Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oOo Lokakuiset vko20 oOo

12.05.2008 |

Jokohan joku nopeampi kerkesi ensin aloittaa uuden viikon :)

Mahtava kuva Angel eyes!! On siinä masulla jo kokoa :) Itse oon pyöristynyt joka suuntaan, joten maha ei pääse niin hyvin esille.. Niinkuin tuossa viime viikon pinossa kysyinkin, niin kukas toinen olikaan, kenellä paino noussut jo 10kg.. Onko neuvolassa sanottu mitään? Mulla kans on 10kg mennyt jo nyt rikki ja ylihuomenna saan varmasti kuulla siitä th:lta..

Ja tosiaan, viikonloppuna tunsin ensimmäiset liikkeet :) Oikia pulpahtelujen sarja, eli jotain siellä kasvaa ja kovaa vauhtia :)

Aurinkoista uutta viikkoa kaikille!

Fanny 18+1

viime viikon jutustelut:

[http://http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=f...|http://http://www.va…]

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän sitä rakenneultraa ei tarjota ja oman mielenterveyden vuoksi varasin sen ensi viikon torstaille yksityiselle. Olen tuntenut liikeitä jo pari kolme viikkoa ja nyt viikkoon-ei oikeestaan mitään jonka voisi varmuudella tunnistaa.Hermoheikkona olenkin siis itkua tuhertanut viimeiset kolme iltaa ja mies sanoi että varaa se aika, on tuota rahaa turhempaankin laitettu. Joten sitä odotellessa.

Muuten ei ihmeitä kuulu. Krooninen väsymys mutta se nyt voi johtua kamalista työkiireistä, kun pari viikkoa jaksaisi niin alkaisi open ansattu kesäloma.

Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikonloppua kaikille

Tanni 18+0

Vierailija
42/46 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy ihan testata.

Vaikka mitään asiaa ei oikeen ole. Mäkin kävin tänään ostoksilla. Hirveästi on juhlia tulossa ja vaatetta täytyy löytää. jos ette jo tiedä tämä nettikauppa on ihana. tosin ei ihan halpa: [http://www.seraphine.com]

Rouvaii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tahti kiristyy, 1 ihminen tekee 2-3 ihmisen työt,. Jaloillaan saa juosta koko vuoron 8 h. Eilisen työpäivän jälkeen nukahdin heti kun tulin kotiin, jalkoja särki lonkista alaspäin kauttaaltaan koko illan ja supisteli enemmän kuin normaalisti. Nyt saa riittää työpaikan apinointi.

Vierailija
44/46 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän nyt tännekin...

Kysyisin vain että onko kellään kokemusta noista? Ja miten ilmennyt. Olen huomenna soittamassa omalääkärille (joka myös neuvolalääkärini), mutta josko kohtalotovereita... Havaitsin tuossa alapään iholla (ulkosynnyttimien ouhimmalla iholla/limakalvolla) siis, (nää käsitteet vähän solmussa joskus,hih) muutoksia. Sellaista ylimääräistä kasvua..Miten nyt selittäisin.. Jonkinlainen "uloke" joka kuitenkin litteä... Ihan kuin jokin kieleke tms. Ei ole kipeä tai kutise, mutta ei ihan normaaliakaan. Jotta onko tuo kondyloomaa vai jotain muuta? Ei oo aiemmin ollu mmitään mutta tiedän et tuolla isännällä on joskus ollu ja hoidettu. Vaikka eihän tuo virus mihinkään häviä.

Määitte & Mini08 19+2

Vierailija
45/46 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoitellut piiiiitkäään aikaan. Mukana silti ollaan vahvasti -minä sekä vauveli. Toivottavasti en siis ole poistettu vielä. Meillä netti tökkii tosi pahasti, joten olen aina onnellinen jos se päästää minut edes lukemaan teidän viestinne. Maalla kun katveessa asutaan ja vaihtoehtoja netille on tasan se yksi, joka toimii milloin huvittaa. :(

Liikkeitä on tuntunut ainakin pari viikkoa, nyt jo tosi selviä potkusarjoja. Illalla peliä katsoessa oikein nauratti, kun massu-asukki taisi kannustaa Suomea yhdessä muun perheen kanssa. ;) Rakenneultra on sitten parin viikon päästä.

Kävin 1,5 viikkoa sitten ylim. lääkärinneuvolassa supistelujen takia, joita on päivittäin, mutta kaikki oli onneksi hyvin ja paikat napakasti kiinni. Helpotti todella paljon kun tilannetta seurataan (viikon päästä uudelleen), niin ei tarvitse itse pohtia ja pelätä mikä tilanne on -siis onko alkanut paikat aukeamaan.

Tuuli -75 18+4

Vierailija
46/46 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita kaikille! Me käytiin aamulla torilla ja kokiksella terassilla, sit oon tehnyt vähän rästitöitä ja nukkunut päikkäreitä. Eilen sain raahauduttua vesijumppaan, teki kyllä tosi hyvää sielulle ja ruumiille (varsinkin kuntosalin sauna, se on täälläpäin harvinaista herkkua).

Tiistaina oli lääkäriaika, ei ultrattu tällä kertaa mutta sydänääniä kuunneltiin ja kaikki oli hyvin. sf-mitta 17cm, ja painoa oli tullut 18 viikolle 3kg. Huh helpotus, olin jo pelännyt että paljon enemmän, kun maha on tosiaan pulpahtanut esiin. Ranskalaiset lääkärit vahtii tuota painoa tosi tarkkaan, mikä on toisaalta ihan hyvä synnytyksen jälkeistä elämää ajatellen. Joidenkin mukaan kilo kuukautta kohti on hyvä määrä, mutta oma gyneni ei sentään ole niin tiukka vaan sanoo että 11-13kg olisi ok. Saas nähdä.

Viikon verran on mahassa kuplinut, ja tuntuu että koko ajan tuntuu enemmän näitä kummia liikahduksia. Että eiköhän ne ole ne vauvan liikkeet :x