Jos Halonen voittaa, niin tämä palsta kyllä hiljenee,
puolet av:laisista tekee itsarin. Miten te voitte ottaa nämä vaalit niin vakavasti? Minua ei kyllä kiinnosta vähääkään kumpi noista kahdesta tulee pressaksi, mutta teitä hysteerisiä Niinistön kannattajia kiusatakseni äänestän Halosta.
Kommentit (8)
ihan kiusallakin Halosta. Ainuttakaan vaalilähetystä en ole jaksanut katsoa viittä minuuttia pidempää.
Jos Halonen voittaa, niin se vaan varmistaa käsitystäni Suomen kansasta, mutta en minä itseäni köyteen aio vetää suomalaisten hölmöyden takia. Jatkan ihan tyytyväisenä elämääni ja meluan av:lla, jos siltä tuntuu.
Jos tuo televisiossa esiintyvä toritäti voittaa, joudun vaihtamaan maata. Siis hän on ihan ok, keskiverto johtaja, mutta huippu hän ei ole. Uskokaa nyt, Tarjan kannattajat, hän on keskitasoinen. Vierellä ja vastustajana on nyt huippuyksilö ja talousajattelun lahjakkuus.
Luulen kanssa että ei ne Suomalaiset niin fiksuja ole. Sauli häviää parilla prosentilla, sääli. Kansa saa sellaisen presidentin jonka se ansaitsee.
Kuka ei rekrytoisi maansa presidentiksi lahjakkainta yksilöä, eikö samat kriteerit testata ihan normaaleissa työhönottohaastatteluissa? Niinistö täyttää viran vaatimat huippujohtajan kriteerit.
alkaa kuulostaa kiusallisen tutulta.
älä sinäkään dominoiva, kiimainen herra jauha kokoajan samaa asiaa...:-)
Kun ei täällä paljoa viitti edes käydä, kun viestien taso on tää. Kyllä minäkin tykkään keskustella ja väitellä politiikasta, mutta kun suurin osa jutuista täällä on suoranaista valhetta. Puolin ja toisin.