Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hobby Hall:n lasten Storm haalarista kokemuksia?

24.01.2006 |

Onko kukaan tilannut sitä lapselleen? Kokoja oli vielä paljon tytön ja pojan väreissä ja hinta oli hyvin edullinen (19,90¿). Minkälainen tytön puvun väri on luonnossa? Entä mitoitus? Kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arviolta nuo koot joutuu näin keväällä aina ottamaan.

Meidän poika nyt 3.5 v ja käyttää haalaria 110 cm, joten hälle otin 120 cm haalarin.

Tyttö olikin sitten kinkkisempi. Eli nyt ikää 1.5 v, joten ensi talvena myös siellä 2.5 v hujakoilla. Meillä käytössä nyt 86 cm haalari, joten otin 100 cm, vaikka se hurjan isolta kuulostaakin, mutta kasvaahan tyttö ja hinta ei ollut paha. Täytyy sitten syksyllä ostaa pienempi, jos näyttää aivan järkyttävän isolta päällä.

Vierailija
2/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jo 110cm haalarin maaliskuussa 4- vuotiaalle keskimittaiselle hoikalle tytölle, mutta olisiko ensi talvea varten parempi koko 120cm? 110cm haalareita kun kaapista jo muutenkin löytyy nämä nyt käytössä olevat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran täällä kysellään noista haalareista niin onko kukaan tilannu sitä Rukka-haalaria lapsellensa? Onko ihan Ok puku?

Minä tilasin alkuviikosta tytölle 92cm tän talven kakkospuvuksi ku oli niin " edullinen" . Ja nyt täällä hehkutetaan vieläki halvemmasta=)) ja minä en huomannu ollenkaa siellä sivustolla tuota Storm-pukua!? Tai en osannu kattella oikeasta paikasta....=/

Vierailija
4/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hioteepe:

kerran täällä kysellään noista haalareista niin onko kukaan tilannu sitä Rukka-haalaria lapsellensa? Onko ihan Ok puku?

Meillä on tytöllä 98-senttinen Rukka Hobby Hallista, ja on todella hyvä puku! Hobby Hallin malli on mielestäni parempi kuin Citymarketissa myytävä Rukka, mm. sitä vahvempaa kangasta (Corduraa?)on on peppuun asti kun Cittarin haalarissa vain polvitaipeeseen (tai näin olin katsovinani).

Nyt meillä on sinipunainen, ja tilasin ensi talveksikin sinikeltaisen haalarin. Huomasin kyllä sen Storm-tarjouksenkin, mutta väri ei miellyttänyt. Mutta luulisi senkin olevan ihan hyvä haalari, ja todella halvalla kyllä saa!

Vierailija
5/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian valottamisesta=)

Mepäs lähdetään tästä sitten postista puku hakemaan kun näytti olevan jo sinne tulleen.

Vierailija
6/11 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joko olette hakeneet postista? Ihan tuota kokoasiaa silmällä pitäen kysyn, eli onko reilu mitoitus vai millainen? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Vierailija
7/11 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensiviikolle menee. Tilasin 3v pojalle ensitalveksi 120cm (nyt 110cm ja melko nafti siis pieni jo) ja tytölle 4v 130cm (nyt 116 haalari). Lisäksi tilasin tytölle netanttilasta Lassien suprafill haalarin 128cm. Pojan kokoa ei ollut.

Olen aina edellisen talven alesta tilannut haalarit seuraavaksi talveksi samalla kaavalla eli hypännyt yhden koon yli tilaushetkellä käytettävän haalarin koosta.

Jännittää noitten Stormien laatu.

Vierailija
8/11 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin hobbarissa tänään.

Rukan ostin, vaikutti ihan hyvältä.

Vierailija
9/11 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten ihan ok!

Mutta kyllä en tiedä miten oli niin liru???Siis todella ohkasen tuntunen ei semmonen pullea toppapuku .

Väri (musta oranssi) oikein kiva , koko reilu (110cm) Pyöreälläkuminauhalla kiristettävä vyötärö siinä stoipparit joten pitäisi pysyä hyvin kun kerran säätää sopivaksi ;)

Jalka kuminauhat reikäkuminauhaa ja kiinnitys napilla joten vaihto helppoa kun tarve vaatii.

Polvet ja peppuosa hiukan eripintaista kangasta kun muu haalari

( ilmeisesti jotenkin tiheäkutoisempaa ei kuitenkaan mitään enstexiä)

Materiaali olisi vettä hylkivää , mutta luulen että meillä kyllä jää " kuivan" kelin haalariksi mutta ohkaisuutensa takia kyllä oiva puku kurahousujen alla ;)

Joten itse pidin kyllä haalarin! =)

Vierailija
10/11 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä tilasin kans molemmille neideilleni Stormit HobbyHallista, mutta saavat lähteä samoin tein takaisin...Olin TOSI pettynyt laatuun! Puku oli todellakin liru, niinkuin edellinen kirjoittajakin totesi. Kangas oli kyllä kotimainen, mutta " toppa" todella ohut! Minusta se ei ollut talvipuku ollenkaan : ( Ja kevätpuvuksikaan ei oikein käy, kun kastuu herkästi. Vesipilari oli 900, kun se Reimassa ja Rsavillissä on 5000 - 10000 luokkaa. Eli lumisadetta se ehkä jonkin aikaa kestää kastumatta, mutta ei varmasti istumista /mäenlaskua lumessa : (

Ja koot oli minusta tosi reilut. Tyttöni ovat täyttäneet kuukausi sitten 1- ja 4-v. Nelivuotiaalla nyt käytössä Reiman 104cm - sopiva. Tilasin 110cm, mutta se oli minusta valtava..........Reiman peuharin, 110cm, ostin nyt alesta vanhemmalle ensi talveksi. Stormit saa HobbyHall myydä muualle kuin mulle : (

En muuten ymmärrä että onko joku oikeasti siitä joskus maksanut 79,90 !!!

Kahden typykän äippä

Vierailija
11/11 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tilasin nyt kokeeksi ton 90cm haalarin, tyttö on ens talvena 2v-2,5v ja tällä hetkellä haalarina on 80cm reima. kunhan ton haalarin saan niin ajattelin hiukka vertailla et miten eroaa esim. 86cm reimasta.... tuntuis vaan niin hassulta tilata puku kokoa 100cm