Sainpas juteltua miehen kanssa ILMAN RIITAA!!!! =) ov
täällä olen muutaman päivän ajan kirjoitellut eroaikeistani ja siitä että en jaksa kaikkea yksin pyörittää. Ja siis tähän asti mies on suuttunut kun olen kottanut sen kanssa puhua...
Eilen sitten vihdoin ja viimein sain sen kanssa puhutta niin että otti kerrankin tosissaan asiat ja tajusi (ainakin toivottavasti) että olen tosissani lähdössä jos asiat ei muutu ja annoin " varoituksen" että jos elokuuhun mennessä kun palaan töihin muutosta ei näy niin mun on pakko muuttaa pois en tosiaan jaksa sitä enempää...
No mieskin sen sitten otti vakavasti ja huomasin että se pelästyi sitä miten tosissani tällä kertaa olin ja lupasi heti alkaa parantaa tapojaan...
Katotaan nyt sitten miten käy...
Kommentit (7)
tosi hienoo!!!!
niin ne asiat etenee kun jaksaa yrittää! ei saa luovuttaa! ja pakko ottaa uhkaukset kehiin jos ei muuten mene jakeluun! toivottavasti säästyy yksi perhe ja lapset erolta!
Olen lueskellut viime aikaisia viestejäsi (ainakin luulen tunnistavani Sinut), ja ilahduttaa kuulla, että olet saanut viestin menemään perille. Hieno juttu!
Toivottavasti pystyt itsekin asennoitumaan niin, että koeaika aloitetaan tyhjältä pöydältä etkä sorru kantamaan vanhoja kaunoja mukanasi. Anna miehellesi reilu mahdollisuus.
sen lisäksi hoidan perheemme raha-asiat ja keiken muunkin järjestelen, toisin sanoen mies käy töissä siinä sen hommat mutta nyt ei olekkaan kyse tästä ajasta kun kerran olen kotona ne hommat (omastamielestäni) kuuluu mulle.
Mutta, kun aloitin työt ekan lapsen jälkeen sovittiin että kotihommat jaetaan... no niin ei vaan käynyt vaan jäi mulle sitten mies jäi työttömäksi ja tietysti oletin että se tekee kotihommat kja kaiken minlkä minä kun olin kotona mutta mites kävi mikään ei muuttunut paitsi että mies OLI kotona ja minä töissä...
Nyt olen ollut 5 kk kotona ja hermot aivan riekaleina, viiteen kuukauteen en ole saanut yhtään vapaata (kaupassa käyntiä ei lasketa) ja partureita ja hierojalla käyntiä mieskin kerran käy niissä...
Mies harrastaa autourheilua joten hänellä iltasin niitä hommia ja sitten muut illat pelaa autopelejä tässä koneella kuulokkeet korvilla...
Olen koittanut näistä keskutella että mun mielestä ei ole ihan oikein ja se aina suutuu eli ei olla voitu puhua mistään...
Ja eilen, monen päivän pohdinnan jälkeen sain aikaan HYVÄN keskustelun ja kerroin miltä musta tuntuu (syyllistämättä miestä).
Ja lupasi nyt että myös minä vaikka olenkin päivät kotona saan sitä omaa aikaa (olen sen luontonen ihminen että kaipaan ihan yksin oloa tai muuten sekoon täysin) ja hän alkaa " harjottelemaan" kotihommia töiden jälkeen...
No katotaan kuinka käy mutta tosiaan jos näyttää siltä että mikään ei muutu niin on pakko päästä pois...
Ja niille jotka nyt tulee huutamaan että on sulla omaa iakaa kun oot täällä palstailemassa niin en todellakaan ole täällä joka päivä nyt kun nämä viimeiset 3-4 päivää ollut tosi paska olo jne olen täällä kyllä kaiken mahdollisen ajan viettänyt ja antanut kotihommien olla, ei sitä vaan loputtomiin jaksa.
-Ap-
ja että on " aidosti" iloinen toisen puolesta vaikka onkin tuntematon... =)
Vierailija:
Olen lueskellut viime aikaisia viestejäsi (ainakin luulen tunnistavani Sinut), ja ilahduttaa kuulla, että olet saanut viestin menemään perille. Hieno juttu!Toivottavasti pystyt itsekin asennoitumaan niin, että koeaika aloitetaan tyhjältä pöydältä etkä sorru kantamaan vanhoja kaunoja mukanasi. Anna miehellesi reilu mahdollisuus.
Toivottavasti mies nyt yrittää tsempata!
Lykkyä tykö :)
voin sitten tulla tänne kertomaan miten meidän käy... ;)
Yllättävän monet miehet ovat muuten sellaisia lusmuilijoita, että sysäisivät kaiken lasten- ja kodinhoidon naisen niskoille. Kuka sellaista jaksaa?