Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu vasemman käden sormien puutumunen?

Vierailija
24.06.2008 |

Onko sydärin vaara??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot ne vain on jumissa jossain kohtaa niin kuin täällä jo todettiin.

Vierailija
2/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen mitkä sormet on puuduksissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen mitkä sormet on puuduksissa...

pikkurilli ja nimetön.

Vierailija
4/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on migreenejä joissa ei koskaan ole päänsärkyä mutta silmät oireilee ja joskus harvoin tulee pientä puutumusta nimettömään ja pikkusormeen sekä saman puolen suupieleen.

Mutta jos oireet ovat juuri alkaneet, kannattanee käydä lääkärissä. Olisi hyvä tietää, että oireet johtuvat vaikka noista pinteistä eikä aivoverenkierrosta. Tämän ei ole tarkoitus säikäyttää: yleensä aivoverenkiertohäiriöissä on aika paljon massiivisemmat oireet. Mutta voit kurkata netistä vaikka hakusanalla TIA-oireet.

Vierailija
5/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ne puutuu ja niska on syyllinen.

Vierailija
6/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaiva on jatkuva, pitää kaularanka tutkia magneettikuvauksella. Silloin nähdään ovatko hermoradat miten pahasti puristuksissa ja miksi. Jos vaiva tulee ja menee, fysioterapiasta on sinulle apua.

Vierailija
7/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama vaiva ja kerralla kiropraktikko hieroi kuntoon. Lapa oli jumissa.

Vierailija
8/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuduttaa minulla pikkusormen ja nimettömän. Jos kyynärpää on tietyssä asennossa, sormet puutuu. Jumppa on jäänyt liian vähälle viime aikoina. Myös käsin kirjoittaminen ärsyttää kyynärpäätä ja rannetta, ei pelkkä tietokone, sillä vaiva jatkuu vaikken käytä enää konetta oikealla kädellä. Kirjoittaa en osaa vasemmalla, ja työssä kirjoitan usein muistiinpanoja kynällä.

Vierailija
9/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puutui pikkurilli ja nimetön jos sauhuttelin liikaa...

Vierailija
10/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin kuten jälkeenkinpäin syynä on ollut kaularangassa/niskassa oleva jumitus. Sain siihen lääkärin lähetteellä 15 kertaa fysioterapiaa ja voi pojat että oli niska kipeenä ekojen terapiakertojen jälkeen... ... buranaa sai kiskoa kiukulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä