Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ NELIAPILAT kohti viikonloppua +++

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouduttu tekemään kaavintaa. Pe 9.12. kävin ultrassa (jonne vaatimalla vaadin päästä, kun vaisto sanoi, ettei pienellä kaikki kunnossa) ja siellä todettiin sikiön kuolleen jo useampi viikko sitten. (Näen vieläkin sieluni silmin sen pienen liikkumattoman hahmon ultaran monitorissa ja kuulen hiljaisuuden, kun sydän ei syki..)Maanantaiksi määrättiin kaavinta, mutta raju keskenmeno alkoi lauantaina ja oli la ja su sairaalassa mm. tiputuksessa.. Nyt pari viikkoa sitten kävin gynellä (ekat menkat alkoivat just päivää aiemmin) ja hän toisaalta sanoi (ultrattuaan), että tulee runsaat kuukautiset, kun limakalvo näytti niin paksulta ja että raskaus ei ala, jos keho ei ole valmis siihen. Mutta toisaalta suositti odottamaan vielä ne tokatkin menkat, jotta pää kestäisi uuden raskauden paremmin (olen tähän asti tullut helposti raskaaksi ja veikkasi, että nyt käy samoin) ja että limakalvo ehtisi paksuuntua.. Eli päättettiin nyt odottaa toinen kierto, ettei tarvitse jälkeenpäin jossitella, jos tulisikin keskenmeno. (Ajatuskin toisesta keskenmenosta tuntuu tällä hetkellä olevan ihan liikaa..)

Täällä on tänään luisteltu, hiihdetty ja laskettu pyllymäkeä plus huhkittu kotitöitä (lähinnä pyykkirumban muodossa). Nyt tuntuu, että itsekin on niin väsy, että olisi aika hiipiä nukkumaan. Vaan tää oma aika iltaisin on niiiin ihanaa, ettei millään malttaisi, vaikka aamulla sitten taas väsyttää..

Vierailija
42/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika käynti ja pinon nosto...

Se on sunnuntai ja äänestyspäivä. Kaikenlaista meininkiä olisi tiedossa.

Ja sitten taas kyselen, tietääkö kukaan kuinka näitä sivuja pystyy päivittämään...esim.tuota Neliapiloiden esittelypinoa? Voisin ehkä yrittää pitää sitä ajantasalla, ellei löydy ketään kuka haluaisi ottaa sen hoidettavakseen.

Nyt jatkan touhuja. Mukavaa päivää kaikille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoilleen uskollisena. Nyt jopa päivän etuajassa. Pettymys on suuren suuri, täytyy nyt katsoa mitä tästä eteenpäin.

Vierailija
44/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tänään pistetty oikein tuulemaan! Leivottu kinkkupiirakkaa, koristeltu kääretorttua ja siivottu lattioita niin että selässä tuntuu. Vanhin ipanoista viettää tänään nimipäiväänsä ja pakko on hiukan skarpata ettei ihmiset tiedä millainen possu meidän perheessä on äitinä =). Tosin eipä nuo vieraat ole kuin sisaruksia ja omat + miehen vanhemmat, joten ne on kyllä kaikki nähneet millaista meillä pahimmillaan on.

Jos joku olisi niin ponteva, että alkaisi meilläpäin hoitelemaan siivousringin paperihommia, niin meille olisi kyllä siivousapu enemmän kuin tervetullutta. Tää epäjärjestys on rasittavaa.

Edelleen täti on pysynyt poissa ja hajuherkkyys on pahentunut. Olen kuitenkin vakaasti päättänyt piinailla testaamisen kanssa ensi viikonloppuun. Siis melko varmasti.. ehkä...

Helmiini kyseli miten sivuja päivitetään. Luulisinpa, että ensin aloitetaan uusi keskustelu, sitten käydään kopioimassa vanha pino ja liitetään se uudeksi viestiksi viestikenttään. En tosin ole varma kopioituuko silloin myös nuo hhienot muotoilut, mutta yrittää voi. Ja sitten luultavasti pystyy väleihin aakkosjärjstykseen laittamaan uudet kuumeilijat. Vaikka luulenpa ettei jaja pistäisi pahakseen vaikka häneltä sitä kysyisi. eli jos olet kuulolla jaja, laitatko ohjetta??

Voi surku Haavekuva, täti on siis sukkelana kerennyt sinnekin. Vikkeläkinttuinen naisihminen, luutii kaikkien kodit vuorotellen. Mutta eipä heitetä kirvestä kaivoon, Kp siis 1 ja uudet sotasuunnitelmat kehiin, niin eiköhän tätiliinikin opi tietämään minne sitä ei kaivata.

Alice, parantelehan nuhasi, lähettelen täältä parantavia ajatuksia sinnepäin.

Ja eikun ruuan laittoon, mies kotiutuu kohta töistä. Ja hei, käykää äänestämässä!!

Vierailija
45/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Haavekuva...oon tosi pahoillani tätin tulosta :(

Se on niin väärin. Olen sanaton...

Toivon teille vielä kaikesta huolimatta voimia jatkaa yritystä.

Vierailija
46/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollu juu meidän pinossa???? Käyn aina kurkkimassa, mutta eihän sitä kehtaa olla koko ajan äänessä.

Mittumaari; sulla on ollu kyllä rankempi kokemus, kun ultrassa näkynyt ihan " oikeeta" . Mulla vk.8 " alkio" ei ollu edes kehittynyt normaaliksi, vaan oli sellanen rypäle. Se oli varmaan mulle helpompi, koska ei sillai ollu " todellinen" ... Tää on aina sekavaa tällänen selittely... Tsemppiä sulle jatkoon ja pelko tulee mullekin, jos onni vielä lykästää. Silloin tunkeudun ultraan heti kun vain ottavat...

Haavekuvalle hirmuisesti haleja, kyllä se siitä varmasti. Meitä on nyt paljon samoissa kp:issä. Ryhmävoimaa jatkoon!!!!!!

Miten Riin@ kestät muka vielä viikon???? Nopsaan nyt vaan testaamaan, meitä jänskättää!!!! Enköhän minäkin tästä rupea tokenemaan; metsä kutsuu???

Reippautta kirjoitteluun.......

Alice kp...hmmm..3!

Vierailija
47/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ovat??

Alice-74..ihana huomata että sullakin mieli jo parempana. En tarkoita, etteikö tänne aina saisi pahankin mielensä kertoa. Harmitti sun puolesta, kun pitikin niitä kystiä tulla. Nyt uusia juonia punomaan tätin pään menoksi. Sitä ei enään kaivata Neliapiloihin.

Joko nuha helpottaa? Pikaista paranemista :)

Täällä myös alkupäivät menossa...kp 4.

Kohta pääsee jännäämään vaalitulosta :)

Riin@lla näyttää jo lupaavalta. Kuinka me jaksetaan oottaa ens viikon lopulle sun testailua?? Taidat pitää meitä vähän jännityksessä.

Kohta laittelen iltapalaa.

Siitä ne iltapuuhat jatkuu, suihkussa jo käytiin.

Vierailija
48/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee telkustakin sitten. Kävin toki äänestämässä, mutta tämä ilta ja koko viikonloppu on menny ihan " läpi kätten" . Uutta viikkoa aloitellaan kohtapuolin. Mä oon huutanutkin noille muksuille niin, että kurkku on kipeä. Kyllä nyt kaduttaa. Yks tuttukin pyörähti meillä ja olisin kovasti toivonut,että maa nielaisisi minut.... tupa on kuin kaatopaikka. Pyysin vain hyppimään kamojen yli. Siivouksesta on vierähtänyt taas 3 pvää ja se on kauan se. Mutta ei anneta sen harmittaa.

Kyllä nyt kannattais raskaustestit ottaa komeron hyllyltä esille Riin@. Mä elän taas vain kuukaudesta toiseen, että olis kesä. Tulee pitkiä kuukausia. Tahtoo niin kovasti mahan jota silitellä ja vaivat, joita valittaa. Meillä miehen kanssa yhteiseloa 14 vuotta, 3 naimisissa ja tämä vauva himo on suurin alamäki, mikä meille yleensä tulee. Juuri kun alkaa elämä toipua, minä haluan uuden muksun. Tasan ei käy onnen lahjat. Onhan tässä loppuelämä aikaa sitten paikkailla, eikös vaan. Mikään luovuttaja tyyppi en ole, eli alamäet ovat minulle vain tilapäinen juttu, mahdollisuus uuteen kasvuun.

Mutta jos nyt lähtis iltapalan tekoon, mies moottorikelkan kimpussa viritys puuhissa ja mulla hulinapäivän päätös häämöttää ja saan porukan viimeistään tunnin kuluttua sänkyihinsä. Jesssssss. Sitten alkaakin siivoaminen, silä huomenna tulee vieraita. Todella hyvä syy alkaa siivoamaan.. saa minuunkin kummasti potkua. Nyt on mentävä, keittiökalusteet alkaa siirtymään kohti kammareita..

- Smurffi ja villikissat

Vierailija
49/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilua ja kotihommia oli tämä päivä täynnä meillä.

Ovis lähestyy, limat ja kaikki eli vähän turhauttaa, mutta silti olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että hyvää tekee tämän kierron verran vielä odottaa.. Ja positiivista tässä on se, että nyt voin tarkkailla kaikkia " ennen menkkoja" -oloja kaikessa rauhassa, niin sitten kun aletaan odotella plussaa, niin en sekoita raskausoireita ja normaaleja menkkaoireita keskenään.. Kun aiemmissa alkuraskauksissa olen aina pähkäillyt (ennen +-testiä), että onkos tää nyt miun normaali menkkaoire vai sittenkin Sitä.. Eli jotain positiivista tässäkin..

