Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että mulla on syöpä, verta tulee ihan miten sattuu :(

Vierailija
26.01.2006 |

Johtuuko se syövästä vai mistä, kun mulla tulee verta aika reilustikin ihan milloin sattuu? Kyseessä ei ole kuukautiset, ne on säännölliset, mutta välipäivinä tulee ihan kirkasta verta, ei siis mitään tuhrua? Tänäänkin luulin että menkat alkaa kun aamulla tuli niin paljon, mutta se loppui päivän mittaan eikä kipujakaan ole ollut.. Mistä tää johtuu?? Pelottaa niin että mulla on joku syöpä tuolla ja kuolen..:((((

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna menisin lääkäriin.

Vierailija
2/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavallani tuli kerran verta kunnolla outoon aikaan, mutta todettiin terveeksi. Mulla tuli kesällä kahdessa kierrossa verta paperiin, mutten tiedä mistä reijästä. Kaikki tutkittiin. Kohtu ultrattiin. Paksusuoli tähystettiin ja virtsarakko tähystettiin. Ei ollut mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkas veri on parempi kun samea!

Vierailija
4/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynekologille.

Vierailija
5/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli peräpukamat mieleen....

Vierailija
6/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kyseisellä hemkilöllä oli myös siihen liittyen aika paljon kipuja. Sinun tapauksessa kyse on todennäköisesti hormonitoiminnan häiriöstä. Käypä siis lääkärin kanssa jutustelemassa. Keltarauhashormonin puute oireilee välivuodoin.

Vierailija
7/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi kuukautiset vaan piteni ja piteni, kohta kuukautisten välissä ei ollut enää kuin viikko. sitten vihdoin sai itsensä lääkäriin (on lääkärikammoinen). eka tehtiin kaavinta, mutta parin viikon päästä poistettiin koko kohtu.

eli en menisi vannomaan ettei se ole syöpä!

äkkiä lääkäriin mars!!! ei tollasen kanssa saa leikkiä! tulehdus siellä ainakin on.

Vierailija
8/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oon ihan varma että tulee emättimestä, eikä peräsuolesta. Tosiaan tänä aamuna pissatessa verta tuli tosi reilusti, luulin menkkojen alkaneen. Mutta verentulo loppui siihen. Olen välttänyt lääkärillä käymistä, mutta alkaa tää jo itteenikin huolestuttamaan aika paljon.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi