Siis, eikö kierukan kanssa saisi käyttää tampoonia?
Voi venäjä, pitääkö paikkansa? Olin ajatellut tän raskauden jälkeen kierukkaa, mutta on ihan tampooni-friikki, eli en osaa olla siteiden kanssa...
Kommentit (10)
mulla oli vielä pitkät langat, eikä todellakaan tarttunut kiinni. Kumman kierukan meinaat laitattaa? Hormonikierukan kanssa en tarvinnut edes 1,5 vuoteen mitään tamponeja, vähän vaan pikkuhousun suojaan tiputteli.
se vuoto voi kestää muutaman kuukaudenkin ainakin hormonikierukan kanssa.
käytti tamboonia ja kierukka oli lähtenyt, huomas kun oli raskaana
Mää kävin asennuttamassa kuparikierukan kuukausi sitten ja lääkäri kehui ettei tampoonia kannata laittaa ettei nyppää mukana kierukkaa. Tosin, mainosti myös että joskus kuukautisten aiheuttama kohdun supistelu voi luiskauttaa kierukan ulos -että aina kun kuukautiset on ohi pitää sormella testata sojottaako narut ja kaikki on muutenkin hyvin.
Vierailija:
käytti tamboonia ja kierukka oli lähtenyt, huomas kun oli raskaana
Toi kuukautisten pois jääminen on mulle uus asia.
Synnytyksen jälkeenhän voi mennä vuosikin ettei kuukautisia tule, mutta kun ovuloi niin kyllä kuukautiset tulee.
Itte oon kuullu, myös lääkäriltä joka kierukan asensi (ja tais ohjeissakin lukea) että kuukautiset saattaa yltyä todella runsaiksi.
6
kuukautiset yltyä runsaiksi, mutta hormonikierukalla taasen saattavat jäädä kokonaan pois, vain pientä tiputtelua ehkä tulee.
ja vuotoa on 12 päivää kun ennen kuparisen kanssa oli 5 päivää. Mutta käytän kuukautiskuppia, vaikka vihaankin sitä yli kaiken. Parempi kuitenkin öisin kun side + housut.
Tosiaan, tampponia ei sais käyttää!
Jännä että hormoonikierukalla kuukautiset voi loppua. Mutta sitten loppuu ovulointi? Vai kestääkö kropalla kierukkaan tottuminen?
että tamponi voi tarttua niihin kierukkalankoihin.Siksi ei suositella.