Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhean näköistä kun kotiäiti ulkoilee lapsensa kanssa farkuissa ja pikkutakissa!

Vierailija
26.01.2006 |

En tarkoita, että aina pitäisi verkkarit päällä kulkea, mutta musta on kauhea näky kun puistossa ja muualla ulkoillee äiti, jolla on päällä aina joko farkut tai sammarit ja sit hienompi takki, ei mikään ulkoilutakki. Eikä pipoa päässä. Mielestäni aikuisen tulee olla mallina lapsille, myös pukeutumisessa eli sään ja tilanteen mukaan pukeudutaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on kannettava, olethan aikuinen.

Vierailija
42/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsi vaunuja farkuissa ja hillittömissä PIIKKAREISSA! Eikä ollut hattua ei. Oli kauhean näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle pitää kyllä pukea päälle jotain parempaa..

Vierailija
44/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvareunuksinen mokkatakki päällä, korkkarit jalassa, ilman pipoa jne...

Oishan se vaan ollut vinkeetä mennä esim konserttiin ja ruveta kiskomaan toppahousuja jalasta ja karvalakkia päästä=)

Vierailija
45/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan opettaa lapsilleni, että kaikki saavat käyttää sellaisia vaatteita joissa on hyvä olla niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Ei tarvi pukea toppahaalaria, jos viihtyy ja tarkenee ohuemmissakin vaatteissa. Ja vaikka keväällä muilla olisi jo hameet päällä, niin silti meidän lapset saavat pitää vaikka villakerrastoa jos paleltaa.

Ihan yksi hailee mitä muut tekevät tai ajattelevat.

Itsestäni voisin kertoa vielä sen verran, että minulla näkee todella harvoin toppatakkia/pipoa jne. päällä. Olen todella kuumaverinen ja siinä vaiheessa kun muut meidän perheestä ottavat talvitakit käyttöön, minä siirryn pitkähihaiseen paitaan topin sijaan.

Ainut kerta tänä talvena kun olen voinut käyttää mieheni minulle ostamaa toppatakkia, oli -20 asteen pakkasessa...

En todellakaan rupea hikoilemaan naama punaisena jotta lapset saisivat hyvän esimerkin. Ja usko tai älä, meillä ei ole koskaan lapset ottaneet esim. pipoja pois sillä verukkeella ettei äitikään käytä.

Vierailija
46/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sosiaaliviranomainen oven takana, kun äiti jäädyttää munuaisensa lyhyessä takissaan=) Anna mun kaikki kestää=)

Vierailija
47/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töissä pitää olla parempaa päällä. Ja talvitakkeja minulla on tasan kaksi, nilkkapituinen ja polvipituinen, ja molemmat villakangasta. Ei ole tullut mieleenkään, että tarvitsisin useampia.

Vierailija
48/48 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lailla kieltää. Farkut on oivat ulkoiluvaatteet. Käytän farkkuja aina puistossa. Miten jotkut tuulihousut on muka paremmat. Taitaa olla niin, että se kuminauhavyötärö on av-mammojen mieleen. Ei ole tainnut kateellisille mahtua farkut enää aikapäiviin jalkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan