Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin Super-Nanny puuttuisi teidän perheessänne?

Vierailija
25.01.2006 |

tuli toisesta ketjusta mieleeni.

Meillä varmaan puuttuisi siihen, että vaikka kuinka asian olen päättänyt, joskus alan huutamaan kuin palosireeni uhmaikäisille lapsilleni, eli vajoan heidän tasolleen kiukkutilanteissa. Olen kyllä yrittänyt parantaa tapani ja parempaan suuntaan toivottavasti menossa... mutta siihen varmastii puuttuisi!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuli toisesta ketjusta mieleeni.

Meillä varmaan puuttuisi siihen, että vaikka kuinka asian olen päättänyt, joskus alan huutamaan kuin palosireeni uhmaikäisille lapsilleni, eli vajoan heidän tasolleen kiukkutilanteissa. Olen kyllä yrittänyt parantaa tapani ja parempaan suuntaan toivottavasti menossa... mutta siihen varmastii puuttuisi!

Vierailija
22/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä huudan välillä kuin palosireeni jos lapset eivät tottele...eipä silti, ei meillä todellakaan ole sellaista kuin ohjelman perheissä. Siis voiko jossain perheessä olla sellasta ihan oikeasti !! Olen varma että ohjelmat ovat osaksi " näyteltyjä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma eli puolitoista vuotias nukkuu samassa sängyssä ja imee tissiä yöllä. Mei molemmat nautimme siitä, joten en ole ajatellut lupua siitä ennen kesää. Myös toinen isommista sisaruksista aikoinaan syöpötteli yöllä kaksivuotiaaksi ja sitten lopetti sen itse.