Semmoista mietin, että pitäiskö meidän laittaa (niiden joilla yritys päällä) nimimerkkiemme perään missä kohtaa kierto meneillään, niin on helpompi jännäillä toisten puolesta?

Vierailija
50/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikesti olisi tarkoitus unettua ajoissa. Olisi kiva hypätä pyjamasta edes joku aamu ennen puoltapäivää... (nyt näen kateellisia työihmisiä.. niin tämä on näitä kotoäidin työsuhde-etuja?!) Saisi nuo isommat vekarat puistoon..

Vaaleja en jaksa valvomaan ruveta, ääneni kävin antamassa...

Kiertopäivistä, mä en oo ollenkaan perillä niistä -toki helposti laskettavissa, mut en taida ihan-niin-kuumeinen sitten ollakaan?? Mun laskelmani menee tyyliin -viikko sitten menkat...

Jeps- tulipas tyhjänpäiväinen luritus... huomenna sitten lisää :-)

Jännittäviä +++päiviä Rii... (en arvaa nimimerkkiä kun en sitä nyt muista)

Vierailija
51/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiini; Joo mulla oli kyllä vähän masis niistä mun kaikista vastoinkäymisistä. Tosin ei ne onneks ollu mitään silleen vakavia, mutta kyllä ne vähän vaikutti. Mutta nyt mieli korkeella ja meillähän onkin sopivasti kierto samalla mallilla, joten...Nyt saa kyllä nuhatkin lähtee, että sais ens viikon arjen kulkemaan normaalisti!!!

Mittumaari mietti oireita. Mulla on kyllä näin jälkeenpäin järjllä ajateltuna ollu ihan selvät raskausoireet. Mutta näin kuumeillessa kummasti menee oireet sekaisin... Ihanaa, että sullakin ajatukset rohkeasti tulevassa. Onhan se itselle hyvä kun odotat, niin ei tarvii sitten " syytellä" . Mulla nyt kans hyvä, että tuli nää menkat, vaikka olis voinu tärpatä hetikin. Sitten olisi kyllä ollu tuskaa odotella eteenpäin...

Taidan joo ovistikkuja kokeilla, tietää tuleeko sitä ovista. Onko Helmiini sulla käytössä/ oletko kokeillu??? Tosin mullakin kaikki 3 raskautta lähteny helposti (tais Mittumaari kertoa samoin). Tosin jos ovista ei tulekaan, niin sitten on tuplamasennus?? Onko jollain kokemuksia/ kommentteja???

Alice kp yhä 3... Hyvä idea minunkin mielestä laittaa muistutukseksi, tosin ehkä kerta päivässä riittää, jos käy usein...

Vierailija
52/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun kohdalta. Mulle kun riittää tuo tulosten ratkeaminen. Tyytyväinenkin olin tulokseen.

Mutta se näistä vaalaista...

Alice-74...ei oo mulla vielä tikkuja käytössä, kun tuossa käväisi yksi päivä sama mielessä...entäs jos mitään ovista ei tule?? Sittenhän sitä aivan masentuu. Nyt en kyllä oo varma, ottaisinko muutenkaan tikkuja käyttöön. Aatelin kunnon yritykset pistää pystyyn parin kuukauden päästä. Nyt mulla se laihis-projekti. Ei kyllä olla miehen kanssa puhuttu mitään mistään ehkäisystä eli tulee jos on tullakseen tyylillä nyt.

Tuo kp-idea oli aika kiva. Mulla niin surkee muisti muiden kiertojen kanssa, että ei tarviis koko ajan kysellä.

Täällä yksi ipana vielä hyppelehtii. Käyn sen viemässä unille :)

Vierailija
53/53 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on tosi epäsäännöllinen ja pitkä kierto (30-39pvää, joskus jopa 48!), mutta siitä huolimatta neljästä raskaudesta (yksi km) kolme on lähtenyt ekasta kierrosta liikkeelle. Toisen lapsen imetysaika laihdutti minua hirveästi ja hormonit sekosivat täysin, jonka vuoksi kolmatta meille yritettiin sitten pidempään (ei kovin kauan sitäkään loppujen lopuksi, mutta silloin aika tuntui pitkältä). Tällöin gyneni sanoi, että voisin yhdessä kierrossa tsakata tikuilla, tapahtuuko ovulaatio, mutta muuten hän ei suosittele niiden käyttöä, niistä enemmän stressiä kuin iloa. (No, yhden kierron tikutin ja siitä sitten sai alkunsa tää meidän nykyinen kuopus.)