Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarja ja Sauli ovat YHTÄ FIKSUJA, siksi ehdotan:

Vierailija
25.01.2006 |

äänestäkää Niinistöä!

Ai miksi? Tulee ihan HELVETIN tylsät kuusi vuotta, jos Tarja jatkaa. Sen sijaan jos Saukki on Linnassa, miettikää, miten kivaa meillä täällä av:lla on, kun...

...arvuuttelemme, kuka valtakunnan kaunotar sen nappaa

...milloin se menee naimisiin

...pääsemme arvostelemaan sen tyttöystäviä

...pääsemme kertomaan toisillemme juoruja siitä, missä sauli on nähty ja kenen kanssa

...pääsemme kauhistelemaan sitä, miksi se on sen kaaaamean kotkan kanssa

jne.

ja hei: eipä unohdeta kahta naimatonta prinssiä...

eli pliis: SAULI PRESIDENTIKSI!

toivoo nimimerkki " Eloa seurapiireihin"

LIITYTKÖ MUKAAN?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on komeita poikia, vanhemmalla tosin taitaa olla jo aika vakava suhde menossa...Mutta Sauli saattaisi sitten valtiovierailulla tai jossain muussa yhteydessä tutustuttaa pojat Madeleineen tms. Ja Sauli itse polttelisi sikareita ja katsastelisi sopivaa uutta " blondia" ...

Vierailija
22/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti ja Matias voisivat vaikka vokotella Ruotsin Madeleinea!

[/quote]

Liityn mukaan. Pane viesti kiertoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen tuota alusta asti ajatellut, saisimme varmaan maailmanhistorian ensimmäisen puolivallattoman kujeilevan, näteistä naisista pitävän presidentin. Tarja oli ihan ok, mutta rupeaa olemaan vähän väritön, Saulista irtoaisi varmaan kaikenlaista kivaa...Ja Tanjahan varmaan jo ennen itsenäisyyspäivää sinne Saulin kupeeseen varmaan tiukassa mekossaan kiilaisi, rupeaisi varmaan vanha suola janottamaan.

Vierailija
24/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti,olen ajatellut, että jos Saulille käy huonosti ja Tarja voittaa, ei todellakaan ole helppoa jatkaa elämää :-), siis Sauli on kaukana, Luxemburgissa, itse olen niin utelias ja Sauli on niin kauhean symppis, että haluaisin tietää hänestä tarkemmin jatkossa. Jos hänestä ei tule presidenttiä, hänelle täytyisi perustaa jokin virallinen nettifoorumi tai jotain. Toisaalta, jos hänestä tulee presidentti, lähden fanittamaan häntä heti hänen ensimmäiselle kaupunkivierailulle, tänne länsisuomeen...Siis Sauli on jotenkin semmoinen, että ainakin minulle on syntynyt häntä kohtaan ihan kauheaa lämpöä, en tiedä mikä ihme siinä on ja olen naimisissa ja kaikkea...

Vierailija
25/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kyllä niitä naisia riittäis, jolle pressan linna kelpais! Mietis vaan jotain päivi lippostakin. Ei olis kahta kertaa katsonut itseään kaks kertaa vanhempaan äijään, jos pave olisi ollut sähköasentaja jakomäestä...valta vetää naisia kuin paska kärpäsiä.

Vierailija
26/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mukana. Rehellisyyden nimissä tunnustettakoon, että kävin jo ennakkoäänestämässä Niinistöä ihan muista syistä - jotka tosin kaikki häviävät näin mahtaville perusteluille:-)

Vierailija
27/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotenkin tosi vaikea jatkaa siis tätä hömppäelämää. En tarkoita, ettenkö voisi jatkaa esim. avioliittoa, mutta siis kaipaan sellaista Saulin leppoisuutta tuolta tv:sta. Ja ainostaan jos hän on Pressa, hän on usein lööpeissä ja tv:ssä. Silloin hän olisi koko ajan framilla.

Vierailija
28/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuule kyllä niitä naisia riittäis, jolle pressan linna kelpais! Mietis vaan jotain päivi lippostakin. Ei olis kahta kertaa katsonut itseään kaks kertaa vanhempaan äijään, jos pave olisi ollut sähköasentaja jakomäestä...valta vetää naisia kuin paska kärpäsiä.

Vierailija
30/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo jakoon s-postilla, toiv ap ei pahastu ;)

Vierailija
31/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sinne tosikkolandiaan

ME halutaan ÄKKIÄ JOTAIN SUTINAA

Vierailija
32/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sauli tosi charmantti.

Määkin kävin jo edellisellä kierroksella laittamassa kopissa Saulin nimen. Mun sydän on jotenkin hänelle ihan omistettu. Rupean varmaan itkemään, jos Sauli jää toiseksi, se on kova paikka. Ihan oikeasti, miettikää sitä tilannetta, meidän söpö hauska fiksu ja vilpertti Sauli menisi totiseksi naamaltaan ja Tarja vaan nauraisi leukojensa kanssa...

Vierailija
33/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis fiksuinta mitä voimme tehdä, on äänestää Tarja jatkoon KOSKA jos Saulista tulee presidentti, joudumme maksamaan sekä hänelle presidentin palkkaa että Tarjalle presidentin eläkettä seuraavat 6 vuotta. Mutta jos Tarja valitaan, maksamme vain presidentin palkkaa seuraavat 6 vuotta. Selvää säästöä!

Samaa säästöhöpinäähän kuultiin jo ekalla kierroksella, kun yritettiin pakottaa kansa " säästösyistä" valitsemaan Tarja jo ekalla kierroksella.

Vierailija
34/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et osaa. Miksi ihmeessä poliittiseen kantaasi vaikuttaa Vauva-lehden nettipalsta? Me muut olemme täällä ihan huvin vuoksi.

Vierailija
35/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No et osaa. Miksi ihmeessä poliittiseen kantaasi vaikuttaa Vauva-lehden nettipalsta? Me muut olemme täällä ihan huvin vuoksi.

Ja koska presidentiltä on suurin osa valtaa riisuttu, siitä lopusta vallasta voisi edes saada jotain hupia!

Eli Sauli Linnaan! Pankaa viesti kiertään sähköpostitse, jotka osaatte. Mä en osaa!

Vierailija
36/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisuttaispa Salekin....

Vierailija
37/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jo jakoon s-postilla, toiv ap ei pahastu ;)

Tähän tylsään tasavaltaan olis kiva saada vähän seurapiirisäpinää. Natosta viis, sinkkuelämää peliin.

t. AP, joka on vilpittömän ilahtunut viestinsä saamasta suosiosta

Vierailija
38/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja on vähän liian näkymätön, hajuton, väritön. Ja sama linja jatkuisi. Sauli on edustava, mutta terävän särmikäskin tarvittaessa. Ilman muuta paras linnan asukiksi :-).

Vierailija
39/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

riisuttaispa Salekin....

Vierailija
40/64 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olisi totta puhuen ihana tehdä..., mutta annetaan hänen mennä nyt linnaan, sinne hän sitten kutsuu valitsemansa ladyn ja ehkä saamme seuraavan kuuden vuoden aikana vielä HEI VALTIOLLISET HÄÄTKIN, mahdollisesti televisiosta...mulla on tuo visio, Sauli rakastuu johonkin fiksuun kaunottareen ja hän menee naimisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä