Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö sinä kotona lasten kanssa oleva lähtemään aina samantien jonnekin, kun pyydetään?

Vierailija
26.01.2006 |

Useampikin ystäväni on minulle loukkaantunut, kun soittavat yhtäkkiä ja pyytävät minua lähtemään llasten kanssa jonnekin, leikkipuistoon, kahvilaan, milloin minnekin. Saatan olla esim.laittamassa ruokaa aamupäivällä sen vuoksi koko suurperheelle, että en olekaan iltapäivällä tai illalla enää kotona tai mitä nyt milloinkin. Onko aivan mahdoton ajatus ymmärtää, että joitakin juttuja ei vain voi aina tehdä joku toinen kerta, niinkuin he, äitejä itsekin, aina kummissaan ehdottavat?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, joille ei sovi tapaamiset koskaan. Miksi ei voi joustaa sen verran, jos kuitenkin pitää ihmissuhteita tärkeinä? Ei ystävyyssuhteet säily, ellei niiden vuoksi nähdä vaivaa ja olla valmiita joustamaan silloinkin, kun itseä ei sattuisi kiinnostamaan yhtä paljon. Aikaa järjestyy juuri sille, mitä pitää tärkeänä. Aika pian jäävät yksin ne, joilla ei ole koskaan rääpyä lähteä mihinkään tai jotka ei vastavuoroisesti tee itse aloitteita ja tapaamiskutsuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä