Tarja ja Sauli ovat YHTÄ FIKSUJA, siksi ehdotan:
äänestäkää Niinistöä!
Ai miksi? Tulee ihan HELVETIN tylsät kuusi vuotta, jos Tarja jatkaa. Sen sijaan jos Saukki on Linnassa, miettikää, miten kivaa meillä täällä av:lla on, kun...
...arvuuttelemme, kuka valtakunnan kaunotar sen nappaa
...milloin se menee naimisiin
...pääsemme arvostelemaan sen tyttöystäviä
...pääsemme kertomaan toisillemme juoruja siitä, missä sauli on nähty ja kenen kanssa
...pääsemme kauhistelemaan sitä, miksi se on sen kaaaamean kotkan kanssa
jne.
ja hei: eipä unohdeta kahta naimatonta prinssiä...
eli pliis: SAULI PRESIDENTIKSI!
toivoo nimimerkki " Eloa seurapiireihin"
LIITYTKÖ MUKAAN?
Kommentit (64)
Vierailija:
Sitä olisi totta puhuen ihana tehdä..., mutta annetaan hänen mennä nyt linnaan, sinne hän sitten kutsuu valitsemansa ladyn ja ehkä saamme seuraavan kuuden vuoden aikana vielä HEI VALTIOLLISET HÄÄTKIN, mahdollisesti televisiosta...mulla on tuo visio, Sauli rakastuu johonkin fiksuun kaunottareen ja hän menee naimisiin...
Älä hei nyt pilaa, ei me haluta, että sauli rakastuu johonkin FIKSUUN KAUNOTTAREEN. me halutaan, että sitä piirittää joku järkyttävä haaska, jota me voimme täällä yhteisrintamassa kauhistella!
Jee: Sauli Linnaan ja Tanja uudestaan sen kimppuun!
Ääni Saukille lähti täältä!
ei isänmaalle mitenkään käy, sauli on suoraselkäinen ja tarkka mies suomen eduista, hyvissä käsissä kaikki jutut on. Presidentti on kaiken kaikkiaan sellainen maan lippulaiva. Eikä Saulia ole ihan suotta sellaisiin virkoihin valittu, missä hän esim. nyt istuu, hän kykenee hoitamaan aivan moitteettomasti maamme asiat. Värikkäämpää vaan on ja saamme seurata Saulin yöllisiä, arvokkaassa herraseurassa tehtyjä puolivallattomia naistenmetsästys- ja saunailtoja jne.
Kuule kaveri, ei sen kummemmin kuin Tarjankaan johdolla. Uskooko joku ihan oikeasti, että Suomi paljon muuttuisi, oli siellä Linnassa kuka vaan. Suomi on niin pieni läntti maailmassa, että me ollaan kuin kaarnavene maailman merissä. Ja sitä paitsi, joku toteskin, että pressalta on jo viety paljon valtaoikeuksia. Presidentti on vaan keulakuva.
Kuuntelitteko sitä niiden jänkätystä maikkarilta tänään? Välillä selitti toinen, välillä toinen.
Mä olen samaa mieltä AP:n kanssa. Ainut oikea valintaperuste on se, onko meillä hauskaa Halosen aikana vai sinkku Niinistön aikana?
Ei kai vastauksesta ole epäilystäkään...
oli tosi hellyttävää, kun jossain ohjelmassa grafologi oli sanonut, että kumpi kaipaa enemmän naisen kosketusta vai oliko se niin, että ihmisen kosketusta, mutta Sauli se oli, mulle tuli mieleen, että sen kyllä arvaan, tekihän hän kirjankin viiden vuoden yksinäisyys, en ole lukenut, mutta luen sen. Siinä kosketuskaipuuasiassa oli jotain todella inhimillistä Saulissa, mulle tuli heti olo, että hän ihan " huutaa ja kaipaa" kosketusta...joo,olen vähän yltiöromanttisella tuulella, on alkuraskaus meneillään :-)
olen niin saulin puolella, että ihan joka päivä on pakko katsoa, tuleeko SAULIA tv:stä...tää on kauhea tauti, vauva masussa ja sauli mielessä...
Vierailija:
olen niin saulin puolella, että ihan joka päivä on pakko katsoa, tuleeko SAULIA tv:stä...tää on kauhea tauti, vauva masussa ja sauli mielessä...
Sauli Väinämö?
Varmaan täytyy laittaa ainakin yksi nimi Salen kunniaksi...
Vihdoin politiikkaa, jota tämäkin äiti tajuaa. Nyt menen nukkumaan ja sunnuntaina lähtee ääni Saulille. Olisi tosin voinut lähteä muutenkin, mutta nyt ainakin.
Tää palsta on rautaa!
jos ne menisi Tanjan kaa kimppaan takaisin, olis näyttävä pari...
Rahaa säästyy se on näinä aikoina tärkeä pointti luulis, että Niinistökin hymistelis noin järkevälle talouspolitiikalle.
Tosin muutenkin äänestäisi Salee mutta tässä taas vähän lisää syitä:)
Oikeat syyt äänestyspäätökseeni löytyy kyllä ihan politiikasta mutta anyway...
mutta täm ketju oli sen verran vakuuttava, että ääneni suunta varmistui :)
Toimittajien mollaama järkevä ja komea mies.
Takkiin tulee, mutta kampanja on ollut hieno ja onpahan laitettu vasemmistolle kummasti kampoihin!!
Vierailija:
mutta täm ketju oli sen verran vakuuttava, että ääneni suunta varmistui :)
nyt tuli sen verran maanläheiset perustelut, että pitää lähteä äänestämään saulia sunnuntaina.
Suorastaan odotan että Sauli laulaa serenadin kauniin Tanjan ikkunan alla.
Se tietysti julkaistaan maan lehdissä ja niin maa sai kuningattarenkin"
En ole edes tullut ajatelleeksi mikä viihdearvo Saulilla on! Kiitos ap kun avasit silmäni. Täältäkin ääni Saulille!
Kannatan.
Vai oletteko muka huomanneet, että meno jotenkin muuttuisi, oli vallassa sitten ihan kuka tahansa? Nimet vaihtuvat eduskunnassakin neljän vuoden välein, mutta mitään mullistavaa ei tapahdu.
Saulin myötä tulisi vähän actioniä tähän maahan.
Tahtoo SINKKUPRESSAN!
Vierailija:
Ja Tarja on tosi fiksu! OIkeasti kannatin sitä! Mutta kieltämättä AP:lla on pointtinsa: seuraavat kuusi vuotta ovat toooooosi tylsät. Eli ehkä mä käännynkin Niinistön kannalle. Kieltämättä sen seuraelämän seuraamisesta saisi vielä monta, monta hupia.
En lupaa vielä, mietin yön yli.
Mutta eka kerta, kun mietin Saulin äänestämistä. Mitä sitä ihminen ei tekisikään av-palstan vireyden vuoksi:-)