Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaako päiväkotiharjoittelu, jos äiti on mukana?

Vierailija
26.01.2006 |

Esim menemme sisälle leikkimään ja sitten ulos. Ei kai se maksa mitään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin mennä esim 10.5., että voi harjoitella toukokuun alun vai tarhaan 1.5. ja harjoittelu jo huhtikuun lopulla. Huhtikuun harjoittelu ei sitten kannattavaa, jos maksaakin.

Vierailija
2/4 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei syödä niin ei ainakaan maksa. Itse olen käsittänyt niin että maksut tulee siitä päivästä asti kun hoitopaikka on lapsella virallisesti. Eli jos hoitopaikka olisi vaikka haettu 6.1 alkaen niin jos lapsi käy harjoittelemassa ennen sitä niin se ei vielä ole maksullista hoitoaikaa. Meillä tuo on nyt vuoden alusta ollut ajankohtainen ja oltiin vain yhtenä päivänä ennen hoidon alkua harjoittelemassa ja lapset olivat syömässäkin ja siitä syömisestä ei edes ollut aikaisemmin puhetta joten minusta olisi outoa että siitä päivästä maksu tulisi. Seuraava viikko sitten oltiin jo hoitosopimuksen sisällä mutta edelleen harjottelua että minä jätin lapset muutamaksi tunniksi tarhaan ja kävin asioilla. Laskua ei vielä ole tullut, mutta eikö se mene normaalistikkin niin että vaikka alottaisi tarhassa 20.1 niin maksu tulee koko tammikuulta joten sillä ei ole niin merkitystä. Luulen että jos harjoittelu on edellisessä kuussa kun hoitosopimus alkaa niin harjottelu päivät on ilmaisisa koska sehän on myös tarhan etu että lapset tottuu paikkaan ja hoitajiin ennen todellista hoidon tarvetta. Varmaa tietoa tämä ei nyt tosiaan ole mutta hoitajakin sanoi noin että koko kuulta maksu tulee mutta hänkin lupasi varmistaa asian koska ei aivan varma ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis luulen että jos harjoittelut on edellisessä kuussa niin se ei kasa mutta jos samassa kuussa niin sitten se periaatteessa on ihan sama koska joka tapauksessa siltä koko kuulta tulee se maksu :) tarhasta kannattaa vaikka kysästä.

3

Vierailija
4/4 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen voit käydä pihalla leikkimässä ja sisätila-leikkihin pitää hoitajien kanssa sopia. Yksin et voi jättää ennen hoitosopimusta. Se on vakuutussyistä kielletty. Yleensä kyllä saattaa talo yhden ruokailun tarjota harjoitteluajalla ennen hoitojaksoa.

Omani aloitti syyskuussa ja koko elokuun kävimme pihalla leikkimässä. Näin tuli piha ja hoitajat ja lapset tutuiksi. Yhdessä syömistilanteessa oli mukana (ja minä siis myös). Hyvin lähti hoito menemään. Lapsi oli silloin 1 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän