Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ENSIKOT PERJANTAINA+++

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mooliii! Hyvä kun palasit takaisin! Kyllä sua ehdittiin tosiaan jo kaipailla! Mites se ovis sut nyt jo yllätti? Toivotaan, että boolinjuonnin rajoittamisesta ois sulle apua! Missä te muuten käytte noissa adoptioasioissa? Meille asia tulee ajankohtaiseksi, jos en onnistu raskautumaan miehen tavaralla: se ei ikinä suostuisi siihen, että käytettäisiin luovutettuja simppoja (hänen näkemyksensä mukaan olisin raskaana jollekin toiselle mihelelle)! Adoptiosta ollaan sen sijaan ajateltu, että ei ois poissuljettu vaihtoehto, vaikka biologisiakin lapsia saataisiin.

Tervetuloa Ykkösope! Nyt meillä taitaakin olla sitten kaksi opea, kun eikös Amykin ole¿?

Oona: luota vaan siihen, että löydät sen lastesi isän! Mulla on lähipiirissä vähän saman tyyppisiä tapauksia, mutta hyvin noille on kaikille käynyt tämän asian suhteen, kun minä oon ainoo lapseton! Usein nää 3-kymppiset miehetkin näyttää alkavan olla valmiita perheenperustamiseen nopeammin, kuin nuoremmat (vaikka tietty ei voi yleistää) :)

Mun mies on ollut sellaista hitaasti lämpenevää tyyppiä ja meni muutama vuosi ennen kuin edes suostui kertomaan haluaako se ylipäänsä lapsia mun kanssa. Meillä on välillä ollut aikamoisiakin kriisejä (ei lapsiin liittyen) ja silloin ajattelin, että jos ero tulee, kysyn seuraavalta mieheltä tuosta lapsiasiasta ennen ekoja treffejä! Nyt onneksi menee hyvin, vaikka ollaan aika hankalia tyyppejä molemmat, joten yhteentörmäyksiä tulee varmasti jatkossakin.

Espree: Olipahan jännä se LOST! Mullakin on mies aina torstaisin just siihen aikaa harrastamassa, joten en tiedä uskallanko kattoa tota jatkossa. Mä oon kauhee pelkuri, enkä koskaan kato esim. kauhuleffoja yksin!

Otan osaa koirakeskusteluun, vaikkei mulla haukkua olekaan: luin vauvalehdesä, että kannattaisi tosiaan laitokselta tuoda kotiin jotain vauvalla ollutta ja antaa koiran tutustua tuoksuihin etukäteen. Ja muistaakseni siinä oli vinkkinä, että se jokin voisi olla semmoinen sideharsoliina tms, jonka voisi laittaa koiran ruokakupin alle, jotta yhdistäisi sitten vauvan tuoksun mukavaan asiaan eli ruokaan. Ja sille, joka allergia-asioita mietti, niin USAssa(?) on tehty tutkimus, jossa todettiin, että perheissä joissa on kaksi koiraa oli lapsilla vähemmän allergioita kuin perheissä, joissa ei koiraa tai vain yksi! Koiran pöpöt on hyvää siedätystä allergioita vastaan!

Plussasädetystä nyt erityisesti piinaileville Essille, Marindalle, Viiperolle ja Jessicalle! Vieläkö oli muita? +++++++++++++

Vierailija
2/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, viikonloppu edessä!

Onpa hyvä etten kattonu eilen sitä Lostia vaan laitoin nauhalle. Oisin varmaan pureskellu hihan suun rei´ille jos se noin pelottava oli! Hui!

).( Eilen illalla mies totesi ettei kyllä millään jaksais touhuilla. Totesin vaan, että ehkäpä vielä yks ilta ois hyvä jaksaa, mutta jätettiin tietty homma sit siihen. ja nyt oli sitten lämmöt noussut, ainakin käsittääkseni sen verran että ovis ois voinu tapahtua, 36.73. Tosin eihän se tarkota että joka päivä pitäis touhuta, mutta kuitenkin... Mietinkin tossa jo tonne toiseen pinoon että kuinka nopeesti ne lämmöt nousee oviksen jälkeen...? Kun mulla oli kuitenkin NIIIIN vahvoja ovistuntemuksia muutama päivä sitten, rinnat kipeytyi pikkasen sen jälkeen ja se ovistestikin näytti (kai) plussaa. Eli omien tuntemusten perusteella sanoisin että ovis oli jo kp14-15. No, mene ja tiedä, en kuitenkaan usko pätkääkään meidän mahkuihin, alkaa toivo jättää tämän tytön!

