Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäs ihmeen akattemiset vs. duunarit sota täällä on? (ov)

Vierailija
27.01.2006 |

Kysehän on vain siitä mikä ihmisiä kiinnostaa ja mihin on taipumuksia. Jos joku haluaa keskittyä vaikka perheeseen eikä ole niin väliä mitä työtä tekee, niin piruako siinä sitten vuosia kouluja käymään. Ja jos jotain taas kiinnostaa joku ala erityisesti, niin siitä vaan opiskelemaan, oli opiskelu sitten teoriaa tai käytäntöä. Kaikkia ei kiinnosta samat asiat eikä kaikilla ole myöskään lahjoja joka alalle. Jollekkin kielten oppiminen on helppoa, toiselle matematiikam ja kolmannelle piirtäminen tai vaatteiden suunnittelu ja toteus on kuin leikkiä vaan. Ei se tarkoita että joku olisi toista älykkäämpi tai muuten parempi ihminen.

Antakaa kaikkien kukkien kukkia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarikirjoittajien mielestä akateemiset ovat vain olevinaan. En tiedä sitten, ovatko akateemiset antaneet aihetta katkeruuteen.

t. Fm

Vierailija
2/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisilla on lainaa, duunarit marmattaa opintotuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naureskellut ihan samaa. ihan uskomatonta. tuntuu että duunarit syyttää akateemisia ylimielisyydestä ja kovista tuloista ja akateemiset taas duunareita laiskuudesta tms. Meitä on niin moneksi. itse olen akateeminen mutta silti pienipalkkaisella naisvaltaisella alalla. joten moni duunari kyllä tienaa paremmin kuin minä! älkää siis olko katkeria.

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
4/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan uskomatonta. tuntuu että duunarit syyttää akateemisia ylimielisyydestä ja kovista tuloista ja akateemiset taas duunareita laiskuudesta tms. Meitä on niin moneksi.

En minäkään ymmärrä sitä sotaa. Itse olen akateeminen,mutta en pidä ns. duunareita mitenkään huonompina. Monien duunareiden työ on oikeasti paljon tärkeämpää kuin akateemisten. Minusta siivoja on yksi esimerkki. tekevät mielestäni tärkeää työtä, jota ei arvosteta.

Onneksi meitä kaikkia tarvitaan!!