anteeks nyt ihan vilpittomasti, annoin lapselleni muotinimen. en nimea valitessamme tajunnut etta on niin muodikas ja ihan itseasiassa en ennen tahan palstaan syventymistani tienny
miten suuri synti on laittaa lapselle muidenkin ihmisten suosima nimi.
ja ihan rehellisesti voin sanoa etten tajunnut nimen olevan niin suosittu ennen kuin paikallisen k-kaupan myyjä lapsen nimeä kysyttyään kertoi tuntevansa useita muitakin samannimisiä pieniä tyttöjä.
mutta joo, anteeksi mitä syvimmiten. en tarkoittanut pahaa.
Kommentit (13)
Minusta on aika säälittävää av:lla pyytää anteeksi yhtään mitään. Varsinkaan oman lapsensa nimeämistä.
mä yritin olla noin niinku pikkuisen sarkastinen mutta se jos mikä taitaa olla aaveella aika säälittävää. ei mee läpi, ei sitten millään..
ap
Minunkin lapsella on av-palstan mukaan muotinimi =)
Tuttavapiirissämme ei ole yhtään saman nimistä kuin meidän tyttö. Minä nyt vaan yksinkertaisesti olen aina pitänyt tästä nimestä.
Niin, ja paskat välitän mitä muut ajattelee lapseni nimestä. Nimiasiat on niin makuasioita. Toinen tykkää Jessicasta ja toinen Ursulasta.
NIIIIN paljon parempi ihminen kuin sinä! Ja sinun miehes kanssa! : D
Yrityksesi oli huono ja meni todellakin säälittävän puolelle.
2
Vierailija:
NIIIIN paljon parempi ihminen kuin sinä! Ja sinun miehes kanssa! : D
Mekin kerroimme. T. Ronjan äiti
mä olen kuitenkin ajatellut positiivisesti niin, että kun tämä muodikas kuitenkin on vasta ensimmäinen meidän toivottavasti useasta lapsesta niin jatkossa osataan olla varuillaan ja vähän viisaampia.
mutta mites homma toimii, " laimeneeko" meidän junttius jos seuraavien lasten nimet mietitään tosi hyvällä maulla, vai onko yritys liian läpinäkyvä? pitääkö kaikki nimet poimia top-listalta (ikäänkuin osoituksena siitä että me pokkana pysytään valitsemallamme tiellä)?
ap
Vierailija:
Vierailija:
NIIIIN paljon parempi ihminen kuin sinä! Ja sinun miehes kanssa! : DMekin kerroimme. T. Ronjan äiti
oliko tämä vitsi?
Täältä tulee Jasminin, Janeten, Janican ja Janessan äiti. Lapsillamme on korvakorut, rakastamme vaaleanpunaista ja asumme lähiössä!!!!!!! Ja arvata saattaa, ei olla akateemisia ei....mutta ollaan onneksi niin pirun tyhmää sakkia, ettei edes itse huomata sitä!
Korsosta ja mä oon Akateemikko