Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on ihan asiallinen viesti,

Vierailija
26.01.2006 |

miten sanoa miehelle että mua loukkaa kun hän puhuu mulle pimperostani, siis käyttää tuota termiä joka on minusta loukkaava ja halveeraava. Kuulin myös eilen kun puhelimessa puhui kaverilleen " rouvan pimperosta" , ei se ole minusta kavereille puhuttava asia.

Mielipiteitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" lopeta siitä piperosta puhuminen, et ole mikään ala-astelainen. Äläkä ainakaan jauha siitä kavereilles senkin lapsellinen sika, tai alkaa munki kaverit kuulla juttua sun pippelöisestä!"

Vierailija
2/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mies loukkaantuisi tuosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ymmärrä, niin keksi miehesi vehkeelle joku typerä nimi, vaikka naisellinen nimi, niin eiköhän ala käsittämään!

Aika törkeää kavereille mainita rouvan pimperosta, siis oikeesti!

Vierailija
4/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin miten sanoa asiasta ilman että hän loukkaantuisi tai hermostuisi, mutta että ymmärtäisi että mua tuo termi loukkaa, ja etten halua että siitä kavereille puhutaan.

En usko että hänen vehkeensä vastavuoroinen haukkuminen parantaisi tilannetta.

olen siis ap

Vierailija
5/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on siis aika kuumaverinen tyyppi, ja on jotenkin kummallisella tavalla ylpeä mun, no siitä.

Siksi luulen, ettei ymmärrä miksi tämä minua harmittaa.

Vierailija
6/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pimpero on hauska sana, mutta jos mieheni puhuisi minun pimperostani kaverilleen saisi kyllä kuulla kunniansa.

En minäkään puhu hänen pippelistään kavereille (ainakaan hänen kuultensa).

Vierailija
7/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä kavereille puhumisesta voisit oikeasti sanoa suoraan. Eihän sitä tiedä, mitä äijät keskenään juttelevat, enkä haluakaan tietää mutta en ainakaan tahtoisi, että mieheni minun kuulteni puhuisi pimpsastani kavereilleen!

Vierailija
8/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sellainen jotenkin miesten keskuudessa normaalia että puhutaan puhelimessa vaimon siitä?

ap

Vierailija
9/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tota enää asiallisemmin ja selvemmin ilmoittaa!!!

Ja on kyllä ihme tyyppi, jos siitä suuttuu!

Vierailija
11/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on törkeää alapäästä keskustella kavereiden kanssa. Mulla mies keskusteli muutama vuosi sitten kaverinsa kanssa milloin meillä tai heillä sekstaillaan. Se oli kanssa aika halventavaa ja sanoinkin siitä ja en ole sen jälkeen enää kuullut keskustelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi