Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ms-taudista, kuinka alkoi teillä

Vierailija
26.01.2006 |

Itselleni on ilmaantunut outoja oireita, tai niitä on ollut oikeastaan reilun vuoden ajan, välillä pahempina, välillä heikompina. Haluaisinkin nyt kuulla ms-tautia sairastavilta tai heidän läheisiltään, että kuinka tauti alkoi? Millaisia oireita ilmaantui ja kuinka vahvoina ne esiintyivät? Olisin todella kiitollinen kaikista vastauksista.

Olen itse vähän reilu parikymppinen tyttö ja lähinnä oireeni ovat pissausongelmat (jatkuva hätä, pissa ei tule kunnolla yms) ja keskittymisvaikeudet. Hermostun ja ahdistun helposti ja en jaksa enää keskittyä esim koulussa luennoilla millään pitkää aikaa. Vuosi sitten oli puolen vuoden ajan huimausta ja heikotusta, joka tuli yhtäkkiä ja sitten pikku hiljaa meni ohi. Myös jotain mutta on, mutten jaksa kaikkea selittää. Voihan olla että on vain stressiä yms.

Mutta jos joku viitsisi itse kertoa omista kokemuksistaan, niin olisin todella kiitollinen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaloista. Jalat tärisivät ja eivät aina pitäneet, pettivät siis alta. Jalat olivat myös kankeita ja hänellä oli vaikeuksia mm.nousta autoon/autosta...

En muista tarkemmin, siitä on jo yli 10vuotta aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla