Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Evelace-alusvaatteet laadukkaita?

Vierailija
19.06.2012 |

Ja millaista hintaluokkaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu on tosiaan umpisurkea

Vierailija
22/31 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat liivit mulla kestäneet, hinta myös edullisempi kuin alusvaateliikkeen liiveillä. Housuista ei ole kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ne voisi olla laadukkaita?!? NEHÄN ON VERKOSTOMARKINNOINTIA! Siis en voi ymmärtää ihmisten tyhmyyttä, sanoohan se maalaisjärkikin että Neon halppisliivejä, ei kaavoitettuja, todella halvat materiaalit ja niille lätkäistään hirvittävä hinta! Menkää oikeaan alusvaatekauppaan!!

Vierailija
24/31 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edustajilla yleensä mukana kokoja laidasta laitaan? Olin kutsuilla joilla oli sovitettavana vain yhdet a-kupin liivit. Olin aika yllättynyt, kun siellä oli yhteensä varmaan 50 paria niitä liivejä, mutta olivat tosiaan isoja kokoja. Onko asiakkaat yleensä niitä isompirintaisia? Kuitenkin nettisivuilla oli tarjolla pieniäkin liivejä.

Vierailija
25/31 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaidat ja pyjamat ovat Evelacella keinokuituisia, ei kovin hyvä asia: esim. 90% polyesteripyjama on samaan aikaan sekä kylmä että hiostava. Lisäksi keinokuidut ovat sähköisiä.

Vierailija
26/31 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet ostanur ja kestänyt monta vuotta ja vieläkin hyvät. Tosi laadukkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole verkostomarkkinointia Evelace. Vain jälleenmyyjiä.

Vierailija
28/31 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä

ostin Donna Multiplussa, joka ei purista keskelle kiivejä kuten push- up nimensä mukaisesti tekee. Nyt oli tarjous 4/2025 siis 39,50€ osa malleista! hyvä urheilussakin kun voi ottaa kaarituet pois! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia käyttänyt ainoastaan Evelacen rintaliivejä. Ihan parhaat!!

Vierailija
30/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kysyin itse juuri kerran Evelace tukusta myyntitapa. Ei ole verkostomarkkinointia vaan jokainen myyjä on ihan samalla tavalla jälleenmyyjä kuin putiikeissakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelacen korkevyötäröiset  Milla- boxerit ovat ainoat pikkuhousut, joita käytän. Yli kymmenen vuotta käyttänyt vain näitä, enkä ole vastaavia löytänyt muista merkeistä lukuisista kokeiluista huolimatta. Kestävät hyvin, kun hellävaroen pesee, käsin olen itse pessyt. Värivalikoimaa toivoisin lisää, kun tällä hetkellä saatavissa vain mustana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän