Kauhean näköistä kun kotiäiti ulkoilee lapsensa kanssa farkuissa ja pikkutakissa!
En tarkoita, että aina pitäisi verkkarit päällä kulkea, mutta musta on kauhea näky kun puistossa ja muualla ulkoillee äiti, jolla on päällä aina joko farkut tai sammarit ja sit hienompi takki, ei mikään ulkoilutakki. Eikä pipoa päässä. Mielestäni aikuisen tulee olla mallina lapsille, myös pukeutumisessa eli sään ja tilanteen mukaan pukeudutaan.
Kommentit (48)
en minäkään ymmärrä sellaisia ulkoiluvaatteita.. onhan niitä trendikkäitäkin toppa-asuja olemassa jos nyt pitää muodin mukaan olla! meillä täällä maalla onneksi ei ole paljon väliä mitä päällä on..kukaan ei nää naapurista meidän pihaan! =D
Jos se äiti vaan sattuu viihtymään parhaiten farkuissa! Housuthan ne on nekin!
Mahtavaa, että hän pyrkii olemaan hyvin pukeutunut.
eikä esim. mulla ole mitään toivoakaan löytää kunnollisia päälle mahtuvia talviulkoiluvaatteita...rv 29!
Ulkoilen siis lapseni kanssa tekoturkissa ja äitiysfarkuissa...pipo on päässä säätilan mukaisesti.
tai kotihoidontuella ei oo varaa sitten ostaa mitään ulkoiluvaatteita..
En minäkään kyllä tosiaankaan ymmärrä kenenkään päällä niitä takkeja, että munuaiset paleltuu.. vatsa ja alaselkä punasena ku pakkasessa seisovat.. Hyi olkoon!! Mutta jo vain mullakin saattaa farkut olla jalassa kun lenkillä käyn.. Ei mulla ole mitään, " nyt lähdetäänkiin ulos reippailemaan" vaatteita.. Toki on toppahousut ja vaikka mitä, mutta niitä jaksa vaihtaa.. ja farmarithan on alunperin farmareiden työhousut!
Pipo päässä tulee hiki päähän..
Ja kävelylle saa lähteä vain tuulipuvussa? Jos joku viihtyy parhaiten tyylikkäissä ja muiden mielestä muodollisissa vaatteissa, niin mitä sitten? Kyllä lapset ymmärtävät, että aikuiset voivat pukeutua eri tavalla kuin lapset, sillä he eivät todellakaan möngi siellä maassa toisin kuin lapset. Itse en ole ikinä viihtynyt sporttisissa vaatteissa, enkä usko siksi olevani huono roolimalli lapsilleni.
Minulta ei edes löydy toppahousuja vaatekaapista, mutta voin luvata, että farkkujen alla on kalsarit, ettei minulla ole kylmä, että uskallan sotkea ne ja että lapsestani tuskin tulee häiriintynyttä tämän asian vuoksi....
vaunukävelyllä ulkona. Minulla oli lyhyt toppatakki ja mukavat farkut päällä. Pipoa ei ollut, koska aurinko paistaa ja ulkona on tosi lämmin. Viihdyn itse vaatteissani hyvin, näytän hyvältä ja minua ei kiinnosta, mitä muut siitä ajattelevat.
Kiva, että sinulla on asiat niin hienosti, että ehdit miettiä tällaisia asioita.
Pipo ja kaulaliina myös. Kelpaans sulle vai lyötkö jos kohdataan?
aion polttaa nuotiossa heti tilaisuuden tullen.
Hoplaa...
ettei tarvitse äheltää farkkujen alle joitain paksuja housuja ja sitten on kankea ja epämukava olo.
(toivottavasti kivasti toppa-/tuulipukusi kanssa rimmaava) pipo pikkasen kireällä, kun tarvii taas toisten äitien vaatetusta kytätä...
Entäs sopiiko työssäkäyvän äidin ulkoilla farkuissa? Ja miten ne iskät? Osaako ne pukeutua sopivasti?
Melkein kaikki vastaantulevat vaunuilevat äidit ovat pukeutuneet tuuli- tai ulkoilupukuun. Ja oon saanut useemman ku yhden pahan mulkasun kun itse tykkään pukekutua tyylikkäästi, vaikkakin lämpimästä, lenkeilläkin.
AP...mitä jos hankkisit itsekkin farkut ja takin sen tuulipukusitaimikälieneekään tilalle, niin ei tarvis kateilla täällä muille....tai sitten otappa ja hanki elämä itsellesi, sillä tavoin voisit auttaa ja antaa lapsillesikin parempaa esimerkkiä kuin tuulipuvullasi.
t. nimim. minullehan ette toppavaatteita päälle saa, vaikka se teitä kuinka ikinä v**uttaa.
Joo, mä olen varmaan huono äiti kun kuljen farkut jalassa, pipo kyllä on ja kunnon takki....
On se Ihmeeeelllistä kun pitää ihan täällä mainita!
Kuljetaan vain tiukoissa farmareissa ja esitellään häpyhuulia kaikille vastaantulijoille. Ei mitään säädyllisyyden tajua! Varmaan ovat lapsen isät onnellisia, kun vaimo levittää kaikille. AI niin, vai ovatko yksinhuoltajia, taitavat olla, ja uutta elättäjää vailla...sääliks käy!
Missään ei ole Euroopassa niin karmeasti pukeutuvaa sakkia kuin täällä kotosuomessa. Ja tämä junttipukeutuminen on alkanut vain yleistyä! Jee.
Eikös sekin ole lasten kasvattamista, että näkevät myös muuta pukeutumista kuin verkkarit ja tuulitakki?