä kylvi. Mun veli on alkoholisti ja minä muuten vaan viallinen, kiitos lapsuuden.
Toivottavasti pankki myy asunnon velkojen pantiksi ja eukko joutuu yömajaan veljeni kanssa asumaan. Minä laitan välit poikki.
mahdollisimman pian. Enemmän kuin todennäköistäkin se on, koska elämäntyyli on mikä on.
myrkytykseen tai tapaturmaan. Ja äitini, sekakäyttäjä, tukehtuu omaan oksennukseensa kun ottaa unilääkkeitä ja keppanaa vähän liikaa. No, ei sureta yhtään.
No, ei sureta yhtään.
Sittenhän asiat ovat ihan hyvin, jos mikään muu ei sureta kuin raha. Sitä voit aina omistautua itse hankkimaan omalla työlläsi tai muilla keinoin.
Äitini ei ole vielä kuollut, eikä näillä näkymin näytä pian kuolevankaan. Isäni sen sijaan on kuollut, mutta sillä ei ole tähän vaikutusta. Jos olisin laskenut elämäni äidiltä saatavan perinnön varaan, niin varmaan en edes ansaitsisi koko perintöä. Kyllä tähän ikään mennessä, kun vielä on lapsiakin tullut hankittua, on täytynyt oma elämä järjestää ilman minkäänlaisia perintöjä.
Itse nuorena äitini menettäneenä en voi kuin ihmetellä noita puheita. Käsittämätöntä, kyse on ÄIDISTÄ!!! En perinyt montaa markkaa itse mutta ei ole käynyt mielessäkään surra sitä, maksaisin vaikka että saisin äidin takaisin (jos se nyt jotenkin olisi mahdollista...)
Älä sekaannu juttuihin mistä et tiedä mitään!!!
tuntuisi pahalta, jos vanhemmat tuhlaisi kaiken sellaisenkin, jonka ovat ilmaiseksi saaneet. Jos kovalla työllä hankitut menee juhlimiseen, niin ok, mutta jos vaikka olisivat itse perineet isovanhemmilta mittavat rahat ja sitten käyttäisivät ne johonkin turhaan eläessään, niin tuskin olisi isovanhempien toiveet toteutuneet.
Sinulla ei ole mitään automaattista oikeutta periä yhtään mitään. Äitisi saa tuhlata jokaisen ansaitsemansa pennin kuten haluaa ja velkaantuakin jos siltä tuntuu.