Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SYYSKEIJUT PERJANTAIHIN*****

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille keijulaisille ja myös pahoittelut kaikille, joiden raskaudessa on ongelmia. Voimia ja rutistuksia teille.

On ollut viimeisen viikon, niin paha olo, että en ole jaksanut kirjoitella. Tänään kuitenkin kohtuullisen hyvä päivä. Tosin molemmat pojat oksensi heti aamulla, joten yrjötauti on vallannut meidät. Ei ois kyllä enää sitä kaivattu, mutta täytyy sinnitellä.

Joku kyseli lasten pienstä ikäerosta. Meillä kahdella ensimmäisellä ikäero 1v 2kk. Olen todella tyytyväinen, että saimme lapset niin pienellä ikäerolla. Monissa tilanteissa kaksi menee siinä kuin yksikin. Varsinkin nyt kun ovat jo 2v 8kk ja 1v 6kk viihtyvät ja leikkivät jo kauheasti yhdessä ja heistä on mielettömästi seuraa toisilleen. Meille tosin etuna ollut se, että kuopus oli niin helppo vauva. Ei olla yhtään yötä tähän päivään mennessä valvottu hänen takiaan. Meillä ei myöskään kovia mustasukkaisuus kohtauksia ollut, kun pitää huolen,että myös esikoinen saa aikaa. Voi toki olla, että aika kultaa muistot.. ;)

Hyviä vointeja kaikille. Toivottavasti jaksaisin nyt vähän useammin kirjoitella tänne.

Andoliniska rv. 6 + 1

Vierailija
22/25 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni kaikille, joilla on mukana ongelmia =( toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.

Itse esittäydyn varovaisesti tällekin puolelle. eli asustellaan Itä-Suomessa ja olen 24 v. ja mies 28 v. Pillerit jätettiin pois marras/joulukuussa ja ajateltiin, että ollaan tjot meiningillä muutama kuukausi ja sit mahdollisesti olisin (jossakin vaiheessa) aloittanut pillerit uudestaan.

No tämän viikon olen panikoinut haamujen kanssa ja lääkärissä testattiin, että on heikko plussa eli olen raskaana, mutta ilmeisesti vielä hormonia ei vielä ole erittynyt paljon. Joten jos viikon kuluttua täti ei ole tullut käymään, niin sitten sinne uudestaan. Joten tässä odotellaan ja katsellaan, että miten käy...

T:T-81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eilisessä viestissä, että pahoinvointi alkaa mennä ohi..vielä mitä!!! Aamulla kun piti nousta töihin lähtöä varten,niin meinasin pyörtyä ja koko päivän yökkäilin! Nyt se siis tuli voimalla päälle, edelliset huonot olot oli ilmeisesti vain alkusoittoa ;) Teen kotisiivouksia, niin olipas mukavaa yökkäillä asiakkaiden vessoissa! Onneksi ei ollut ketään kotona... Miehelle jo vitsailin että kohta pomo soittaa, että asiakkaat valittaa krapulaisesta siivoojasta (vaikka olen absolutisti). =D

Lasten pienistä ikä-eroista: Meillä pojilla on 1 v. 10 kk ikäeroa ja hyvin ollaan pärjätty noinkin pienellä ikäerolla. Itseasiassa minusta lyhyt ikäero on mukavampi kuin pitkä, mutta kukin kokee sen tavallaan. Nyt kuopukselle ja tälle kolmannelle tulee 2,5v. ikä-eroa =D Ja nyt pojista on paljon seuraa toisilleen. Toki riitojakin tulee mutta niistä selvitään.

Jaahas, nyt vien lapset iltapesulle...

NIPSU-79:lle suuret pahoittelut!!! halaisin jos voisin! Jaksuja sinulle...

*tiitiäinen79, rv.7+2 *

Vierailija
24/25 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pahoittelut Keijuista poistuneille :(

Meillä on huomenna " tulikoe" , eli pitäisi selviytyä päivä anopin haukankatseen alla.. On tulossa meille koko päiväksi, eikä ole tarkoitus tulevasta lapsenlapsesta vielä hiiskua. Täytyy koittaa tsempata ettei halju olo ja pullottava vatsa paljasta!

Aamupahoinvoinnista en kärsi, mutta iltapäivät on mulla tosi kamalaa aikaa *yöks*. Siis monesti alkaa huipata ja yököttää kun kuopusta nukutan (lopulta kyllä nukahdan itsekin..), etenkin makuulla ollessa ja varsinkin jos on silmät kiinni. Ja sitten kun herätään on olo jo ihan hirveä! Etoo, on nälkä mutta mikään ei maistuisi, tuntuu että pyörtyy. Oiskohan vaan niin että mun biorytmini mukaan aamu oliskin 14:00pm ja pahoinvointi siksi silloin?! :)

Meitä yllättäen luomusti plussanneita taisi jo olla parikin itseni lisäksi täällä Keijuissa, vai laskinko väärin? Hienoa, onnittelut vielä kaikille meille hämmentyneen-epäuskoisen-onnellisille ;) Olisi kiva jakaa tuntemuksia & ajatuksia näin tarkemmin samassa tilanteessa olevien kanssa, vai?

Öitä, Itta rv 6-7

Vierailija
25/25 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensikis paljon paljon jaksmista sinulle nipsu-79. itsekin monta keskenmenoa kokeneena tuli puolesasi huono olo...

aikamoinen pino meitä syykuisia jo tuntuu olevan. Ihanaa että on muitakin pienen lapsen äitejä jotka ovat huolissaan jaksamisesta. Täällää ilmoittautuu yksi. Meidän tyttö 8kk on nyt viikon verran konttaillut pitkin poikin ja koko ajan saa juosta perässä kieltämässä, kun tuntuu löytävän just kaikki ve kielletyt paikat.... sähkäjohdot, koiran vesikupin jne...

Mistäpäin suomea kaikki ovat. olisi hauska hiukan hahmottaa tätä joukkoa. Itse olemme kaakonkulmalta.

ei muuta kuin oikein hyviä vointeja kaikille.

ansida rv 5+1