Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun toinen haluaa 4 kertaa, toinen 1 kerran/viikko

Vierailija
27.01.2006 |

Miten hoitaa: Toinen " uhrautuu" ja pannaan, vaikka ei yhtään huvita, vai onko toisen tyydyttävä kerran viikossa naimiseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika tyypillistä. Mun mielestä pitäisi keskustella joku kompromissi. Se, joka haluaa useasti on ihan yhtä oikeassa kuin se, joka haluaa vain kerran viikkoon.

Asia pöydälle ja avoin kysymys, että kuinka tässä asiassa edetään. Eihän sekään ole oikein, että toinen ei saa halujaan tyydytettyä. Mun mielestä on kuitenkin aika ahdistavaa ajatella, että pitäis tehdä joku kalenterivaraus seksille... ehkä voisitte sopia, että jos toinen haluaa ja toinen ei niin voisiko se ei-haluava tyydyttää sut esim. käsin? Onko hänelle ok, jos esim. masturboit useammin?

Suu auki ja keskustelua vaan -sillä lailla se ratkaisu löytyy. Ja jos vastaus on " ihan sama, mä en halua useammin eikä mua kiinnosta sun tarpees" niin onkohan sitä vikaa sitten suhteessa jossain muuallakin kuin vaan vällyjen välissä?

Vierailija
2/2 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuminen seksiin vastoin omaa halua, voi pahentaa haluttomuus-ongelmaa. Eli ei kauhean hyvä ratkaisu sekään. Mutta silti kannatan jonkinlaista kompromissia.

Ja kannattaisiko miettiä, miksi se toinen osapuoli ei halua niin usein? Onko seksi hänestä jotenkin epätyydyttävää? Kannattaisiko panostaa hänenkin nautintoon enemmän? Ehkä tästä ei ole kyse, vaan yksinkertaisesti siitä, että tämä toinen ei vain halua yhtä usein. Mutta miettiä kannattaa tätäkin asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän