Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DUBAISSA lomailleet, kertokaa kokemuksianne!

Vierailija
26.01.2006 |

Hei...olemme lähdössä Dubaihin ensi kuussa ja vähän jännittää. Kulttuuri on kovin erilainen ja kohde muutenkin, missä olemme aikaisemmin lomailleet. Olen kyllä kuullut Dubaista ainoastaan positiivisia mielipiteitä. Olen raskaana tuolloin rv 20. Vinkkejä hyviin ruokapaikkoihin yms otetaan vastaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaatkin valtaosin ulkomaalaisia.

Vierailija
2/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tyylinen vastaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen tyylinen vastaus...

Vierailija
4/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohde? Onko esim. Helsinki tai Suomi kohde?

Vierailija
5/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsimme kohteen lähinnä sen takia, että tuntuu olevan ainoa ' varmanlämmin ja aurinkoinen' paikka helmikuussa (yli 25c)..kanariat kun ollaan koluttu ja todettu, ettei tänne ikinä enää...Emme siis hae mitään järisyttäviä elämyksiä (olen siis raskaana, otettava iisisti) vaan aurinkoa, lämpöä, ostoksia jne.

t.ap

Vierailija
6/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet Playa De Las Americasissa, Maspalomaksessa, Lanzarotella, Fuerteventuralla, Puerto Ricossa ja Las Palmasissa ja joka kerta sää on ollut vaihtelevan kylmä ja kolea (tammi-helmikuussa)

En tuomitse kanariaa ja tenerifaa muuten, vaikkei sielläkään nyt mitään korkeakulttuuria pääse näkemään.

t.ap

Vierailija
7/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme käyneet Playa De Las Americasissa, Maspalomaksessa, Lanzarotella, Fuerteventuralla, Puerto Ricossa ja Las Palmasissa ja joka kerta sää on ollut vaihtelevan kylmä ja kolea (tammi-helmikuussa)

En tuomitse kanariaa ja tenerifaa muuten, vaikkei sielläkään nyt mitään korkeakulttuuria pääse näkemään.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä