Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkaterveisiä!

26.01.2006 |

Olin lapsenlasteni kanssa poikani järjestämällä yllätysmatkalla. Saavuimme Suomeen muutama päivä sitten ja nyt pääsin vihdoin tänne kirjoittelemaan aivan ihanasta matkasta. Matkakohteemme oli siis aivan ihana Dubai ja me ainakin ihan rakastuimme kaupunkiin. Paljon oli ostettavaa ja nähtävää.

Yhtään kulkukoiraa emme nähneet koko matkan aikana ja oli oikein mukava lomailla islamilaisessa lomaympäristössä. Lapsille oli paljon tekemistä. Ostoskeskuksissa oli pieniä huvipuistoja ja yhdessä oli jopa laskettelukeskus. Kaupungissa oli myös vesipuisto, joten lapsetkin pitivät paikasta. Ostettavaa siellä on vaikka kuinka paljon, minäkin ostin itselleni peräti viisi jalabiaa.

Mutta matkan kohokohta oli ehdottomasti miehet! Miehiä on kaduilla niin paljon, että kyllä siinä tälläinen paljon nähnyt viisikymppinenkin ihan meinaa pakahtua siitä ihanasta mieskauneudesta mitä siellä on. Vaikken minä enää missään missin mitoissa ole, niin kyllä miehet minun perääni katsoivat ja jopa hieman vihelsivät. Niinhän siinä kävi, että mies sieltä löytyi. Tutustuin tekstiilisoukin alueella aivan ihanaan pakistanilaiseen mieheen. Se oli oikea onnenlykky, sillä pääsimme sitten hänen kanssaan autolla ilmaiseksi vaikka minne ja kyllä sydän jäi Dubaihin, koko ajan on tätä miestä ihan kamala ikävä. Nyt on jo uusi matka sitten suunnitteilla, mutta tällä kertaa vain minulle itse.

Tässä nyt hieman kuulumisiani.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että oli mukava reissu ja bonuksena löytyi vielä ihanainen mies.

Vierailija
22/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on ihan kunnollinen ihminen, varmastikaan eivät matkarahat ole varastettuja. Oikein iloinen olin tälläisestä yllätysmatkasta. Nyt on vaan kova ikävä tämän miehen luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mistään vakavasta rikoksesta ole koskaan vankilatuomiota saanut.

Vierailija
24/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

eli ei mistään vakavasta rikoksesta ole koskaan vankilatuomiota saanut.

Vierailija
25/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on aivan kunnon ihminen, vaikka onkin vankilassa ollut. Nytkin hän järjesti sen matkan meille, ei moni sellaisia matkoja noin vain lahjoita. Muutenkin hän on aina ollut oikea silmänilo kaikille. Pienenä lapsenakin poikaani tultiin aina ihastelemaan.

Vierailija
26/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, miten kukaan jaksaa pitää yllä moista showta..

Vierailija
27/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Porvoosta. Siellä kävin viimeksi kesällä 1996. Mukavan oloinen kaupunki se kyllä on. Siellähän on se nukkemuseo, tai ainakin silloin vielä oli.

En pidä mitään showta yllä vaan kertoilen ihan tavallisen viisikymppisen naisen arjesta. Välillä elämäni on harmaata arkea ja välillä taas tulee mukavia yllätyksiä kuten vaikkapa tämä ihana matka.

Vierailija
28/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seija ilmoittaa matkastasi työvoimaviranomaisille. Työttömäthän ei saa matkustaa ilmoittamatta.

Vierailija
29/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä jos ette viesteistäni pidä, mutta kyllä nämä jutut ovat ihan tavallisia tosijuttuja, mielestäni eivät edes mitenkään " ihmeellisiä" , että niitä pitäisi kummastella.

En ilmoittanut matkasta kenellekään viranomaiselle. Olen ollut työttömänä jo pidempään ja en koe, että minun täytyisi alkaa omista matkoistani ilmoittelemaan. Sen verran tympeääkin kohtelua olen sieltä saanut, joten en koe itseäni huonoksi ihmiseksi, vaikka en kaikkia lakipykäliä aina noudatakaan.

Vierailija
30/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä jos kaikki eivät tätä voi uskoa, mutta eipä se minun onneani ja elämääni haittaa. Hyvää aamunjatkoa myös sinulle.

Vierailija
31/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa voit olla lomalla (pois Suomesta siis) 6 pvää. Eli työttömätkin saavat luvan lomailla!

Vierailija
32/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Poikani on aivan kunnon ihminen, vaikka onkin vankilassa ollut. Nytkin hän järjesti sen matkan meille, ei moni sellaisia matkoja noin vain lahjoita. Muutenkin hän on aina ollut oikea silmänilo kaikille. Pienenä lapsenakin poikaani tultiin aina ihastelemaan.

Todella kunnon ihminen, jos vankilaan joutuu. Varmaan tehnyt jonkun kivan ryöstön (mutta eihän se ole seijan mielestä yhtään kamalaa).

Miten jollaikin on vaikeaa myöntää, ett omassa lapsessa on jotain vikaa tai on tehnyt väärin, ei ei, kunnon poikahan se on. Mitä nyt rahat pölli jostain. Ai niin eihän se kamalaa ole. Saati nyt sitten kaman myynti koulun portin pielessä ei ei. Rahat pitää saada jostain mammalle, että pääsee matkalle.

Seija on juuri sellainen suomalainen nainen, josta aina puhutaan maailmalla. Etelän tummat miehet muutaman kerran kun silmiään räpyttää, niin jo reidet avautuu seijalla. Uskomatonta että vielä 50 nainen tollaseen sortuu, mutta mitäpä sitä ei tekisi munan puutteessa.

Mene seija sinne ählämien sekaan, mutta mene nopeasti. Tai sitä odotellessa osta joku kaapu minkä laitat päälle ja tunnelmoit tulevaisuutta.

Vierailija
33/33 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai sitä odotellessa osta joku kaapu minkä laitat päälle ja tunnelmoit tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän