~~~Maalistoiveet viikolle 26~~~
Kommentit (33)
Walpulle!
Sofi121: Mun mielestä ovislaskurit laskee oviksen niin, että luteaalivaihe on 14 päivää. Korjatkaa, jos oon väärässä. Eli jos kierto olis 28 päivää ja ovis kp14, niin silloin laskurit pitäis paikkaansa. Mulla luteaalivaihe on ilman hormoneita ollut yleensä 9-11, että ei oo pitäneet mulle paikkaansa laskurit.
Pesun sivuillahan on muuten ovislaskuri, johon syötetään kolmet edelliset menkat. Olisko se tarkempi?
Me ei voitu/haluttu aina niin aktiivisia ovisaikaan, että Clearbluen digitaalinen ovistesti oli pelastus!
Rizza: Eilen aamulla tuli sen nuppineulan pään kokoinen veripisara, sen jälkeen ei mitään. Menkkajuilinta kyllä jatkuu, eikä rauhoita mieltä sitten yhtään.
Mulla meni eka kierto Clomien jälkeen ihan onnettoman lyhyeksi. Ja toisesta tuli sit tää tärppi.
Hyvä jos kroppa ymmärtää toimia itsekseenkin! Plussasäteitä!
Tilasin alkuraskauden ultran. Rv:t on silloin 6+3. Toivottavasti riittää.Esikoisesta oli 7+0. Ja toivottavasti pääsen sinne asti...
AnniHelena rv 4+5
Tosi paljon onnea plussanneille ja paljon plussia vielä jännääville! Itse olen niin malttamaton että kävin jo ostamassa herkkis-Aconin tuonne vessan kaappiin odottamaan. Toiveet on korkealla, oviksen tikutin kp 10 ja nyt on rinnat tosi kipeät, aikaisin kiertopäivään nähden (kp 21). Luultavasti yritän testata jo huomenna, JOS sielllä näkyisi jo viivaa. En jaksa miettiä mitään turhiin testeihin kuluvaa rahaa, se on pieni hinta siitä onnesta jos ne kaksi viivaa ilmestyisivätkin ennen aikojaan :x
Kumkwatille ja Anastacialle peukkuja, että tulisi plussa testiin! Ja muille jännäilijöille kanssa! :)
AnniHelena: Otahan vaan rauhallisesti, niin pieni tarraa siellä paremmin kiinni. :) Olen vieläkin niin onnellinen sinun puolesta!
Rizza kp 15/30, yk 27
Moikka ja onnea ja rutistus kaikille plussanneille. Mulla menossa kp 21/29, yk 1. Yritetään siis tärppiä heti pillereiden poisjätön jälkeen. Ja onkin niitä kaikenlaisia oireita ollut koko 21 päivää, kuka siitä sit ottaa selvää, mikä oire on mitäkin.!!!Aluks oli päänsärky ja koko kroppaan koski, johtu siis pillereiden lopettamisesta. Sit mahd. oviksen aikaan oli jotain limoja ja rinnat kipeet. Tänään ollut sellanen tunne koko ajan, että menkat alkaa, alaselkäjomotusta, mahakipua, ja mahaa turvottaa... ja pientä vuotoa ollut (limaista, ei veristä). Mutta voishan se olla kiinnittymistäkin, jos oikein toivoo...Ihan hassua tämä vauvakuume, ja oon jääny koukkuun näihin sivuihin, oon lukenu paljon teidän kuulumisia, mutta kirjotellu aika vähä. Pitää tulla illalla tähän koneelle aina näin myöhään, ku tyttö (2 v.) nukahtaa, se ku ei ana mun muuten olla tässä yhtään.
Ihanaa vauvakuumeilua kaikille ja kärsivällisyyttä!!!
Fysitar kp 21/29 yk 1
Heippa. Laitoin äsken viestin, mihinkähän se joutu???
Niin, moikka Tari, mitä sulle kuuluu? Jos muistan oikein, niin sä oot mua hieman edellä kiertopäivissä (mulla nyt 21/29), eli onko toivetta maaliskuun ihmeestä esim. oireita ajatellen?
Fysitar
Ja palsta näköjään takkuilee pahemman kerran. Vasta kolmannella kerralla sain nämä keskustelut auki, saa nähdä tuleeko tämä teksti perille.
Kiitokset Rizzalle tsempityksestä! Sinullekin jo plussan soisi, joten minä pidän vastavuoroisesti täällä peukkuja.. Pahaa vain pelkään, että mulla menee mönkään tämä(kin) kierto. Selkää särkee välillä ja makeannälkä kasvaa, niinkuin mulla aina menkkojen aikaan. Viime kierto taisi olla 31pv, joten eiköhän tämäkin jännitys ratkea alkuviikosta viimeistään. Päätin etten ala testailemaan aiemmin, kuin vasta "tarvis" on.
Mutta mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikonloppua kaikille! Tulen taas alkuviikosta kurkkimaan tilannetta, ja toivon että täällä on paljon hyviä tunnelmia..!!
Terkuin, K
kp27/28-35
On ollu jo kolme päivää hirmusesti turvotusta ja vihlontaa mahassa...Mutta tunne kuitenkin on, ettei tällä ekalla yrittämälllä ois tärpänny. Olisihan se aivan ihanaa ja ihmeellistä jos niin olis käyny. Ajattelin yrittää malttaa testin kanssa pisimmän kierron mukaan eli ens keskiviikkoon, jos mitään ei tietty ennen sitä tapahdu...Huh, onpa sinne vielä pitkä aika!!!!
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja onnenpotkuja koko joukolle:)+++++
Neppe kp 22/24-27, yk1
Tässä on taas tovi vierähtänyt viime kirjoituksesta. Ihan yllätyin, kun äsken kalenteria kurkin, että mennäänkin jo kp 17.
Sain ihan ihka ensimmäisen ovisplussan. Olen aiemminkin tikuttanut, mutta ovis on jäänyt bongaamatta. Ovisplussa tuli torstaina. Tiheän tikutuksen ansiosta löytyi. Torstaina klo 05 oli vielä nega, klo 15 plussa, klo 21 plussa, perjanaina klo 05 plussa ja klo 15 taas nega. Olin ihan yllättynyt, että oli noinkin myöhään, kun ne parhaimmat kananmunalimat oli jo aiemmin.
Jos nyt siis ovisplussa on ollut torstaina, niin onko vasta perjantai dpo 0, vai se torstai? Munasolun irtoaminenhan kaiketi tapahtuu vasta vuorokausi ovisplussan jälkeen?
Kummasti sitä on mieli piristynyt, kun bongasi oviksen. En ole muutamaan päivään enää edes surrut sitä edellistä keskenmenoa.
Onnea plussanneille!
Ja pahoittelut tädin yllättäneille :(
Piinailijoille peukkuja db
Kohtahan sitä itsekin taas piinaillaan :)
- Joie kp 17/27 dpo 1 tai 2
Kp22 vaihtuikin kp 1:een. Keväinen keskemeno on näköjään sekoittanut kiertoa. Eipä tässä muuta kuin taas tikuttelemaan ovista. CU.
Pitkästä aikaa palstalla.. Juhannustohinat ja vieraat ovat pitäneet kiireisenä.
Isot onnittelut plussista! :D
Pahoittelut pudonneille :(
Itse täällä elelen kp 31. Piinailen siis, vaikka en oikein uskokaan, että tässä kierrossa olisi tärpännyt. Pitäähän sitä silti pikkuisen jännätä. Viime kierto venyi 37 päiväiseksi, joten saattaa olla, että kierto on vaan muuttumassa pidemmäksi.
Huomenna ajattelin kuitenkin käydä apteekissa testin hakemassa. Nähdään sitten... Tsemppiä kaikille piinailijoille!
Pihlajainen kp 31, yk8
Ovis bongattu digitestillä ja hyödynnetty vkonlopun aikana. Nyt sitten pitäis vaan odotella. Eipä muuta.
T:Vacsuli kp 27/28-43, yk8
Anastacialle pahoittelut tädistä. Parempaa onnea ensi kiertoon!
Rizza: Yritetään... Sillon 4+4 tuli paperiin se veritippa ja 4+5 iltana tuli paperiin ruskeaa limaa (pahoittelut kuvauksesta). Sen jälkeen ei mitään.
Menkkajuilinnat on laantuneet. Rintoja on alkanut aristaa vähän enemmän.
Luin tietysti kaikkea kohdun ulkoisesta ja tuulimunasta, eikä olo ole vakuuttunut.
Onneksi sain sen alkuraskauden ultran. Oli joka paikassa kesälomia, että ei ihmeemmin voinut valikoida mihin menee ja milloin.
Huomenna tulee viikko siitä, kun tein plussatestin. Ajanlasku menee nyt niin, että kiintopiste kalenterissa on se ultra. On hyötyä, että kukaan ei tiedä tästä tärpistä, niin tulee kavereitten kanssa puheltua kaikkea ihan muuta.
Moni jo piinailee. Onnea teille kaikille!
AnniHelena rv 5+0
En ole enää kahteen päivään piinaillut...Varsinainen vuoto, siis punainen, ei ole alkanut, mutta (anteeksi kuvaus) ruskeaa vuotoa tulee niin paljon, että mitään epäselvää ei ole, etteikö tämä kierto ole menetetty. Jään odottelemaan huhtikuun pinoa. Toivottavasti se on sitten meidän ja monen muun kuu!!