Dioko se sanoi lukeneensa että kaksi koiraa ois allergioiden kannalta parempi? Sehän ois oikeen loistavaa, me kun ollaan harkittu toisen koiran ottamista tässä jo jonkin aikaa. Haluisin että tolla meijän tytöllä ois päivisin kaveri täällä ku ollaan koulussa/töissä, ja muutenkin aattelin että ehkä se sit sitä kautta oppis vähän jakamaan huomiota ku nyt saa sen kaiken itselleen...

No, nyt opinnäytetyön kimppuun!

naksu kp17/26-33 (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Naksu toivotuksesta! Mun refluksitauti on epäsäännöllisen säännöllisesti hallinnassa. Jos mulla on joku erityinen syy stressata, niin heti huomaan, että etenkin iltaisin poltteet on melkoisen julmat. Mulla on pari kertaa tulehtunut ruokatorvi ja se on ihan syvältä. Kivut on niin kovat, että luulee saavansa sydänkohtauksen. Varmaan tiedätkin... No, vois olla varmaan huonomminkin. *yrittää ajatella positiivisesti* : )

Omaa napaa: kp 29/39 ja siis toinen luomukierto menossa. Oireita on pienestä tuhrusta tätimäisiin tuntemuksiin ja rintojen painavuuteen ja väsymykseen ja kohonneeseen ruumiinlämpöön. ; ) Edellisen kierron pettymys on kuitenkin niin tuoreena mielessä, että en aio testata ennen kuin kp 40, jos tarvetta ilmenee.

Hyvää perjantaita ja plussatuulia kaikille!

p.s. Lost on mulla videolla, kun piti katsoa 24, mutta nyt tuntuu, etten uskallakaan katsoa sitä. En ainakaan tänään, kun avomies on firman kekkereissä. ; )

Vierailija
4/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelinpa kantaa korteni kekoon näihin pariin aiheeseen joista täällä on käyty keskustelua.

Me tosiaan mentiin naimisiin viime elokuussa ja siitä kuukauden päästä jätin pillerit pois. Joku täällä sanoi että oli puolessa vuodessa järjestäny häät ei-sesonkiaikaan, no me järjestettiin neljässä kuukaudessa yli sadan vieraan ruokahäät elokuulle! Et ei se aina vaadi sitä vuotta tai yli. Olin ite aatellu et tarvin sen vuoden mutta ku mies kosi keväällä ja halusi häät tulevalle kesälle ni mikäs siinä autto. Ja kaikki onnistui hienosti!

Sit tohon koirajuttuun: vielä syksyllä haaveilin koirasta ja yritin suostutella miestä asiaan mut se sai mut aika hyvin ylipuhuttuu ettei koiraa tuu vielä, sillä että jos se koira ei tykkäiskään ku vauva tulee

:-) Joten siirsin koirahaaveeni tuonnemmaksi.

Nyt meen keittää kahvia!

Viikonloppuja toivottelee JoJo, kp 2

Vierailija
5/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Naksu: kommentoin tonne sun ovisviestiin!

Ja siis tosiaan, luin siitä kahden koiran tutkimuksesta. Ja allergioiden ehkäisyssä parasta olisi, jos asuisi maalaistalossa, jossa eläimiä. Allergioiden lisääntymisen on arveltu johtuvan nykyisestä siisteydestä länsimaissa (vrt kehitysmaat, jossa allergioita ei juurikaan ole).

Vierailija
6/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän oikein pyörremyrskyn lailla plussapölyä kaikille piinailijoille ja muillekin!

Naksu taisi miettiä lämpöjä. Aiemminkin niistä on keskusteltu täällä ensikoissa... Lämpöjen lasku ja nousu ei keskustelujen mukaan välttämättä tapahdu heti. Esimerkiksi oviksen jälkeen lämpö voi nousta myös vähän hitaammin parin päivän aikana. Noista kivuista, ne on voineet johtua myös munasolun kypsymisestä ja siitä, että se hormoni vaikuttaa esim rintoihin. Kuitenkin teillä on hyvin simppoja liikkeellä vaikkei mies eilen enää jaksanut pupuilla. Pidän bdbdbdbd!

Omasta masusta: Viikkoja on kasassa tasan 6! Paha olo alkaa olla vieraana joka aamu... Väsymyskin vähän vaivaa, mutta muuten on hyvät fiilikset. Toivon, että tulette kaikki pian perässä!

Sippu

Vierailija
7/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun aurinko paistaa! Vielä kun pääsisi livahtamaan pois töistä..

Otanpa minäkin osaa koirakeskusteluun. Meidän 9 kk (aika tärkee ajanmääre tällä palstalla!) koiralapsukainen on ihan lapsifriikki! Jos vastaan tulee perhe, jolla on lapsia ja koiria niin se menee ensin moikkaamaan lapset ja sitten vasta koirat. Vaikka onkin tosi sosiaalinen muiden karvapallojenkin kanssa.

Joku aika sitten oltiin kylässä, jossa oli vauva joka makoili omalla peitollaan. Meidän hauveli oli tosi kiinnostunut ja haisteli sillai ujosti, mutta ei tassuakaan laittanut vauvan peitolle!

Vähän isompien lasten kanssa se jaksaisi leikkiä hippaa ja vetoleikkejä vaikka kuinka kauan. Toivottasti kaikki menisi yhtä hyvin kun sitten se vauva joskus on meillä koko ajan.

Allergiasta vielä: uskon vakaasti, että lemmikkiperheessä allergiat vähenevät. Juuri tuo mitä (en muista nimeä aargh!) kirjoitti altistumisestä ja nykyajan ylisiisteydestä pitänee paikkansa. Esim. monessa Itä-Euroopan maassa allergiat eivät ole mikään yleinen ongelma.

Aika monet piinailevat nyt viikonloppuna, oikein paljon plussatsemppiä ja muille tietysti paljon pupuiluintoa! Kevät jo vähän kurkistaa, ja senhän tietää mitä se hormooneille saa aikaan :D

Leppis

Vierailija
8/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ulkona, ainaski täällä pääkaupunkiseudulla. Tuo Dion kirjottama koiraperheiden allergia -juttuhan oli sitten kannustava. Meillä kun nimittäin on kaksi haukkua... Mutta toisaalta meiän molempien suvuissa on eläinallergiaa. Meillä tosin ei kummallakaan. Mutta saapa nähdä, suodaanko meille ees sitä vaavia.

Tänä aamuna, ku nousin ylös sängystä, ni vähä aikaa oli kauhee vihlonta ja nipistely alavatsalla. Näinköhän se täti ilmottaa jo tulostaan. Tää on kyllä uutta, että toivotaan, ettei joka kierrossa ala tällaset ennakko-oireet. Ei kuiteskaan oo juurikaan muita oireita, rinnatkin on vaan vähä arat. No, ens viikolla se tätsykkä vasta kurvaa paikalle, joten saa vielä viikonlopun nauttia rauhassa kuivasta olosta.

Oona muuten, mä mietin kyllä ihan tosissani yhden suhteen jälkeen (joskus kauan sitten), että pitäisköhän sitä heti ekoilla treffeillä tentata mieheltä kaikki asiat, mitä se elämässään haluaa ja onko se aatellu seurustella ihan vakavissaan, mikäli kaikki menee hyvin. No, en uskaltanu kuiteskaan kysyy, ja ehkä ihan hyvä, ku olisin saattanu karkottaa nykysen avomieheni pois eikä oltas tutustuttu. Kait ne miehet vaan yleensäki on sen luonteisia, että haluuvat rauhassa miettiä asioita ja totutella niihin (kuten vauvan tulo).

Mukavaa viikonlopun alkua Enskat! Ja ilmoitelkaahan piinailijat tilanteestanne!

Vierailija
9/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistitte mun mielipidettä tosta oviksesta! =)

Niin Sippuliini, eiköhän niitä pateja oo tarpeeks että jos on onnistuakseen ni ei siitä luulis olevan kiinni! ;) Tosin viime viikonloppu jäi välistä... Toisaalta ja toisaalta, tästähän ei tuu mitään loppua!

Dio: Oon aina ollut kans tota mieltä että nää nykypäivän antibakteeriset aineet ymym niitä allergioita aiheuttaa! Vielä sillonkin kun ite olin pieni ni allergiat oli musta tosi harvinaisia, sit tuli nää kaiken maailman puhdistusaineet ja voilá! Onhan se selvää ettei vastustuskykyä voi kehittyä jos ei ole mille altistuis...

Nyt meen huilimaan, tuli taas oltua tarpeeks koneella koulussa! Heipsan!

Vierailija
10/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muut kuulleet tämän väitteen?

Perustunee siihen, että huomio kiinnittyy toisaalle ja " lapsensaanti- stressi" vähenee sekä siihen, että äidilliset vaistot heräilevät hoivatessa.

Eli jos oli koiranhankinta mielessä, niin sellainen pikapikaa hankintaan! Ehtii vielä hyvin oppia tavoille kun vauveli syntyy (koira silloin 2+9 kk eli 11, lähes aikuinen siis).

leppis

Vierailija
11/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, pitäisköhän tohon vedota miestä taivutellessa! ;) Mä kun haluan nimenomaan toisen chihun, ja ne on niin törky kalliita (1300-1500 euroo), että ihan hepposet perustelut ei mee läpi! Mieskin kyllä haluis haukun, mutta onhan tuo oikeassa että pitäis sit säästää ne vähätkin säästöt, mikäli vauva tulee...

Twiggyltä piti muuten kysyä että pysyykö refluksi kurissa lääkkeillä vai olman? Mulla on jatkuva lääkitys päällä, muutoin hyökkää kaamea kipu! Varsinkin nyt ku on stressiä vaikka mistä: vauva-asiat, opinnäytetyö jne.

Vierailija
12/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, niin etteikö töissä ja opiskelemassakin käynti ole ihan kivaa, mutta onpas ihanaa, kun saa huomenna nukkua pitkään ja herätä rauhassa. Tää viikko on ollut yhtä hulinaa, joten rauhoittumista kaipaan kovasti. Ja tosiaan minäkin olen ope, joten meitä on nyt siis ainakin kaksi täällä. Kivaa sekin. Oppilaat joskus kyselee, että miksei munulla ole lapsia. Olen vastannut, että kun täällä työkseni teitä paimennan, niin haluan olla kotona rauhassa. ;o) Mutta nyt en ollenkaan ole enää tuota mieltä. Paljon mieluummin hoivailisin sitä omaa kuin noita muiden ipanoita...

Koirakeskusteluun sen verran, että allergioista olen samaa mieltä kanssanne, turhanpäiväinen ylihygienisointi on turhaa. Ja mä uskon myös tuohon siedätykseen: vanhemmilla on koira ja vaikka itse allerginen olenkin, niin pärjään kyllä sen kanssa. Tahtoisin omanikin koiran, mutta sitä täytyy suunnitella sitten joskus, kun kotona on enemmän tilaa, kun en halua koiraa tänne kaksioon touhuamaan.

Täällä menossa kp8/29-33, joten ei mitään ihmeempiä. Ovisbongailuihinkin vielä aikaa.

Letkeää viikonlopun alkua kaikille!!!

-Amy-

ps. Lost ei ollut mun makuun, ei oikein nuo yliluonnollisuudet innosta. Nyt katsomaan Everwoodia nauhalta. =)

Vierailija
13/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Amykin sanoi, on töissä ihan kivaa, mutta huomenna on ihana saada nukkua :-) Jäänyt niin vähiin unet tällä viikolla.

Piinaviikonloppuhan tässä kaiketi olisi käsillä. Vaikkakaan en tosissani plussan mahdollisuuteen usko, silti sitä ihan hirmuisesti toivon. Ja olin äskeiseen lämpöjen mittailuun asti tosi toiveikas, mutta nyt taas tuntuu, että täti tulee taatusti lähipäivinä. Eikös ne lämmöt aina tipu hiukka ennen tädin tuloa? Tosin mä en oo mitenkään säännöllisesti mittaillut enkä ikinä aamulla, joten ei kyllä iltasinkaan pitäs ku ei oo mitään tietoa hommasta.

Meillä ei lemmikkejä ole. Ollaan kumpikin aika allergiaherkkiä ja mulla suvussa astmaakin sen verran, etten halua ottaa riskiä. Jos joku eläin tulisi niin ehdottomasti kissa.

Huomenna ois tarkotus mennä hiihtämään. Ja vois kokkailla jotain hyvää ruokaa ja leipoakin ehkä.

Nyt on niin nälkä että pakko syödä jotain ennen kuin silmissä sumenee... Rattoisaa perjantai-iltaa!!

Vierailija
14/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken kirjoitella työhakemuksia, mutta ei niitä voi perjantai-iltana tehdä ;)) Vaikkakin mulla on huomennakin " työpäivä" , reissu messuille Hesaan. Vaan eiköhän siellä jää shoppailullekin aikaa :)

Yksi oppilas muuten väläytti tänään koottuja viisauksia lasten suusta (?!). Kiristin siinä hänen luistimiaan, ja poika vertasi että toinen opettaja oli eilen nopeampi. Mä sanoin sitten, että jospa se johtuu siittä, että tällä kollegallani on omia lapsia, joden kanssa hän on myös joutunut harjoittelemaan. Poika sitten ihmetteli, eikö mulla sitten ole lapsia. Minä vastasin, ettei ole vielä, mutta toivottavasti joskus on. Tähän sitten poika (9 vee) kommentoi: " Mä en ainakaan halua isona lapsia, kun sitten joutuu tehdä seksiä jonkun kanssa..." Jostain syystä tämä opettaja ei sitten enää jatkanut keskustelua aiheesta muksujen kanssa sen syvällisemmin ;))

Miten muuten Ensikot, oletteko kertoileet " projektistanne" tutuillenne tai jollekin? Mä olen vielä ollut ihan hissunkissun, vaikka joskus tekisiskin mieli sanoa.

Vierailija
15/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hyvä juttu toi sun oppilaas väläytys! =D

Meidän yrityksestä tietää turhankin moni ja loput tutuista sitten varmaan osaa aavistella muuten vaan... Kahdelle hyvälle ystävälle olen kertonut ja tästä joka päivä heidän kanssaan vaahtoankin. Sitten pari kaveria tietää möläytyksen kautta, ja siskoni arvasi pari viikkoa sitten että yritystä on. Mitäs siihen sitten sanot kun toinen yht´äkkiä heittää että onko teillä yritystä?! Oon niiiiiin huono valehtelemaan että se oli siinä sitten!

Vierailija
16/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu..on ollu kyl rankka viikko,tosi pitkät päivät ollu koulussa.Ja kauheet univelat ku en oo saanu nukuttua..Ei vaan oo öisin oikein nukuttanu.Päivisin sitäkin enemmän.Ei ihme.Aattelin jos nukkuis koko viikonlopun:D

mut on jotain positiivistakin, seuraavaks koulua vast keskiviikkona:) ai että.ihanataihanata.

mitäs kaikkee olikaan puhuttu..vaikka lukee,niin aina häviää kaikki päästä,ku alkaa kirjottelee..

Lostista oli ainaki keskustelua.Mä en kattonu sitä,ku oon ihan koukussa 24:een :) ja on se hyvä. ja myöskin everwoodiin.joku muukin oli,en muista kuka.eli et ole yksin:)

Lostista näin ihan lopusta vaan pätkän..Vaikutti aika raa' alta..onko??

se voi kyl olla hyvä sarja..

mut oon niin moneen sarjaan jo koukussa,et parempi vaa olla kattomatta.

vuokrattiin eilen se bewitched,oli aika hauska :> yöllä kateltiin,kun ei uni tullu.wedding crashers kans huippu,katottiin vähän aikaa sitte.

mäkin haluaisin hauvan.meiän äipällä on puol vuotias hauveli, ja ihanuus on:)

no nyt tuli mies kotii ja näköjää tosi pahal tuulel.jes.laskut vituttaa, tuol se yksinää mesoaa..hohhoijaa. toivottavasti muilla ollaan paremmalla perjantai-fiiliksellä:)

vähän on mahassa ollu semmosia menkkamaisia kipuja..oiskohan ne tuloillaan? veikkaisin et pian alkaa..toivottavast.ja sit me ponkaistaan uuteen yritykseen:)

PLUSSAonnea kaikille!!!piinalijathan sit pian kertoo meille plussauutisia,eiks je!? Mä oon nyt niin päättäny,et nyt alkaa plussia satelee oikein urakalla. :)

ILOISTA PERJANTAI-ILTAA KAIKILLE ENSKATYTSYILLE!!! :)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
17/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösope: Ihania juttuja tulee kyllä noitten pikkusten suusta:)

Vierailija
18/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon illat on menny niin pitkälti sohvalla maaten, että nyt päätin viimein tehdä edes jotain. Leivoin kääretortun - saa huomenna aamukahvin kera herkutella. Tein semmosen oikeen perinteisen unelmatortun voi-tomusokeri täytteellä. Ihanan epäterveellistä :-)

Viikonlopun aikana vois yrittää käsitellä ton valokuvahommankin loppuun. Tällai digikamera-aikana tulee räpsittyä hirmusesti kuvia ja niistä parhaat pitäs aina teettää perinteisiksi paperikuviksi asti. On vaan taas kaksi ja puoli vuotta siirtynyt homma ja nyt kuvia on jokunen mistä valita ne parhaat. Hääkuvista saa varmaan luoda kokonaan oman kansion, hyviä kuvia on niin paljon. Ja tulipa jo havaittua, että kannattaa tosiaan teettää paperille, oli nimittäin yhdeltä cd:ltä jostain kumman syystä jo pari kansiota vioittunut niin ettei niitä saa enää auki eikä kuvia ole enää koneellakaan kun meni asennukset viime talvena uusiksi.

No joo, pari sanaa piti taas vaan sanoa mutta enhän mä mitään lyhyesti osaa kertoa.

Vierailija
19/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänään ollut hiljaista... Puolet viesteistä taitaa olla mun lätinää! =)

Essin kääretorttu kuulostaa taivaalliselta, tänne kans! ;)

Laralei: Täytyy sanoa että täällä meidän majassa se olen ollut minä joka on aivan raivona - ei mies. En ymmärrä, viime kierrossa oli näihin samoihin aikoihin aivan sama juttu, meinaan saada oikeen mahtavan raivarin ihan pienestäkin!! Tuntuu ettei mies osaa tehdä mitään " oikein" , eikä edes yritä! Kuulostaa niin lapselliselta, mutta totta joka sana! Toivottavasti oon huomenna siedettävämpää seuraa...

Arvatkaas mitä tämä vannoutunut " ei alkoholia jos pieninkin mahdollisuus" -tyyppi tällä hetkellä juo?! ;) Joo-o, punkkua! Tosin vain puolilasillista. Jotenkin tuo Pepsi sai jossakin pinossa mut vakuuttuneeksi että niillä se tärppi saattoi olla siitä kiinni. Joten nyt testataan. Enkä nyt kyllä missään vaiheessa oo aatellutkaan että pieni tilkka pahasta ois, oon vaan aina yleensä ollut sellanen pohjaan maan kautta juoja, että toi tissuttelu ei oo kuulunu tapoihin. Mutta tänään kuuluu... :)

Mukavaa perjantai-iltaa, minä yritän saada meidän kirpun kiinnittymään! ;)

Vierailija
20/26 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onpas täällä aikas rauhallinen ilta. :O No, tää palas just treeneistä ja kun kerran ei mitään jäänitettävää vielä ole, niin hyvällä omalla tunnolla avasin siiderin. Kylläpäs se onkin taas hyvää. =)

Mä olen kanssa tuota punaviiniä ajatellut kokeilla taas sitten mahdollisen oviksen jälkeen. On siitä niin paljon täällä puhuttu ja kehuttu. Ja kaikki keinot on käytettävä. Viimeksi siitä ei ollut apua, mutta mistäs sitä tietää...

Kuullosti ihanalta tuo sun unelmatorttu, Naksu! Viikonloppuaamuissa on just tuo ihana, kun voi ihan rauhassa nauttia kiireettömyydestä ja kerkiää kahvin kanssa mutustella muutakin kuin sen aamun lehden.

Ei mulla oikeestaan ollut taaskaan mitään erityista asiaa, mutta piipahdinpa kuitenkin.

Iltaterkuin, amy