Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko avoimen korkeakoulun opiskelija saada milloinkaan missään muodossa opintotukea?

Vierailija
26.01.2006 |

Vaikka suorittaisi kuinka paljon opintoja ja vaikka kuinka tehokkaasti ja päätoimisesti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse luin kaksi approa vuodessa ja hain sossusta rahaa:(

Vierailija
2/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on itse omalla tahallisella toiminnalla aiheuttanut tukien menetyksen. En saa työmarkkinatukea, koska liikaa opintoviikkoja. En jaksa olla tekemättä mitään ja sossusta sanotaan, että lopeta opiskelu, niin saat toimeentulotukea...hohhoijaa...kelalla taas minua ei katsota opiskelijaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni pitäisi saada työttömyyskorvausta, jos kerran olisi valmis opinnoistaan huolimatta ottamaan töitä. Valitettavasti näin ei ole.

Vierailija
4/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kauttahan saa pisteitä, jos hakee sisälle opiskelijaksi. Mutta kyllä avoimessa yliopistossa on ainakin tarjolla syventäviäkin opintoja ja kandiksihan voi pääsee jo cumuillakin.

Vierailija
5/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimessa ei voi suorittaa tutkintoa. Tutkintoon johtavaa opiskelua on ainoastaan opiskelu jossain " oikeassa" oppilaitoksessa.

Vierailija
6/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistunut kasvatustieteenmaisteriksi avoimen kautta. Suoritti 140ov avoimessa ja teki gradun (siis jos suorittaa 140ov on automaattisesti yliopiston kirjoilla.) Minusta se siis johtaa tutkintoon, jos opintojen tavoitteen halutaan olla tutkintotavoitteinen.

Vierailija
7/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syventäviä opintoja ei edes järjestetä avoimessa yliopistossa.

Tutkintoon johtava opiskelu on termi, jota ei kuulu käyttää oman mielen mukaan, koska sillä on vakiintunut merkitys.

Vierailija
8/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tutkintoon johtava opiskelu on termi, jota ei kuulu käyttää oman mielen mukaan, koska sillä on vakiintunut merkitys. "

Osaatko selittää minulle tämän termin merkitys, ellei se tarkoita tutkintoon johtavaa opiskelua?

useimmissa yliopistoissa järjestetään myös syventäviä opintoja, ei ehkä vuosittain, mutta satunnaisesti.

Vierailija
9/9 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaista, jossa ollaan kirjoilla oppilaitoksessa, jolla on oikeus antaa tutkintotodistus. Eli siis ei avoimessa yliopistossa opiskelua.

Joko meni kaaliin? Toivottavasti, en ainakaan jaksa enää jankata kanssasi!