+++ NELIAPILAT kohti viikonloppua +++
Kommentit (53)
Ilmoittauduin äsken mukaan tuonne listalle. Meillä siis yritys alkaa jossain vaiheessa ensi heinäkuussa tanssittavien häiden jälkeen, mutta todennäköisesti kuitenkin vielä tämän vuoden puolella. ; )
Olen 26-vuotias, mieheni täytti muutama päivä sitten 29 vuotta.
Meillä on vuosina -99, -02 & -04 syntyneet nassikat Arttu, Iiris ja Aaro, joista myös keskimmäisen kuumeilin aikoinaan täällä. Kuopus on toistaiseksi ainoa biologisesti yhteinen. Kaksi vanhempaa edellisen liiton hedelmää ovat yhteisiä niillä kaikilla muilla keinoin, joka tärkeintä onkin, joten lapsirakas ja ihanainen mieheni on myös heille täysiaikainen isä.
Vauvakuume on siis ja pysyy. " Kiintiö" on tällä hetkellä ja näiden ajatusten valossa yhteensä viiteen lapseen, mutta päivä kerrallaan eletään, eikä tulevaisuudelle liikaa suunnitella. Elämällä kun on taipumus mennä menojaan ottamatta liiemmin huomioon näitä pitkin vedoin maalattuja tulevaisuuden kuvia ja Suuria Suunnitelmia. Kaikki haaveeni ovat kuitenkin käyneet vuosien mittaan toteen -välillä vaikeiden aikojen ja vastamäkien kautta- joten hyvin positiivisella, ehkä jopa erittäin malttamattomallakin mielellä täällä ollaan. ;D
AnneCarin
K@isa-78 ja AnneCarin :)
Mukaan mahtuu ja täällä on varmasti paljon samoja mietteitä mitä itsekin pohdiskelette. Rohkeasti vaan kirjottelemaan :)
Nyt näyttää täti olevan harvinaisen innokas kyläluuta.
Alice-74 nyt sitten nenu kohti tulevia hedelmällisiä päiviä. Meinaatko ottaa poppakonstit käyttöön?
Laita Riin@ jalat tiukasti ristiin ja mene peiton alle mörisemään, jospa täti ei uskaltaisi nostaa peiton reunaa. Nähtävästi täti on tässä kuussa juoni ja hipsii salakavalasti kylään...kun sitä vähiten odottaa. Älä vielä luovuta. Kaikki mahdollisuudet on vielä. Lähetän ++++++++ voimasäteitä sulle ja muillekin :)
Haavekuvaaaa, miten siellä sujuu? Oletko vielä saanu eksytettyä tädin?
Ketäs muita oli vielä jännäämässä tän viikonlopun tienoota?
Kiitos Petriina69 kannustuksesta. Kyllä mulla nyt on sellanen tahto, että makkarat saa kyytiä. Voihan siinä käydä vaikka niin, että kun keskityn laihtumiseen ja stressi vähänee, tuleekin otolliset olot ja tärppää :)
Täällä tiedossa koti-ilta, joten kirjotelkaa kuulumisia ahkeraan :)
minä olen " ikuinen" laihduttaja, nyt pitää tosin skarpata, kun paino noussut uhkaavasti joulusta :/ vähennän ruoka-annoksia, syön kevyttä ja juon paljon vettä sekä kokeilen nyt omenaviinietikka kuurin joka kestää 6vk http://www.eu.gw.com/laihis/omenaviinietikka.html. Sekä liikunnan lisäys. painon kun saisi edes normaalipainorajoille, eli 10-15 kg pitäis saada pois...hiljaa hyvää tulee, olen vain niiin malttamaton luonne!
hormonikierukka oireilee täällläkin, mulla on rinnat kipeät ja alavatsaa nippailee.. edellinen kierukka oli vain n. vuoden, kun alkoivat tutkimaan jatkuvaa vatsakipua, vuotoja jne. kierukka oli mennyt väärään asentoon ja oli oudossa paikassa?, ihme kuulemma että ehkäisi :O nytkin on ollu 2-3vk vuotoja, mutta kierukka laitettiin avsta marraskuussa, eli normaalia.. :/ jospa tän otattais pois, kun ei nää näköjään mulle sovi ;) ja sais ton miehen ylipuhuttua, sitäkin vaan on yritetty jo kohta 3v....
Kuopus (1.5v.) sylissä koitan muutaman rivin naputella. Mies ulkona lumitöissä ja isosiskot nukkumassa. Pieninkin aika uninen, mutten lähde nukuttamaan, kun pompottaa minua mennen tullen, miehen kanssa nukahtaa tuossa tuokiossa.
Eli täällä olis ovis aivan selvästi tuloillaan, vaan eipä tästä tiedosta tässä kierrossa iloa ole, kun päätettiin nyt tämä kierto vielä ehkäistä ja odottaa ne toiset menkat keskenmenon jälkeen. Eli kovasti jo odottelen menkkoja tuleviksi.. Sitten varmaan aletaan vauvaa toivoa ja ehkä " yrittääkin" , vaikka pelko uudesta keskenmenosta tai muusta pieleen menosta valtava. Mutta jos ei ota riskejä, ei saakaan mitään.
Työviikon jälkeen tein vain superpikaisen raivaussiivouksen, milloinhan sitä olisi taas energiaa suursiivoukseen,
pohtii Mittumaari
Hörppäsin juuri saunajuomani loppuun :-) Ipanat koisivat; tai nuorin kuuluu vielä huhuilevan välillä itkarin kautta. En millään viitsinyt/jaksanut jäädä " nukuttamaan" ...
Rankkaa tämä vanheneminen -siis lapsen vanheneminen! Tänään vietetty 5v kemuja kera kavereiden. Kivat kemut olivat mutta itsellä vähän fiilis -katujyrän alle jäänyt-
Jänskä että tälläkin listalla heti pari(?) just-tässä-lähipäivinä 5v täyttävän äitiä!! Meillä tyttö, mitenkä teillä muilla?
Pitäisiköhän mun jatkaa vanhojen kuittien järjestelyä? -tylsää ja mielenkiintoista samaanaikaan...
Pidän tän listan auki, pitää välillä päästä kurkkimaan...
Illan jatkoja!
Täällä kaikki hereillä. Aivan ihme touhua. Nukkuvat sitten aamulla pidempään. Kohta laitellaan unille. Pienimmän käyn taas nukuttamassa. Siinä menee 5-10min. Oon tainnu joka perjantai simahtaa nukutus keikalle. Nyt en kyllä nukahda. Ei oo ollenkaan sellainnen olokaan.
Tv rallattaa taustalla. Keskimmäinen työnty syliin. Taitaa nukahtaa tähän. Ihana kun ei oo mitään kiirettä viedä lapsia unille :)
Oon tässä vasta hoksannu, että meitä neljättä haaveilevia on tosi paljon. Siitä voi päätellä, ettei me ihan hulluja voida olla, sanoipa tutut ja sukulaiset ihan mitä hyvänsä. Itse kun mietin, neljä lasta ei oo edes paljon. Sitten kun niitä on vaikka 7, alkaa olla jo melkonen vilske. Vaikka en voi väittää, etteikö meidän kolme muksua sais kaaosta aikaseksi muutamassa minuutissa. Olis se aika surullista, jos kaikki tekis vain 1-2lasta. Meitä on joka lähtöön.
Nyt piiperöt unille...
Aamulla kukonlaulun aikaan rakennettu maja sai siis viralliset asukit. Keksinmurut, akuankat ja peitot mykkyrällä nukutaan tuolien alla. Katotaan nyt, milloin ensimmäinen kömpii kovalta lattialta sänkyynsä.
Helmiini, miten ihmeessä teidän muksut nukkuu aamulla pitempään valvottuaan illalla? En oo sitä ihmettä nähny vielä millonkaan täällä talossa. Yritän tota yksvuotiastani laittaa yksille päikkäreille kun oon jo viikon yrittäny nukuttaa sitä väkisin 2x/pvä. Huonolla menestyksellä nyt mennään väsyneenä aamusta iltaan, sillä päikkäreiden pituus on vain reilu tunti. Katsotaan miten ensi viikolla menee. Tissittämisen vähensin 2 x päivässä ja kohta saa tuo touhu loppua, kun on noi etumukset aikalailla kipiät. Ei tota etuvarustusta ole aiemminkaan ollut, nyt ei senkään vertaa. Mutta mitä tuota murehtimaan.
AnneCarin ja K@isa mukaan vaan tähän soppaan. Meilläkin yritys kaiketi aloitetaan vuoden kuluttua, vasta. Mutta aivan kattelen laskuria niin, että kesällä yritys on pakko alottaa. Yritän pysyä nahoissani, enkä painosta miestä ennen sitä. Venäläisellä ruletilla se meidän kuopuskin ponnahti alulle.... Mullakaan ei mitään virallista ehkäisykeinoa ole käytössä, mikään kun ei oikein passaa. Mut nyt kattomaan toi terminaattori loppuun, hullua ampumista. Katsotaan jaksanko valvoa.
Smurffi74...no tuota noin. Arki-iltoina lapset nukahtaa viimeistään 21. Yleensä jo heti 20 jälkeen. Näin viikonloppuisin saattaa venyä 22 ja aamulla heräilevät aikasintaan 8 aikaan. Arkena noustaan 7 jälkeen. Yleensä vanhin lapsista (6v) nousee hiljaa katselemaan aamuohjelmia. Me muut vedellään unia joskus 10 asti. Usein käy kyllä niin, että vaikka valvovat pitkään, silti nousevat normaaliin tapaan.
Vielä niistä päiväunista...meillä nuorimmalla vähensin päikkäreitä 1vuotiaana. Siitä asti on nukkunut yhdet päivässä. Vaihtelevalla menestyksellä. Unien pituus vaihtelee 30min-2tunnin välillä. Jos vien kaikki lapset päiväunille, nukutaan monesti lähes 2 tuntia. Aika harvoin vanhemmat enään nukkuu, mutta on niitä päiviä, kun ovat aivan poikki.
Vasta kotiuduttiin synttärikemuista (kello siis meillä vasta vähän vaille yhdeksän illalla), tällä kertaa me päätettiin viettää juhlat sellaisessa lasten leikkipaikka-ravintolayhdistelmässä. Kivaa oli, lapset leikki ihan täysillä, ja ihanaa, kun ei tarvii kotona siivoilla juhlien jälkeen!
Tönö, meillä esikoinen on poika, ja oikeet synttärit oli eilen, mutta niitä juhlittiin tänään, kun mies sai töistä vapaata. Myöhästyneet onnittelut tyttärellesi!
No niin, nyt mulle tuli vähän tenkkapoo. Kävin eilen lääkärissä valittelemassa oloani, kun en ole haistanut mitään pariin viikkoon, ja huimaa ja " keinuttaa" koko ajan. No poskiontelo- ja korvatulehdushan siellä. Sain antibiootit, jotka kestää 10 päivää. Kyselin lääkäriltä, että pitäiskö ehkäistä, mutta hän sanoi, ettei tarvii, koska jos tässä kierrossa raskautuisin, se tapahtuisi vasta kuurin loputtua. Nyt aloin laskemaan, että menossa on kp 8/30. Kuuria jäljellä 8 pv, eli se loppuis just mahd. oviksen aikoihin. Ehkä tää on taas hätäverjelun liioittelua, mutta kaikkea siä tulee pohdittua... Mitä te tekisitte? Toisaalta en millään malttais taas odottaa kokonaista kuukautta...mutten toki halua myöskään tahallani riskeerata mitään.
Mies oli pikkuisen pettyneen oloinen, kun kerroin tädin tulosta...mutta alkoi sitten heti laskemaan, että milloin voisi olla seuraava ovis, ja sitten milloin olis vauvan LA...
Voi teitä siivoilijoita! Tulkaa meillekin! Mulle iskee siivousinto aina raskausaikana (josta voi päätellä, että meillä on siivottu kunnolla 3 kertaa=) no ei nyt ihan sentään! ) , ja silloin koluan kaikki paikat kellarista lähtien, ja juu myös minä kaivelen hammastikulla koloja- varsinkin vessanpöntön ja hanojen ympäriltä, sinne kertyy aina kamalaa mönjää. Olin mä aikoinani aikomoinen siivousintoilija, mutta nyt se on sitä " lumenluontia lumisateessa" , eli ei kannata turhaia stressata. Sitten, kun vieraita on tulossa, iskee paniikki, ja heitän romut kellarin portaita alas. Josta tulikin mieleeni, että meille tuleekin huomenna kaveraita kylään - eli pitäis vähän raivailla. Onneks on vaan " omaa väkeä" , jotka ei mun nurkkia nuuski.
Jokatapauksessa, lopetan höpötykseni tähän ja alan laittamaan kuopusta nukkumaan. Luvasssa onkin taistelu, kun jätkä vaan haluasisi kävellä....kuka siinä nyt malttaa nukkua???!
Huomisiin!
Meidän iskä lähti ulkoiluttamaan moottorikelkkaansa, joten nyt on aikaa istua koneella =). Lapset katsovat Roni Neutronia ja tuhoavat lauantain karkkisaalistansa, eli eivät kerrankin riitele jostain...
Kai se on jotenkin luonnollista että tunteet törmäilee, kun talossa on (melkein) 6, 4 ja 2-vuotiaat =), siihen äitin näkemykset ei paljon auta, jos kaikki ovat omasta mielestään oikeassa!
Olisikin paljon " järkevämpää" saada luku parilliseksi, olisi se leikkikaveri sitten jokaiselle... Meille olisi tilauksessa poika, koska aikaisemmat ovat tyttö, poika ja tyttö...
Miun kyllä ihan oikeasti pitäis heittää matot pihalle (älkääkä luulko että täälläkään asuu siivoushullu, päinvastoin olen erittäin laiska!). Meillä se on pakko tehdä 1-1,5 viikon välein, kun talossa asuu kaksi lievästi astmaista lasta ja pölylle allerginen mies :/... Onneks kaikkeen tottuu, voisin kyllä maksaa jos joku tekisi sen (edes joskus) miun puolesta!! Mutta olen luvannut itselleni että siivouspäivänä syödään jotain valmisruokaa, näin lauantaisin se on yleensä ranskiksia ja lihapullia:)
On erittäin ihanaa lukea samassa tilanteessa olevien tarinoita omasta elämästään! Olen samaa mieltä että neljä lasta ei vielä ole paljon! Se on varmasti omasta asenteesta pitkälti kiinni. Meidän sisarusparvessa on neljä lasta, kai se on tuntunut aina hyvältä määrältä, kun sitä itsekin haluaa :)
Kaunista ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille! Työt kutsuvat...
toivoopi k@isa-78
Onpa täti innokkaasti liikkellä... Täällä kp26. Vähän alkaa jänskättämään... Olen todellakin varautunut tädin tuloon, koska jätin pillerit pois joulukuun lopulla ja yhtään luomukuukautisia ei ole tullut. En voi uskoa että ekalla kerralla tärppää varsinkaan kun tuli syötyä pillereitä useampi vuosi. Mutta katotaan nyt. Vaikka sitä on varautunut tädin vierailuun ja pitää sitä todella todennäköisenä, niin pienen pieni toivo on myös heräämässä...
Kaksi kaveria on tässä muutaman viikon sisällä ilmoittaneet, että molemmille tulee perheenlisäystä 7/06, molemmille ensimmäiset. Olisi noon mukava odottaa " yhdessä" .
Juu, tätiä ei siis ole näkynyt, vielä, mutta toissa päivänä sain muita vieraita...hiivatulehdus iski... Se vasta ikävä vaiva on. Nuorimmaista odottaessani se vaivasi varsin kroonisesti minua, neljä kertaa raskauden aikana. Johtui kuulemma emättimen limojen happo-emäs (?) tasapainon muuttumisesta, jonka raskaus silloin aiheutti.
Nyt menen katsomaan innon uusinnan, kun jäi keskiviikkona kattomatta. -emma-
Chicky; nou hätä! jos kuurisi loppuu juuri oviksen aikoihin, sillä ei pitäisi olla vaikutusta raskauteen, koska " homma" on vasta niin alussa, että jos antibiootti vaikuttaisi jotenkin, hedelmöitymistä tai kiinnittymistä ei kaiketi edes tapahtuisi. Hedelmöitymisestä lähtien tapahtuma on niin herkkä prosessi, että mikä tahansa häiriötekijä herkästi eliminoi " elinkyvyttömät" alkiot pois. Ja tätähän tapahtuu jatkuvasti edes meidän tietämättämme sitä. Loppujen lopuksi vain pieni osa hedelmöityneistä munasoluista kehittyy lapseksi asti. Ehkä vähän sekavasti ilmaistu, mutta jotain sinne päin.....
Mulla oli myös viime kierron aikana antibioottikuuri, joka loppui vasta oviksen tapahduttua. Ei ehkäisty, mutta en myöskään tullut raskaaksi siitä kierrosta.
APUA, nyt palaa piirakka uunissa, joten palaan taas joskus.......
Ihana ilma ulkona. Oltiin koko perheen voimin kolme tuntia ulkoilemassa. Kaksi nuorinta simahti heti kotiin tultua.
Chicky ei siitä kuurista pitäisi haittaa olla. Itse varmasti jatkaisin touhuja normaaliin tapaa. Kuuri on jo ohi, kun kiinnittymisen pitäisi tapahtua. Ei muuta ku kellistät ukon punkan puolelle.
Emma-76...jospa tuo tulehduksesi olisikin pieni sanoma pienestä alusta.
Nyt alkaa jännittää :)
Kamala väsy. Tänä aamuna sain jälleen todistaa sen ihmeen, että vaikka lapset valvoisivat myöhään, niin silti nousevat aikaisin. Hohhoijaaaaa.....
Kyllä tekis päikkärit hyvää, vaan ei sitä nyt ehdi eikä malta.
Pyykit odottaa...taas...
Emmalle heti paljon +++-onnea piinaan, mulla on ollu aina toi hiivatulehdus varma merkki, että oon raskaana!!! Toivotaan parasta.
Helmiinille; kyllä taidan nyt sortua ihan mielenkiinnon vuoksi ovistikkuihin... Olen kyllä limoja huomannu, mutten oo ajankohtaa ennen tarkasti seurannu. Nyt vois oppia uutta! Olen kyllä toiveikas jatkon suhteen =)
Mittumaari, olitkos se juuri sinä, joka odottelet vielä toiset menkat km jälkeen? On aika samanlainen tilanne meillä. Sanoit vaan, että limakalvo ei olis vielä tarpeeks paksu? Jouduttiinko tekeen kaavinta? Sorry, jos kyselen liikaa...
Ei munkaan mielestä Chicky, siitä kuurista voi olla mitään haittaa. Touhuilemaan vaan!!
Luin jostain sivulta neuvon pitää kahta selainta auki, niin voi käydä kurkkailemassa, mihin halus komentoida. Hyvin toimii, suosittelen.Nyr jatkan huilia, kova flunssa iskeny mulle. Nenän vois ottaa pois...
Kyllä tässä kieltämättä alkaa hiukan miettimään, että josko sittekin olisi raskaaksi tullut... Mutta kun tämä kuume on niin mieletön alkaa kuvitella kaikenlaisia oireita; rinnat arkana, väsymys... jne. Taitaa tehdä kuumeilu kepposia älytoiminnalle. Mutta hiivatulehdusta en kyllä itse ole keksinyt...
Eli tässä nyt vaan odotellaan, en viitsi testiä tehdä vielä ainakaan viikkoon (katotaan miten maltan...), kun terkkarikin sanoi, että pillereiden lopettamisen jälkeen kuukautiset voivat tulla parikin viikkoa jälkijunassa. Mutta katsotaan nyt päivä kerrallaan, eihän sitä tiedä vaikka tätikin tulisi vierailulle... En kauhean korkealta tipahda, vaikka täti punainen päättääkin tulla käymään, kun järjellä olen ajatellut asiaa. ..
Toinen haaveilija -puoliskoni miettii jatkuvasti mahdollisuutta uudesta raskaudesta. Miettii mitä sitten kun vauva syntyy, mitä ensi jouluna, uutena vuotena....jne. Katselen vauvojen vaatteita ja suunnittelen, että tämä olisi ihana tytölle, tämä pojalle... Ja sitten on pakko nipistää itseään ja palata maan pinnalle... " Maa kutsuu..." Tämä vuvakuume aiheuttaa näemmä kaksoispersoonallisuutta... :)
Mies on alkanut innostua enemmänkin tästä vauva-projektista, mitä enemmän päiviä tulee ' mittariin' . Aiemmin oli vähän pidättyväisempi jutuissaan, eikä ilmaissut kauhean innostuneesti ajatuksiaan. Nyt on ihan omasta aloitteesta ottanut vauvajuttuja puheeksi. Ihan mukavaa, ettei enää tarvitse olla aina se joka ottaa asian puheeksi...
-emma-
... koko päivä mennyt puuhatessa kaikenlaista, mutta silti tuntuu ettei mitään ole saanut aikaiseksi..... onko kellään koskaan ollut samanlaista tunnetta???
Jossain oli puhetta yhteisestä ajasta miehen kanssa. Meillä se aika on(niinkuin varmaan muillakin lapsellisilla) 99%:sti aikaa arjen keskellä; yhdessä ulkoilua, urheilua, siivoamista, ruuan laittoa, saunomista, sohvalla tv:n äärellä istumista... ja lähes aina mukana menossa on myös lapset. Tosin meillä lapset ovat jo sen verran isoja että sitä ihan oikeasti kahdenkeskistä aikaakin on järjestettävissä nykyisin jo helpommin kuin esim. joskus viisi vuotta sitten. Se 1% siitä yhteisestä ajasta onkin sitten sitä enemmän luxusta mm. hotelliyö, ristely tms. Pari kertaa ollaan päästy jopa ulkomaille ihan kahdestaan. Sellaisesta saa kummasti voimia parisuhteen arkeen pitkäksi aikaa. Kelan tai jonkin muun vastaavan pitäiskin korvata jokaiselle äidille ja isälle vähintään kerran vuodessa matka jonnekkin IHAN kahdestaan.
Mutta toisaalta mä oon sitäkin mieltä että välillä toisesta erossa olokin on terveellistä. Viime kesänä olin Jenkkilässä pari viikkoa ja se oli pisin aika jonka olen ollut 19 vuoden aikana erossa omasta perheestäni. Kotiin kun tulin, tajusin todella kuinka onnellinen olenkaan oman kultani ja lasteni kanssa. Ikäväkin siinä ajassa jo ennätti tulla ja palaaminen kotiin oli täynnä ilon kyyneliä....
Että tällaisia ajatuksia tällä kertaa.
Tänne neliapiloihin on tullut jälleen uusia jäseniä, joten teille kaikille uusille TERVETULOA!!!!!
Toivotaan että mahdollisimman moni meistä pääsisi siirtymään pian tuonne odotuspuolelle " rupattelemaan" ! vaikka kivahan täälläkin on olla.
Peukkuja kaikille jännääjille ja uutta tsemppiä tätin valtaamille!
Minnilotta kp 10 ja sotasuunnitelma valmiina.
tuosta yhteisestä ajasta jäi mainitsematta se kaikkein käytetyin, eli lapset mummolaan tai jonnekkin ja kahdestaan miehen kanssa kotona lököttelyä; sauna, hyvä ruoka viinin kera, niska/hartia hierontaa ja sitä rataa......
Oltiinpa perheen voimin laskettelemassa ensimmäistä kertaa kauden aikana. Tosin kuopus 4 v. ei tullut mukaan, kun ei ole vielä käynyt kertaakaan eikä tälle viikonlopulle saatu opettajaa. Mutta isommat kyllä nauttivat vauhdin huumasta. Äiti ei vaan oikein meinaa enää pysyä perässä tai pysyy, mutta todella kaukana perässä. Ihme otuksia nuo muksut kun ei niitä hirvitä hyppyrit eikä mikään. Itseä alkaa aina kauhistuttaa, että nyt kun kaatuisi, niin kävisi todella huonosti ja sitten täytyy alkaa jarruttelemaan. Maaliskuulle olisi suunniteltu Lapinreissu koko kokoonpanolla myös koira mukana. Jos nyt olisi tärpännyt, silloin olisi rv 11 meneillään. Mietin vaan, että vieläkö silloin uskaltaisi laskea itse??
Ei ole sitten tätiä näkynyt meidän suunnassa. Kp 29/28. Toivottavasti pysyy kaukana meiltä. Tosin ei kyllä ole pahoinvoiva olokaan tänään, joten aika ristiriitaiset on tunteet. Kuuntelen joka ikistä vatsan nippaisua tosi herkästi. Eilen harrastin sitä peiton alla yksikseni pahalla päällä murinaa oikein olan takaa ja ehkä se sitten auttoi ja täti pelästyi eikä uskalla meille tulla.
Tervetuloa vaan kaikille uusille!!! Mukavaa, että meitä on tällainen iso joukko. Lienevätkö kaikki neljättä kuumeilevat Suomenmaasta liikkeellä vai miten!!
Oon aivan poikki. Koko päivä yhtä lentoa. Muksut vielä riehuu. En nyt jaksa kamalasti karjua, kun ei miestäkään häiritse.
Minnilotta kyllä vaan täällä on useinkin sama ilmiö. Tukka putkella ahkeroi ja sit tuntuu ettei mitään oo saanu aikaiseksi.
Hyvä hyvä Riin@71. Jospa tosissaan täti ohittais teidän osoitteen. Olis ihanaa :) Pidähän yhä kintut ristissä.
Kävin taas nettiautoja tutkimassa. Voi kun ne on ihania, vaan hinnat tuntu taas vaihteeksi kalliilta. Pitäis saadaa uudehko ja lähes ilmaseksi, niin ei kai sopivaa löydy.
Olen kovin utelias ja kovassa kyselyiässä...
Emma-76 millon tätin pitäisi tulla jos on tullakseen? Mukavaa tää toistenkin puolesta jännääminen.
Rentouttavaa lauantai iltaa :)
Pidetään pino liikkeessä :)
Kp 1!!!! Eilen illalla otin vimpan keltarauhaspillerin ja 2-3 päivän päästä pitäis kuukautisvuoto tulla.Vaan oli tädillä kiire meille!!! Koko päivä koiran kanssa oltu fasaaneja etsiskelemässä ja yllätyshän se pöksyihin tulla tupsahti. Meinas tulla tulva kriisi, mutta onneks nuhasta johtuen nenäliinoja mukana lisätilkkeeksi. Kyllä meinattiin kaverin kanssa kuolla nauruun.
En ole tädistä nyt masentunut, kun mullahan km uutenavuotena, nyt into kova jatkon suhteen.
Smurffiko se kyseli raidoista? Nyt onkin rohkeesti tummaa ja vaaleeta sekaisin. Musta ihan kiva, mies kysy onko vähän liian nuorekas??? Hei haloo! No meillä hius-juttu ei käy yksiin vissiin, onhan tämä jo pidentynyt (mikä kelpaa hyvin miehellekin).
Muumimamma kyseli miehen suht. tädin tuloon. Meillä ei oo onneks vielä niin kovasti jouduttu odottelemaan, että ihan ok. Sanoinkin, että on pian taas hätää kärsimässä mun kanssa, kun taas hyvät päivät lähestyy heh, heh ;)
Tervetuloa K@isa joukkoomme. Täällä se kuume vaan nouseeeeee...Pian lähdetään vielä kyläilemään ja Appi-vanhemmatkin tulee viikonlopuksi... onneks kannettavan saan piiloon jonnekin huoneeseen, että pääsen juttelemaan teidän kanssa!!!!
Tulipas juttua, tsemppiä testaajille; onko Riin@ ainoa tällähetkellä?? Hyvää perjantaita!!!