Olin pitkästä aikaa kampaajalla, ja se pätkäisi mun hiukset olkapäille! Itkettää!
Sanoin, että ihan vaan vähän tasoittaa, kun hiukset olivat yli puolen selän mittaiset. Yks kaks kun katsoin peiliin, niin näin kun sakset leikkasivat yli puolet tosta vaan pois!
Nyt ei hiukset enää yllä edes ponnarille.
Kyllä oikeasti itkettää ja paljon!
Kommentit (15)
jos hiukset ulottuu olkapäille, niin silloin ne yltää myös ponnarille
myötätuntoni sinulle. Ei todella lohduta yhtään, mutta kasvaahan ne aika pian taas takaisin :)
Jos sanotaan että vähän tasoitetaan niin ei kai nyt kukaan oo niin idiootti että luulee että toinen tarkoittaa että leikataan puolet pois.. silloin kun leikataan enemmän niin mun parturi ainakin moneen kertaan selittää etukäteen että tästä niin ja tästä näin....
ei ne parturit nyt oman mielen mukaan leikkaa!!
En tajua miksei parturit ymmärrä sanaa pari senttiä, todella vähän tai muuta vastavaa määritelmää kuinka paljon leikataan pois. Itse en enää myöskään parturiin mene latvoja tasaamaan,aina lähtee vähintään 10 cm. Luulisi parturinkin vielä varmistavan sen otettavan senttimäärän jos ei tajunnut mitä asiakas tarkoittaa. Ja turha nyt keksi syyksi että ehkä oli niin huonokuntoiset että oli pakko ottaa pois. Mikä pirun pakko parturilla enempi pois on leikata kuin asiakas pyytää? Vaikka 50 cm latvasta ylöspäin olis ihan hamppua. Kai asiakkaalle voi sanoa ettei 1-2 cm latvojen leikkuu sitten kyllä auta mitään. En tajua, etkä ole ap ainut ketä tuosta kärsii. Aika yleinen ongelma pitkähiuksisilla parturin käynnin jälkeen.
Minulle kävi kerran juuri tuolla tavalla. Hiukset yltivät yli puolen selän, ja latvat alkoivat olla epätasaiset (keskeltä 1 cm pidempi kuin reunoilta). menin tasoitukseen, ja avot 20 cm lähti. Parturi myönsi vahinkonsa, oli ollut ajatuksissa ja lupasi antaa leikkauksen ilmaiseksi. Minä en ollut siihen tyytyväinen, eihän rahallinen korvaus niitä hiuksia takaisin tuo. Pitkän keskustelun jälkeen sain hiusten pidennyksen veloituksetta.
vaikka olen yrittänyt sanoa, että hiuksissa saa olla runsautta mitä tupeerata jne. ei aina menee liian lyhyeksi!
T. nainen joka maksaisi maltaita kunnon kampaajasta!
Eipä tuo pitkä tukka ole kuukaudessa kasvanut, vaatinut jopa vuosia kasvattaa ja 15 min ja koko kasvatusurakka aloitettava uudelleen.
minulla päinvastainen ongelma. Käyn harvoin kampaajalla joten haluaisin että hiuksista leikattaisiin usempi sentti pois. Yleensä sanon ihan että leikataan noin. 6 cm pois, niin kampaaja näyttää empivältä ja ehdottaa josko leikattaisiin vain latvat. Ei kun leikataan ihan reilusti, sanon taas, ja lopputulos on että hiuksista ei edes huomaa että niitä olisi leikattu kun kampaaja varovaisesti nipsinyt vain 0,5-1cm. Ja ei kun uudestaan tivaamaan että leikataan reilummin
Ymmärrän että ottaa päähän mutta tukkahan kasvaa äkkiä. Koita lohduttautua vaikka sillä että pitkälle hiuksille kunnon pätkäisy tekee yleensä ihan hyvää. Kun ne taas kasvaa, ovat entistä ehommat. Kyllä se siitä...
Vierailija:
Ymmärrän että ottaa päähän mutta tukkahan kasvaa äkkiä. Koita lohduttautua vaikka sillä että pitkälle hiuksille kunnon pätkäisy tekee yleensä ihan hyvää. Kun ne taas kasvaa, ovat entistä ehommat. Kyllä se siitä...
ota yhteyttä kunnan kuluttajaneuvojaan ja käy puolueettomalla arvioijalla näyttämässä hiuksiasi.
ajatteles jos ne ei vaikka ikinä enää kasvaa byyäääh!