Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenna Lepomäki 18V, tappo mitä mieltä?

Vierailija
05.06.2012 |

Minusta hirveää houkutella nuori tyttö mukaan!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ ehdittoman kamala ja sairas teko. Mutta yleensä ihminen osaa erottaa ns. hämärätyypit jos ovat tuttuja. Ja toisaalta kukaan fiksu ei lähde ns. ilmaiselle lomalle tuntemattoman kanssa. Ehkä tiesi mitä odotetaan häneltä, ja sitten ajatteli että voi vaan kieltäytyä ja se on ok...

Vierailija
2/38 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen yksinkertainen ja taustastaan huolimatta viaton js naivi. Ei mitenkään ansainnut kohtaloaan.

Vaikka aika oudoissa oloissa nuo pojatkin näyttää ihmisenmallinsa saaneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lähtee rahattomana ulkomaille puolituttujen elätiksi, ei voi olla kovin fiksu. Ja miksi palasi kämpille jos kerta pelkäsi.

Vierailija
4/38 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syväanalyysini:

Jennahan tunsi jätkät koulukotiajoilta,joten luulen ettei oikeasti tuntenut heppuja,eikä olisi suostunut jos olisi tiennyt mitä matkan päässä on odotettavissa.Lisäksi epäilen Jennan suostumusta vapaaehtoisesti parittamiseen,joka siis tyrehtyi kun ostajaa ei löytynyt.

Loppupäätelmä:

Jenna oli naivi tyttö,joka ei varmasti kohtaloaan valinnut,muut tekivät sen hänen puolestaan.

Vierailija
5/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pojat ja miehet ole aina niin reiluja ja rehelllisiä? rehti suora toiminta ja niin pois päin...

Oikeasti, mitä vanhemmaksi elän, sitä enemmän olen sitä mieltä että kiero sukupuoli on pojat.

Vierailija
6/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö näyttää kuvissa huumorintajuistelta ja viattomalta, siihen nähden että lastenkodissa ollut.

Vierailija
7/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin esitutkintamateriaaliin oli liitetty viesti, joka löytyi Tampereen poliisivankilan ulkoilupihalta. 19-vuotias murhasta syytetty kirjoitti sen rikostutkinnan aikana ja piilotti sen toista, 21-vuotiasta syytettyä varten.

Paperinpala löytyi marraskuun alussa. Se ehdittiin takavarikoimaan, ennen kuin se päätyi tarkoitetulle vastaanottajalle.

Viesti oli salakirjoitettu ROT13-menetelmällä.

19-vuotiaan epäillyn sellistä löytyi myöhemmin myös seinäkirjoitus, jota arvellaan syytetyn laatimaksi. Siinä hän muun muassa kirjoittaa, ettei tekisi vasikan surmaamisen suhteen nyt toisin vaikka voisikin.

Pihalta löytynyt viesti oli aukikirjoitettu poliisin esitutkintamateriaaliin seuraavasti:

EI HUOLTA, HOMMA HOIDOSSA. OON TUNNUSTANU, MUTTA SA OOT VAAN NAHNY TAPAHTUMAN JALKEENPAIN. PYSY SIINA! OOT AUTTANU SIIVOAMISESSA, KOSKA KATSOIT SEN AVUNANNOSTA JA VALTAT VANKILAN TARVITSENHAN MA LUOTTOMIEHEN ULKOPUOLELLE, HOITELE SE (henkilön lempinimi)! MA SAAN AIKA VARMASTI ELINKAUTISEN, MUTTA EI SEKAAN OLE KUN KYMMENEN VUOTTA :) PIDAHAN VELIPOIKA PAA PYSTYSSA JA MUISTA ETTA ET OLE YKSIN! KOITA VASTAILLA, LAITA SAMAAN PAIKKAAN

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060515670142_uu.shtml

tekeepä mieli oksentaa

Vierailija
8/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lievät rangasitukset kun voi tuolla tavalla laskelmoida että saa vain niin ja niin lievän rangaistuksen:(

Vierailija
9/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna yksinkertaiselta ihmiseltä. Onhan noita muitakin ja ei vain voi suojella jos muuten täyspäisiä ovat.

Miksihän oli siellä lastenkodissakin? Kamala lapsuus ja vielä kamalampi kuolema.

Vierailija
10/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ovatkin. Käyttivät todella lapsellisen helppoa salakirjoitusmenetelmää, tietysti poliisi osaa sen kääntää. Ja kirjoittivat teostaan julkisesti facebookiin! Tiesivät myös, että uhri oli jo käynyt poliisille kertomassa sekä huumeista että väkivallalla uhkailuista, ja silti tappoivat tytön.

Vierailija
11/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että Jenna lähti, tarjolla oli ILMAINEN matka etelään missä ei ollut koskaan ollut, ja nämä miekkoset kuitenkin vuosien takaa jo tuttuja. En syytä tota Jennaa yhtään, ei kukaan voi kuvitella, että omaa ikäluokkaa olevat nuoret miehet ovat noin sairaita että suunnittelevat tuollaista.

Mutta mä ihmettelen suuresti, että joku lähtee ilmaisen matkan houkuttelemana kenenkään puolitutun matkaan! Ei helvetti. Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee, ettei siitä joudu tavalla tai toisella maksamaan.

Mä mietin myös, että miksi lähtee, jos ei osaa pitää itsestään huolta? Miksi lähtee, jos ei ole omaa rahaa? En mä kyllä olisi ikinä lähtenyt. Kyllä jokaisen naisen (ja miehenkin) pitäisi sen verran itsestään huolta pitää, ettei ehdoin tahdoin aja itseään tilanteeseen, että on täysin toisten armoilla!

Pikkasen itesuojeluvaistoa, hyvät ihmiset. Ja jos joku tarjous kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se sitä luultavimmin onkin. Älkää myykö itseänne ja henkeänne jonkun ILMAISJUTUN vuoksi. Kaikesta joutuu maksamaan.

Vierailija
12/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna yksinkertaiselta ihmiseltä. Onhan noita muitakin ja ei vain voi suojella jos muuten täyspäisiä ovat.

Miksihän oli siellä lastenkodissakin? Kamala lapsuus ja vielä kamalampi kuolema.

"Onhan noita muitakin ja ei vain voi suojella jos muuten täyspäisiä ovat."

Vierailija
13/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että Jenna lähti, tarjolla oli ILMAINEN matka etelään missä ei ollut koskaan ollut, ja nämä miekkoset kuitenkin vuosien takaa jo tuttuja. En syytä tota Jennaa yhtään, ei kukaan voi kuvitella, että omaa ikäluokkaa olevat nuoret miehet ovat noin sairaita että suunnittelevat tuollaista.

Mutta mä ihmettelen suuresti, että joku lähtee ilmaisen matkan houkuttelemana kenenkään puolitutun matkaan! Ei helvetti. Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee, ettei siitä joudu tavalla tai toisella maksamaan.

Mä mietin myös, että miksi lähtee, jos ei osaa pitää itsestään huolta? Miksi lähtee, jos ei ole omaa rahaa? En mä kyllä olisi ikinä lähtenyt. Kyllä jokaisen naisen (ja miehenkin) pitäisi sen verran itsestään huolta pitää, ettei ehdoin tahdoin aja itseään tilanteeseen, että on täysin toisten armoilla!

Pikkasen itesuojeluvaistoa, hyvät ihmiset. Ja jos joku tarjous kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se sitä luultavimmin onkin. Älkää myykö itseänne ja henkeänne jonkun ILMAISJUTUN vuoksi. Kaikesta joutuu maksamaan.

Vierailija
14/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jätkät on olleet kriminaaaleja jo pidemmän aikaa, eli en kauheesti ihmettele tapahtunutta. Sanovat veljeksiksi toisiaan mutta olevat tietääkseni niin että, toinen on parin naisen poika ja toinen miehen poika.

Vierailija
15/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ulkomaanmatka oli suuri toteutumaton unelma. Ei ne pojat houkutellessaan taatusti puhuneet huoran tai muulin hommista mitään.

Vierailija
16/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siitä muuta mieltä voi olla.

Lepomäki oli kuitenkin omatoiminen, soitti poliisille kielitaidottomuudesta huolimatta, haki itselleen apua kun koki itsensä uhatuksi.

Jostain syystä hän kuitenkin palasi poikien luo, vaikka poliisi osoitti hänelle majapaikan ja neuvoi miten ottaa yhteyttä suurlähetystöön, että hän pääsisi kotiin.

Mua kosketti Hesarin siteeraamat FB-päivitykset, että ihanaa on ja hyvin menee, vaikka sen menon siellä Mijassa on täytynyt olla vähintäänkin sekavaa.

Vierailija
18/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en olis lähteny. 99% meistä aikuisista ei olis lähtenyt. Eikö järki pelitä sen vertaa että ymmärtäisit että ei varmaan ihan kaikki oo kotona ihmisellä joka lähtee!!!

Hiukan huvittavaa toi sun saarnas kun se tuskin menee sellaisten korviin ketä sitä tarvii:D idiootti..

Vierailija
19/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin selostuksesta kyllä huomasi, että Jenna teki nuoruuttaan virheen toisensa perään. Hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo vaikka kuinka monta kertaa. Tuli mieleen, että nuorten arviointikykyyn ei pitäisi sokeasti luottaa, nuoret ihmiset tarvitsevat turvallisia läheisiä aikuiskontakteja vielä pitkään täysi-ikäisyyden jälkeen. Joku aikuinen olisi varmaan osannut neuvoa tyttöparkaa ja surullinen asia jäänyt tapahtumatta.

Vierailija
20/38 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hirveetä ajatella, että nuo pojat on 10 vuoden päästä vapaana - ja vasta kolmekymppisiä... mitä vielä ehtivätkään..! :/

Mutta niinhän se on muidenkin rikollisten kohdalla. Jotenkin noiden tyyppien kylmyys ja tunteettomuus puistattaa erityisesti...

Ja kun miettii, että eihän se Jenna olis ollut niille edes mikään uhka..! Avuton tyttöparka, tuskin olis vasikoinut enempää, jos olisivat vaan päästäneet takaisin Suomeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan