Näitä luettuani tein lopullisen päätöksen-
en alakaan perhepäivähoitajaksi. Minä olen erityislastentarhanopettaja ja kotona kaksivuotiaani kanssa. Perhepäivähoidonohjaajaystäväni on houkutellut minua alkamaan pph:ksi, kun haluan vielä olla kotona ja alueella on ihan kauhea pula hoitajista. Mutta en taatusti alakaan hoitamaan lapsia omassa kodissani, kun vanhemmat ovat noin kamalia! Kiitos avusta päätöksen teossa. Ystäväni pph-ohjaaja saa ilmoittaa perheille, että jo valmiiksi puhutut hoitopaikat eivät alakaan syksyllä.
Kommentit (23)
ja rutisevien vanhempien takia. Eikä se aseta ap:ta yhtään sen huonompaan valoon kuin muitakaan näissä keskusteluissa.
Ja siihen, että kaikki mahdollinen pitäisi sopia etukäteen, niin se ei vaan ole mahdollista. Kuten esimerkisi yhdestä asunnon myynti -ketjusta huomasimme, ihmiset ajattelevat niin pirun monin eri tavoin, että sitä on mahdoton ennakoida. Toisen mielestä ovenkarmitkin kuuluu myyjän ottaa mukaan ja toisen mielestä matotkin pitäisi jättää lattiaan, eikä näitä kaikkia voi etukäteen osata sopia.
Sama tässä, ei tule mieleenkään välttämättä, että Nelli-Nella ei saa kävellä yli 34 metrin matkoja ja Tino-Toni syö välipalaksi vain jäätelöä. Siis kaikkia vanhempien mahdollisia oikkuja on mahdoton ennakoida ja sopia säännöt etukäteen. Ja kun ne vanhemmat ei sitten jälkikäteenkään ota asiaa puheeksi vaan alkaa mesomaan jossain netissä.
Tsemppiä sulle ap valintojesi kanssa!
Suutuitko, kun en saisikaan lähes pyhimyksen asemaa vaikka olet oiein erityislastentarhaopettaja? Oletko muutenkaan oikealla alalla?