Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-2 kg vikossa, JES!!!

Vierailija
26.01.2006 |

eikä oo ees ollu kova nälkä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ennen oo mennyt mun päähäni sitten millään. Olen syönyt 5 krt päivässä pieniä aterioita ja vähän katsonut mitä pistän suuhuni. Mutta karkkiakin olen vähän syönyt.

makeanhimon saa mukavasti pois syömällä äklöjä vaahtokarkkeja muutaman. Ei sisällä niin kauheasti kaloreita.

ap

Vierailija
2/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin ottanut iisisti, ettei tule mitään mutkia matkaan. Tarkoitus olis saada kaikkiaan 10 kiloa pois maaliskuun loppuun mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vaan syödä usein ja kohtuudella. ja maistella herkkujakin mutta niitäkin kohtuudella.

Vierailija
4/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös yritän hieman syödä vähemmän hiilihydraatteja (tosin en ole fanaattinen siinä suhteessa). annoskokoa olen vähentänyt, mutta syön useammin.

Iltaisin napsin maissinaksuja tai maustettuja riisikakkuja ja dippaan vähärasvaiseen dippiin.

Vierailija
5/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa kiloja tippua noinkin nopeaan, mutta kun nesteet yms. on poistuneet, on tahti max.kilo viikossa, yleensä puoli. Joten älkää lopettako dieettiänne vaikka tuntuisi junnaavan paikoillaan.

Itse laihdutin pari vuotta sitten reilussa puolessa vuodessa 20 kiloa liikkumalla paljon ja syömällä terveellisesti ja vähän. Toimii VARMASTI kaikilla! Tällä hetkellä joulun jälkeisistä kiloista lähtenyt 5, ja toiset viisi vielä edessä.

Vierailija
6/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pudotellut useita kiloja puolen kilon viikkovauhtia. Tuntuu mahtavalta sopia taas kokoon 36! Olen syönyt monipuolisesti ja terveellisesti, mitään pois jättämättä. Annoskokoa olen pienentänyt ja ateriarytmiä tihentänyt.

Aamupalalla syön tuhdisti. Pari ruisleipää + becel + ylikypsäkinkku,

marjasoppaa / puuroa / jogurttia (valion rasvatonta) ja mysliä (pari rkl) + kahvia. Näin aineenvaihdunta käynnistyy heti aamusta ja itselläni on hyvä olo.

Syön välipaloiksi vihanneksia (tomaattia, porkkanaa, kaalta) tai hedelmiä (omena, mandariini, banaani, appelsiini, viinirypäle) säännöllisesti. Syön, vaikka näläntunne ei ole tullutkaan. Näin vältän verensokerin laskemisen ja sen myötä tulevan ahmimisen himon.

Jotta kroppa ei näyttäisi laihtumisen myötä nahkakasalta, liikun paljon.

Vartalo pysyy kiinteänä.

Tsemppiä meille kaikille!