Onko Evelace-alusvaatteet laadukkaita?
Kommentit (31)
Hyvin ovat liivit mulla kestäneet, hinta myös edullisempi kuin alusvaateliikkeen liiveillä. Housuista ei ole kokemusta.
Siis miten ne voisi olla laadukkaita?!? NEHÄN ON VERKOSTOMARKINNOINTIA! Siis en voi ymmärtää ihmisten tyhmyyttä, sanoohan se maalaisjärkikin että Neon halppisliivejä, ei kaavoitettuja, todella halvat materiaalit ja niille lätkäistään hirvittävä hinta! Menkää oikeaan alusvaatekauppaan!!
Onko edustajilla yleensä mukana kokoja laidasta laitaan? Olin kutsuilla joilla oli sovitettavana vain yhdet a-kupin liivit. Olin aika yllättynyt, kun siellä oli yhteensä varmaan 50 paria niitä liivejä, mutta olivat tosiaan isoja kokoja. Onko asiakkaat yleensä niitä isompirintaisia? Kuitenkin nettisivuilla oli tarjolla pieniäkin liivejä.
Yöpaidat ja pyjamat ovat Evelacella keinokuituisia, ei kovin hyvä asia: esim. 90% polyesteripyjama on samaan aikaan sekä kylmä että hiostava. Lisäksi keinokuidut ovat sähköisiä.
Kahdet ostanur ja kestänyt monta vuotta ja vieläkin hyvät. Tosi laadukkaat.
Ei ole verkostomarkkinointia Evelace. Vain jälleenmyyjiä.
Hei mä
ostin Donna Multiplussa, joka ei purista keskelle kiivejä kuten push- up nimensä mukaisesti tekee. Nyt oli tarjous 4/2025 siis 39,50€ osa malleista! hyvä urheilussakin kun voi ottaa kaarituet pois!
Olen vuosia käyttänyt ainoastaan Evelacen rintaliivejä. Ihan parhaat!!
Hei, kysyin itse juuri kerran Evelace tukusta myyntitapa. Ei ole verkostomarkkinointia vaan jokainen myyjä on ihan samalla tavalla jälleenmyyjä kuin putiikeissakin.
Evelacen korkevyötäröiset Milla- boxerit ovat ainoat pikkuhousut, joita käytän. Yli kymmenen vuotta käyttänyt vain näitä, enkä ole vastaavia löytänyt muista merkeistä lukuisista kokeiluista huolimatta. Kestävät hyvin, kun hellävaroen pesee, käsin olen itse pessyt. Värivalikoimaa toivoisin lisää, kun tällä hetkellä saatavissa vain mustana.
Laatu on tosiaan umpisurkea