DUBAISSA lomailleet, kertokaa kokemuksianne!
Hei...olemme lähdössä Dubaihin ensi kuussa ja vähän jännittää. Kulttuuri on kovin erilainen ja kohde muutenkin, missä olemme aikaisemmin lomailleet. Olen kyllä kuullut Dubaista ainoastaan positiivisia mielipiteitä. Olen raskaana tuolloin rv 20. Vinkkejä hyviin ruokapaikkoihin yms otetaan vastaan!
Kommentit (7)
Vierailija:
Sen tyylinen vastaus...
Mikä on kohde? Onko esim. Helsinki tai Suomi kohde?
valitsimme kohteen lähinnä sen takia, että tuntuu olevan ainoa ' varmanlämmin ja aurinkoinen' paikka helmikuussa (yli 25c)..kanariat kun ollaan koluttu ja todettu, ettei tänne ikinä enää...Emme siis hae mitään järisyttäviä elämyksiä (olen siis raskaana, otettava iisisti) vaan aurinkoa, lämpöä, ostoksia jne.
t.ap
Olemme käyneet Playa De Las Americasissa, Maspalomaksessa, Lanzarotella, Fuerteventuralla, Puerto Ricossa ja Las Palmasissa ja joka kerta sää on ollut vaihtelevan kylmä ja kolea (tammi-helmikuussa)
En tuomitse kanariaa ja tenerifaa muuten, vaikkei sielläkään nyt mitään korkeakulttuuria pääse näkemään.
t.ap
Vierailija:
Olemme käyneet Playa De Las Americasissa, Maspalomaksessa, Lanzarotella, Fuerteventuralla, Puerto Ricossa ja Las Palmasissa ja joka kerta sää on ollut vaihtelevan kylmä ja kolea (tammi-helmikuussa)En tuomitse kanariaa ja tenerifaa muuten, vaikkei sielläkään nyt mitään korkeakulttuuria pääse näkemään.
t.ap
Asukkaatkin valtaosin ulkomaalaisia.